volvo R fälgar på en saab 900 åsikter?

Kettunen
20 mars 2007 ·

Men nu så står det att det är en Saab 900 som ska ha R Fälgar & Ingen volvo som ska ha dom grymt äkliga aero fälgarna! Usssh

master_lars
20 mars 2007 · 1 162 Inlägg

Det du kan göra är att köpa R fälgar, och sedan "ploppa" ut Volvo-emblememen i centrumkåpan, och sätta dit Saab-emblem där istället. Då kan det nog bli jäkligt läckert.

ghiarocket
21 mars 2007 · 39 Inlägg

äh skit i r fälgarna, dom är ju helt bleka i designen, ser ut som avensis original eller nåt...
skaffa saabs motsvarighet istället - aero - betydligt billigare med

Gräsberg
21 mars 2007 · 1 002 Inlägg

chze skrev:
fel o fel, jag hade inte satt på dom. varför inte köpa ett par BBS Channlange eller LM 18"
o sänka bilen.

får fundera på saken.. o det med sänkt så är bilen det redan.. dock kanske inte syns på bilden direkt.


Det du kan göra är att köpa R fälgar, och sedan "ploppa" ut Volvo-emblememen i centrumkåpan, och sätta dit Saab-emblem där istället. Då kan det nog bli jäkligt läckert.

det är ju en lösning man skulle kunna göra. smile

men trots allt måste ja ha en bättre ekonomi innan det blir något nytt.

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Hellquist
21 mars 2007 · 499 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
R-Fälgarna ska endast sitta på en volvo och endast en riktig R. Inte en snikmodell som försöker se vuxen ut.

Håller med. Även fast de är snygga på andra bilar.

/Fredrik

Glavonja
21 mars 2007 · 125 Inlägg

det är bara volvo R som ska ha dom tycker jag. Dom är snygga o allt men ser lite fel ut

GurraG INGET ANNAT!!
21 mars 2007 · 1 725 Inlägg

tycker då inte att du ska satsa på r fälgar till saaben.. testa med aero fälgarn istället.. double three spoke.. har en polare som har ett par liggandes till salu tror jag

MRSRoos
21 mars 2007 · 12 Inlägg

HAHA, så jävla roligt att läsa alla volvofreaks o deras "Pegasus skall vara på en Volvo, spelar ingen roll om det är en rostig(eller nypolerad) 240 kontainer, eller om det är på en splitter ny c30... Men INTE på en SAAB, för de bilarna är så fula o dåliga så man skäms ju om man ser en SAAB med sådana fälgar." kommentarer.

Håller med Martin 9-3, R-Fälgar hör hemma på en Volvo s60/v70R alt. s/v70R ingen wannabe R volvo..

Sedan så det ser ju inte fult ut, och vill du ha det go for it och skit i vad alla volvo alt. saabfreaks tycker.. Det är ju inte de som skall lägga ut pengarna eller köra runt i bilen så...

Senast redigerat av MRSRoos (21 mars 2007)

speedfreak racing Arbetsnarkoman...
21 mars 2007 · 1 098 Inlägg

MRSRoos skrev:
HAHA, så jävla roligt att läsa alla volvofreaks o deras "Pegasus skall vara på en Volvo, spelar ingen roll om det är en rostig(eller nypolerad) 240 kontainer, eller om det är på en splitter ny c30... Men INTE på en SAAB, för de bilarna är så fula o dåliga så man skäms ju om man ser en SAAB med sådana fälgar." kommentarer.

Håller med Martin 9-3, R-Fälgar hör hemma på en Volvo s60/v70R alt. s/v70R ingen wannabe R volvo..

Sedan så det ser ju inte fult ut, och vill du ha det go for it och skit i vad alla volvo alt. saabfreaks tycker.. Det är ju inte de som skall lägga ut pengarna eller köra runt i bilen så...

du har ju en poäng i de... inget kan hindra dej från att ha dom... men det kommer reta folk men säg nått som inte gör det???
tycker du att det är snyggt och är beredd att höra både att dom passar in p att de ser ut som fan så visst... smaken är som baken... tycker de va snyggt men Pegasus fälgar ska sitta på en volvo å inget annat... de ä va ja tycker...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
peter_1976 JDM
21 mars 2007 · 2 201 Inlägg

är det en centrumkåpa med volvo emblem så plocka bort det så är de ingen som märker att det är en volvo fälg, för det ser ut som vilka fälgar som helst som man kan köpa hos närmaste däckfirma. däremot så när det gäller andra saker så bör man tänka på vad som passar o inte passar.  tex den volvo med saab fälgar, det var bara åt hel**ete. det finns många saker som inte pasar. tex volvlo eller saab mm mm med japsblås  smile

Senast redigerat av peter_1976 (21 mars 2007)

Gräsberg
21 mars 2007 · 1 002 Inlägg

Ninaa skrev:
Personligen älskar jag Volvo R fälgar.
Dock tycker jag att du förstör både bilen&fälgarna om du sätter dom på en Saab.. =/

ännu en sann volvo fanatiker har talat ;P

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Gräsberg
24 mars 2007 · 1 002 Inlägg

nu ska vi se om det går att väcka liv i denna diskussion igen då big_smile hehe

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
MilleN
24 mars 2007 · 9 108 Inlägg

Jag hade saab-fälgar på min förra opel för att jag tyckte dom var snygga, R-fälgarna är också riktigt snygga och skulle göra sig bra på bilen.

Kör på om du känner för det, alltid kul att reta folk wink

Nightcrusier Jubelidiot
24 mars 2007 · 196 Inlägg

Klart du ska ha R fälgar smile och container freaksen kan dra åt he**ete!! för det e inge fel med volvo fälgar på en saab

dra igång 140 projekt nu
no brain no pain ^^
BERNI
24 mars 2007 · 252 Inlägg

Ha vilka fälgar du vill, personligen tycker jag att för dom pengarna finns det snyggare fälgar
men det är din bil och dina pengar.
Så kör bara!!!

Got vtec?
Honda S2000 "Den röda." (2003)
_LiNkAn_
16 april 2008 · 10 Inlägg

en liten instickare. hade tänkt och sätta fälgar på min volvo från saabs bultmönster 110/5 på mitt 108/5 bult mönster. nånn som vet om de funkar? tacksam för svar smile

mvh

Senast redigerat av _LiNkAn_ (16 april 2008)

Tinoz 10 sec före dig...
16 april 2008 · 540 Inlägg

jo det kan bli snyggt. MEN det kommer inte att vara omtykt! det är fälgar till volvo och jag har sett dom sitta på en ford. och ja det var något som var fel helt enkelt. men det finns ingen som kan stoppa dig!

criller Aktiv Medlem
16 april 2008 · 1 303 Inlägg

Slave_joe skrev:
Nej Nej.. 
"Twin_Cam" menade du denna?

http://www.garaget.org/gallery/archive/ … -22023.jpg

omg hur lyckas man lol

Nej r fälgar ska sitta på en volvo

Mvh Christian
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang