saab_viggen12 Nä nu ska jag lyssna på alla peppningar och övertalningar trevligt me folk som vill se bilen och vill att man ska fortsätta Tackar för kommentaren
De ska du nog få dock typ på micros träffar eller så mvh kim
hehehe... vill se den på större träffar än så.. tycker helt klart att du ska börja lyssna..
Ja det får vi se, kanske blir något galet ljudbygge i den med, vem vet hehe Ja jag får börja med det nu mvh kim
hehe.. jadu de vet man aldrig va du kan göra me den.. men börja nu med att bygga ihop den..
keep it up and it will be a very sexi car.. Mvh Kim
Kämpa på, har du inget som får dig att vilja bli klar? Jag har tillexempel fan vad skönt när min bil är klar och man bara kan glida. Det är vad som får mig att fortsätta när det går tungt! Du har ju gjort ett så jävla bra arbete blir ledsen om du inte fortsätter nu !
Kämpa på, har du inget som får dig att vilja bli klar? Jag har tillexempel fan vad skönt när min bil är klar och man bara kan glida. Det är vad som får mig att fortsätta när det går tungt! Du har ju gjort ett så jävla bra arbete blir ledsen om du inte fortsätter nu !
De ska jag göra!
Jo jag vill ha klart den tills körkortet kommer inom 5 månader och bara glida runt sen i en bil man gjort iordning själv
Japp bara att kämpa vidare! Tackar, jag ska inte göra dig lessen Mvh Kim
tjenare! tack fört inlägget i min tråd, vilket jäkla hästjobb du gör!! börjar det kännas jävligt tungt?? Det blir såå otroligt bra det du gör!!! Klockrent!!! Mvh/Englund håll andan uppe nu!
tjenare! tack fört inlägget i min tråd, vilket jäkla hästjobb du gör!! börjar det kännas jävligt tungt?? Det blir såå otroligt bra det du gör!!! Klockrent!!! Mvh/Englund håll andan uppe nu!
Så lite så Tack själv hehe
Jo de är inte kul.. Jo, fast vill ju bli klar någon gång..
Tror inte den är gjutjärn utan gjuten aluminium, och det går inte att svetsa. Jag kommer skicka delen imorgon, hade gärna gjort det idag men fyller år idag, mycket att stå i. Men Kimpan delen ka skickas imorgon
Idag när jag precis kommit ut fick man besök av streetpirate87 Satt och paratade lite om klubben som han skapat osv.. tiden sprang iväg och vi hade det bra trevligt! Men sedan åkte han hemmåt och då hade ju solen gått ner och dimman och kylan kommit men lite måste ju jag få gjort så vart lite gjort iallefall
"Vattendamm" från dimman som ligger här ikväll.. blev att göra lite rent idag i bilen
Ursäkta bilden men jävlar va de va dimma ute Dagens "Uppgift" som inte fick något gjort, hade tänkt att dammsuga av mattorna sedan måla om dem, men så vart det inte får göras i morgon!
Lite dammig instrumentbräda, golvet dammsögs idag med!
Fyfan de va ju lite damm..
Fick dit växelknoppen med, dock va hålet för stort så jängerna inte passade, men jag gillart så får bli en lösning Short shift?
Lite renare dock ska det smörjas in och göras ordentligare senare, ville inte ha en massa damm liggandes där..
Så vart lite småpysslande på kvällskvisten.. Men mer ska göras i morrn! Mvh Kim
Fan vad smooth med knoppen! Du kanske borde köra ur fläktsystemet innan du lägger tid på att putsa upp panelen Lär ju inte bli så trevligt annars när du drar igång den när allt är tipp topp
Fan vad smooth med knoppen! Du kanske borde köra ur fläktsystemet innan du lägger tid på att putsa upp panelen Lär ju inte bli så trevligt annars när du drar igång den när allt är tipp topp
Tackar, jo de kommer nog bli jävligt snyggt när man väl har fixat dit den så den sitter fast Jo de ska jag, men ville bara torka av instrumentbärdan innan jag dammsäg upp grus och så från golvet, men ska själv klart blåsa ur det Mvh Kim
Jahaja, i morrn blire inge meck, ska på begravning och sedan hämta bak och framstötfångarna om jag bara får tag i killen med dem..
Men måste ju få något gjort ida.. dåligt väder har de varit och kallt, så det får bli en vända i garaget och fixa.. får se hur det blir men måste ju glasfibra och så..