Gatzone skrev:
FireTraXX skrev:
Gatzone skrev:
Jag har läst flera forumstrådar den senaste dagen som gått och i många utav dem medverkar du med diverse inlägg, och den uppfattningen jag fått av dig är att du verkar vara en riktigt jävla grinkuk som bara klagar på allt och alla, finns det inget i ditt liv som är possetivt?
Du behöver ju iaf inte hålla på att gapa på alla andra utan håll käften om allt negativt isf och behåll det inom dig, för jag tror inte så många är så speciellt intresserade av allt ditt negativa skitsnack!
Skiter väl i vad du säger.
Jag skriver exakt vad jag vill, när jag vill.
Passar det inte DIG så kan du hoppa över mina inlägg.
Jag har faktiskt skrivit positiva inlägg med men när folk vill snylta från försäkringsbolagen, klanka ner på skåningar och gör annat som jag tycker är fel då säger jag vad jag tycker.
Precis som du uttryckte din åsikt om mig.
Jo tack, jag har märkt detta...!
Så att du menar bara för att trådskaparen har råkat ut för en olycka (och kanske har rätt till viss ersättning) så anser du att det är att snylta ifrån försäkringsbolagen?
Om du isf får inbrott i din bil eller din bostad brinner upp, ska du då inte ta och använda dig utav din försäkring då? det är väl trots allt alla oliak försäkringar är till för att användas när vi råkar ut för något, annars vore det inte någon ide att teckna försäkringar av alla dessa slag.. För jag tycker iaf inte att det är så kul att betala massa pengar till en försäkringar som man inte har någon nytta utav när man råkar ut för något...!
Det är skillnad tycker jag.
Jag betalar inte min bilförsäkring för att ta ut den när jag fått stenskott på huven, men han har fått ett "stenskott" i ansiktet och vill göra det.
Och skador inom idrotten är något man får räkna med, man ska inte behöva räkna med att få inbrott i bilen...
EDIT:
Men det är hans val och jag tänker inte hindra honom.
Jag gjorde ändå inte det...
Senast redigerat av FireTraXX (4 mars 2007)
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.