4235
Sök

Hjälp med bmw 320 e30

Gödseldräng
4 529 Inlägg
3 mars 2007
Trådstartare
tjenare var och köpte en bmw 320 e30 årms 89 för några dagar sen och när vi kom hem så kände jag att det var dyngsurt på golvet i bilen rev bort mattan och ett stort hål på ca 10x10cm på båda sidorna i bilen och mattan vägde typ 30kg full med vatten bara rann om den när jag höll upp den
det jag undrar är om någon här vet vart man kan köpa själva mattan i bilen som täcker hela golvet från plåten
kommer lägga ut bilder på bilen så fort jag hinner

Ha det bra gott folk big_smile

tacksam för alla svar

Kettunen
3 mars 2007
Häng bara mattan på tork annars? Och tvätta med nån medel så den luktar bra. Hålen får du ju svetsa igen ju. Antingen punktsvetsa eller hel svetsa.

1 567 Inlägg
3 mars 2007
Mister efterklok måste fråga .....Kolla du bilen innan du köpte den?Typ kolla under bilen efter rost osv..? Det är väl bara att slipa och svetsa ny plåt i golven då.!!

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Gödseldräng
4 529 Inlägg
4 mars 2007
Trådstartare
940R skrev:
Mister efterklok måste fråga .....Kolla du bilen innan du köpte den?Typ kolla under bilen efter rost osv..? Det är väl bara att slipa och svetsa ny plåt i golven då.!!

ja kolla det och visste att det fanns hål men inte så stora tongue men hålen oroar jag mig inte för det är mattan hehe

Gödseldräng
4 529 Inlägg
4 mars 2007
Trådstartare
Kettunen skrev:
Häng bara mattan på tork annars? Och tvätta med nån medel så den luktar bra. Hålen får du ju svetsa igen ju. Antingen punktsvetsa eller hel svetsa.

nej går inte såbra när den sugit upp så mycket eftersom det är skumgummi och var ju inte så lätt att ta ur den heller så jag tog till våld tongue
så därför kostar jag på mig en ny
och golvet så ska jag skära ut en yta på ca 50cm i diamteter på båda sidor i bilen och även
slipa ner hela underredet och kallgalva det sedan lacka med en bra rostkydsfärg
men är bara att jag vill ha tag i en ny matta hmm
har inte hittat någon än
och är det nån som vill sälja sin cd-spelare är jag intresserad

Ha det bra
// Viktor

Sök