4191
Sök

Ni som festat i Ayia Napa :P

Living in the fastlane
128 Inlägg
14 mars 2007
Trådstartare
Hey, händer i sommar då? Har lite frågor om Ayia Napa, har fått en förfrågan o hänga på några polare ner 1 vecka till Aya Napa o festa, någon som åkt på en sån resa`? Va det kul? Hur mkt pengar gör man åt där nere? tongue, Kommer jag ångra det ifall jag itne hänger på?  Som sagt besluts¨ångest smile

Hade fint!

9 108 Inlägg
14 mars 2007
Ja du lär ångra att du inte åker ner om du har råd tongue Dunderfest dygnet runt..  Var beredd på att det går lite mer pengar än vad man tänkt sig, det är nästan lika dyrt på krogarna som i Sverige därnere.. När jag var nere för 5 år sedan i alla fall.. Maten var också ganska dyr, man levde inte som en kung i alla fall, men kul har man!

Åkeri ägare
226 Inlägg
14 mars 2007
Värdens röj ett grymt ute liv har varit där två gånger kanon party bra mat trevlit bad och sol säkert som fan,,, men visst mat är dyrt tror cypriotiska pundet står runt16,30 i dag

passa bara dig det är vänster trafik en vespa är ett måste kanon gott å köra runt lite hehe

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

684 Inlägg
14 mars 2007
ta med dej ett jävla gäng kondomer,hehe eller köp där, hahahah väldigt viktigt!

Sök