3434
Sök

Mycket låg kvalitet på bilparken i garaget.

10 Inlägg
12 mars 2007
Trådstartare
Har blivit oroväckande låg måste jag säga, i början var det bara bilar med lite själ, lyx eller lite mer speciella var ett krav om jag inte missminner mig. Nu kan man ställa ut precis va f*n som helst verkar det som.

Tack för mig tillsvidare

Mvh dole
Senast redigerat av dole (12 mars 2007)

För mycket 240 med vingar tack och hej

268 Inlägg
12 mars 2007
dole skrev:
Har blivit oroväckande låg måste jag säga, i början var det bara bilar med lite själ, lyx eller lite mer speciella var ett krav om jag inte missminner mig. Nu kan man ställa ut precis va f*n som helst verkar det som.

Tack för mig tillsvidare

Mvh dole

Asså måste bara lägga en kommentar till detta du skrivit.. visst må de finnas några bilar som inte är mycket att kanske vissa här.. men för deras ägare är dom kanske något specielt..

men tycker inte att du ska säga något! du har ju inte ens en bil inlagd här så varför är du överhuvudtaget medlem?

Mvh Marcus

10 Inlägg
12 mars 2007
Trådstartare
Tog just bort den

238 Inlägg
12 mars 2007
Okey men får inte sånna bilar figurera här eller?

9 108 Inlägg
12 mars 2007
Löjligt att ta bort sin bil för att man tycker att andras bilar är fula, men visst du gör väl som du vill. Tror ingen saknar den.

FreddeK
12 mars 2007
jo så var det faktiskt! det skulle vara speciellt och genuint. nu är det som du säger Dole. tog upp det här i en forumsdel förut men fick samma svar som du fått här ovanför! hehe och kan säga att doles bil piskar många bilar på denna sida!
Det har blivit en fjortissida med massa junkbilar. så enkelt är det!
Senast redigerat av Freddeponken (12 mars 2007)

DFFL
9 020 Inlägg
12 mars 2007
Är min bil en fjortisbil som passar in i kategorin junkbilar?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

FreddeK
12 mars 2007
FireTraXX skrev:

haha massa junkbilar skrev jag...inte alla så klart! finns många fina också! ta inte åt dig som en svamp!

Herr
1 722 Inlägg
12 mars 2007
FireTraXX skrev:

ja hmm

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

9 108 Inlägg
12 mars 2007
Freddeponken skrev:
jo så var det faktiskt! det skulle vara speciellt och genuint. nu är det som du säger Dole. tog upp det här i en forumsdel förut men fick samma svar som du fått här ovanför! hehe och kan säga att doles bil piskar många bilar på denna sida!

Whatever, vad blir bättre av att dom som tycker dom står över alla andra tar bort sina bilar?

DFFL
9 020 Inlägg
12 mars 2007
LocKtar skrev:
FireTraXX skrev:

ja hmm

yikes OMFG nu ska jag gå och skära i mig lite och ringa ambulans...

EDIT:
Nej, det ska jag inte. feel the ironi.
Senast redigerat av FireTraXX (12 mars 2007)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

FreddeK
12 mars 2007
MilleN skrev:
Freddeponken skrev:

Whatever, vad blir bättre av att dom som tycker dom står över alla andra tar bort sina bilar?

men om han tog bort så är det hans val! alla har rätt att tycka och göra som dom vill...

FreddeK
12 mars 2007
Galad8 skrev:
min då? smile

haha ja absolut!

9 108 Inlägg
12 mars 2007
Freddeponken skrev:
men om han tog bort så är det hans val! alla har rätt att tycka och göra som dom vill...

Givetvis, det säger jag inget om, men jag tycker det var löjligt att skapa en tråd om det och gnälla om man ändå inte ska vara kvar.

10 Inlägg
12 mars 2007
Trådstartare
Det finns massor av jätte fina bilar här och ute på gatorna, men en Audi eller Golf med lite stora hjul är kanske inte sinnebilden av ett entusiast fordon med lite exlusivitet.

Är det väghållning, lättat, trimmat, osv ja visst. Jag vet inte om min bil var speciellt intressant men den är i allfall exklusiv i de flestas ögon.

Det är ju skillnad på garage och GARAGE smile

Mvh dole

DFFL
9 020 Inlägg
12 mars 2007
dole skrev:
Det finns massor av jätte fina bilar här och ute på gatorna, men en Audi eller Golf med lite stora hjul är kanske inte sinnebilden av ett entusiast fordon med lite exlusivitet.

Är det väghållning, lättat, trimmat, osv ja visst.

Din bil var väl halvfärdig nån gång med?
Jag är iallafall inte klar med min.

Russel Crowe, Gladiator.

9 108 Inlägg
12 mars 2007
Tror inte det är meningen att garaget ska vara en samlingsplats för inbördes beundran.

DFFL
9 020 Inlägg
12 mars 2007
MilleN skrev:
Tror inte det är meningen att garaget ska vara en samlingsplats för inbördes beundran.

Jag tror inte man är välkommen om man inte kör en bil med 24", kjolpaket för 14 miljoner med samma aerodynamik som ett flygplan (Iallafall när man ser på det), lacken måste ha kostat 100 000 och det ska vara minst 900hk...

Russel Crowe, Gladiator.

Administratör
11 968 Inlägg
12 mars 2007
dole skrev:

Tack för mig tillsvidare

Mvh dole

Nej, det kan man inte. Vi låser ett helt gäng bilar varje dag, och då menar jag ett helt gäng. Våra krav har snarare skärpts, så jag förstår inte riktigt var du får allt ifrån.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök