tror ni den går direkt till skroten?

FreddeK
7 mars 2007 ·

mm tjena jag såg detta på aftonbladet och tror inte den går direkt till skrot..
någon som tror på aftonbladet? skittidning!

det rör sig om en buggati veyron.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 34,00.html

Senast redigerat av Freddeponken (7 mars 2007)

ghost_boy83 CREW
7 mars 2007 · 2 594 Inlägg

såg att crizz redan gjor en så tråd?

Merclone Leg. Spådam
7 mars 2007 · 816 Inlägg

Chrizz var en minut efter, så detta måste räknas som den riktiga tråden

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
tsdi Egenföretagare
7 mars 2007 · 2 496 Inlägg

Aldrig att dom skrotar den där!
Aftonbladet snackar så jävla mycket skit, dom kan ju skriva tex, här krockar Göran Persson i sin lyxbil, så är det en volvo s80 :S
Lyxbil för mig är Maybach, S-klass 7serie osv,
Men jag tror knappast dom skulle skrota en såndär ? borde ju vara värt att laga om man säger så wink

Senast redigerat av tsdi (7 mars 2007)

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
TheDeadDorkster Dieselgypsy
7 mars 2007 · 538 Inlägg

I hög fart krockade en ickenamngiven man med en skåpbil av märket Vauxhall Astra på en mindre väg i brittiska Surrey

Sen när är en Opel astra en skåpbil?

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
FreddeK
7 mars 2007 ·

TheDeadDorkster skrev:

I hög fart krockade en ickenamngiven man med en skåpbil av märket Vauxhall Astra på en mindre väg i brittiska Surrey

Sen när är en Opel astra en skåpbil?

Hehe ja det kan man undra...kanske robert collin ( jag vet små bokstäver, han förtjänar inga stora) som vart i farten igen och förklarat för dom på redaktionen hur bilar och modeller ser ut! puckon

Thony_mannen
7 mars 2007 · 263 Inlägg

Den där miljonär fjanten lär vel köpa en ny imorn eller nåt! Små pengar för en sån person förstås.. Fan om man ändå hade haft en sån där bil! big_smile Fast då hade man vel oxå kvaddat den... hehe

Volvo-Real-Power!
ironhead volvoraggare
7 mars 2007 · 4 776 Inlägg

hade jag haft en sån bil och min bror hade kvaddat den då hade jag slagit i hjäl bror hehe men som sagt nu äger jag ingen sån bil bara en vanlig vit 240 och min bror har inte ens fyllt körkort så

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Crille666
7 mars 2007 · 166 Inlägg

ironhead skrev:
hade jag haft en sån bil och min bror hade kvaddat den då hade jag slagit i hjäl bror hehe men som sagt nu äger jag ingen sån bil bara en vanlig vit 240 och min bror har inte ens fyllt körkort så

Hade du haft en sån bil hade du nog haft så mycket pengar att du kunde röka dom. Då är det nog en annan femma, men klart som fan man blir riktigt förbannad på sin brorsa.

ironhead volvoraggare
7 mars 2007 · 4 776 Inlägg

mmmmmmmm hade väll köpt på mig en sådär 100 stycken utefall att

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Maizer
7 mars 2007 ·

Orka ha så mycket pengar.. tongue

Kettunen
7 mars 2007 ·

Det kan ju inte direkt kosta 11 miljoner att laga bilen iaf? Så han känar ju på att reparera. "OM" nu skroten skulle få den skulle ju skrotägaren bli förbannad glad i alla fall tongue

ludde__mannen draminbil.nu
7 mars 2007 · 1 382 Inlägg

Alla som säger att han troligtvis kan köpa en till hur enkelt som helst:
Chansen att han sliter lika hårt som alla vi andra för att få ihop ekonomin till billen är rätt stor! Visst han har snuskigt mycket pengar om han har råd med den, MEN han kanske "bara" har snuskigt mycket pengar och inte "kinky snuskigt" mycket pengar.. (Uppenbarligen sved förlusten väldigt hårt, ett tecken på att källorna inte är oändliga?) Så att klanka ner på honom utan att veta vad det är för snubbe är rätt onödigt? Även om han aldrig kommer höra detta så är det rent skitsnack !
Det kan mycket väl vara så att han har 100miljoner på kontot men vet ni inte något om det kanske ni ska lugna ner er!

Förövrigt förbannat tråkigt öde med bilen wink

StiFf Wankel
7 mars 2007 · 1 080 Inlägg

även om han har så sjukt mycket pengar så är det nog rätt svårt att få tag i en sån bil iaf...
jag hade dödat brorsan om jag var ägaren

MDS Västerås
Maizer
7 mars 2007 ·

Nja jag värdesätter nog min bror bra mycket högre än 11 mille iaf.

Jonni
7 mars 2007 · 1 256 Inlägg

TheDeadDorkster skrev:

I hög fart krockade en ickenamngiven man med en skåpbil av märket Vauxhall Astra på en mindre väg i brittiska Surrey

Sen när är en Opel astra en skåpbil?

Finns andra modeller i England, det finns en Astra med skåp precis som Opel Combo, bara att det är inte Corsans chassi utan Astra..
Den heter Astravan och Combons motsvarighet heter Corsavan

Skåpbilar är vääldigt populära i England..

Se här

Nya astran
http://www.automotoportal.com/media/images/vijesti/060807002.jpg

Gamla astra
http://www.applevanleasing.co.uk/images/special_offers/Astravan%201.gif

Och tänk efter innan ni dumförklarar Robert Collin..
Han är Journalist men är inte dum för det.

newkie
7 mars 2007 · 250 Inlägg

vem bryr sig om bilen? en lillebrorsa har man ju bara 1 (iaf jag) tongue

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com
Porsche 944 Turbo "951" (1989)
HampZZ Proffs
7 mars 2007 · 222 Inlägg

nej den skrotas inte..han får betala 1-2 mille så får man han ny

Audi A5 1.8 TFSI Coupe S-Line "black pearl" (2008)
darkwizard Fordonstekniker
7 mars 2007 · 1 740 Inlägg

Det verkar vara en pryo som har skrivit artikeln. Och han lagar den nog. I vitala delar som motor gick ju sönder. Kanske en reperations kostnad på drygt 5 till 8 miljoner.

Senast redigerat av darkwizard (7 mars 2007)

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
sunblock Avstängd
7 mars 2007 · 23 Inlägg

Dom plockar nog ned bilen i delar, gör en översyn på vad som kan vara skadat. Ersätter alla delar som misstänks kan ha tagit skada. Skruvar ihop bilen. Tar betalt för arbete och delar (gissningsvis nån miljon).

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang