2891
Sök

Vad ska man titta på när man köper bil

607 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
Ja som sagt funderar på att köpa en 240 gl. Några förslag vad man kan titta på ??

Brynäs tigers

1 233 Inlägg
29 mars 2007
Allt höll jag på att säga, Rost i sparklådorna, dörrar, baklucka, torpedvägg, motorhuv, skärmar.. Kolla att motorn går rent. Kontrollera även att den är servad vid rätt tillfällen.. Allt beror ju på skicket givetvis, men skaffa dig inte en som har mycket rost...

Kettunen
29 mars 2007
Sen när du testkör bilen så var inte rädd för att dra på!! Du måste ju veta så den håller. Även ska du köra som siffran 8! Så lyssnar du noga så det inte kommer några missljud från framvagnen!

607 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
Kan inte så mycket om bilar tyvärr, men man kan ju alltid ta med sig en kunnig kompis !

Brynäs tigers

Kettunen
29 mars 2007
Gör det! Rekommenderar jag. Ta en som KAN bilar och inte en som tro sig kunna för då blir det spahgetti av allt tongue

volvoraggare
4 776 Inlägg
29 mars 2007
köp inte första bästa bil kolla allt som sagt kolla olja och sånt fråga om besiktningspapper och sånt jag har själv gjort misstaget att köpa på måfå vilken man inte bör göra vilken årsmodell är det för det första

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
29 mars 2007
YööA skrev:
Ja som sagt funderar på att köpa en 240 gl. Några förslag vad man kan titta på ??

kolla på en efter år 88 då är dom galvade och utan rost

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Sök