Tänkte höra mig för om vad som kommer blir snyggt och inte !! Ska nämligen montera 5st. extraljus på min volvo 740 det är då runda blå (dom billiga på swedol) !! Hur ska jag sätta dom ?? ska jag sätta alla på rad framför kofångaren ,
elr sätta 3 stycken på ett sånt där nummerplåtsfäste och sen ett på vardera sida av nummerplåten ,
elr ska jag sätta 3st. där nummerplåten sitter nu och sen 2 ovanför och då flytta ner nummerplåten ???? kolla gärna på mitt galleri där jag gjort om min gamla 740 och kollat själv hur jag ska göra !! tyck till !! tack på förhand // Emil
"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Nu skall jag inte vara elak men jag tycker inte att du skall ha några extraljus... Mycket snyggare utan ha själv en 740 som var extraljus på när jag köpte den det var det första som åkte bort...
Men om du nu vill ha det så om det är fem stycken runda tycker jag att du skall ha dom mitt på grillen 3st nere och 2 upptill "hmm svårt att förklara"
tycker inte det e snyggt med massa extraljus på en 740..
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Det är ju snyggt med extraljus det gör ju hela bilen ju, nästan iaf. Själv ska jag med köpa 5 extraljus sen till hösten. Eller sommar´n jag ska ha 3 på rad över stötfångarn och sen 1 på vardera sidan snett nedanför det är så jädra snyggt! och sen med dioder i ... Mumma...
Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.
Man kan ju även ha snabbfäste så man tar bort dom under sommaren
Varför gräver man upp en TVÅ år gammal tråd om extraljus?
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Kan förstå det om man har en ful bil att man vill dölja fronten haha men annars är det ju bedrövligt fult!
Nu ska vi inte va sånna!
Är det i stylingsyfte så tycker jag du ska skippa samtliga och som tidigare nämnts lägga pengarna på en snygg front eller bygga om befintlig. Är det däremot för siktens skull så smäll dit 3 fjärr i grillen och en med bredare ljusbild under originallyktorna
Edit: Hahahaha, såg det nu, bombare hur bär du dig åt för att väcka en allt för gammal (och i dagsläget helt ointressant) tråd?!