Uppdate!Tja alla!
Som ni kanske läst så bröt jag ihop tidigare idag, allt gick åt helvete tyckte jag, fick ringa upp min lackerare och han sa om vi ska slipgrunda hela bilen så hinner vi inte på en helg

och jag vart mer däppig, men så kom morsan och jag på en idé!

Vi kör den till din skola..
Ringde Lärarna på lackutbildningen, fick in ilen helgen den 10onde, ska ställas in där då sen äre bara att börja fixa och dona

Men senare idag åkte jag tillbaka till garaget, orken var tillbaka pga att man fått en ny lacktid i skolan, och för att den kan stå där i 2 veckor eller längre om jag vill

så jag har gott om tid på mig

Så det gick bättre nu när man inte känner sig stressad och jag ska köra hem bilen nu i morgon kväll igen, grovslipningen är klar, så nu äre bara att vänta i 2 veckor

Bilder:
Taket framme vid rutan.. finito
Klart så nu äre bara att spruta på lite rostskydd och kanske lite grund på innan den ska till skolan den 10onde!
Bagageluckan klar oxå, ett jävla spacklande och slipande för den där jävla bucklan :@
Under baklyset, (Lagt på ett nytt lager med spackel nu) Vart inte helt nöjd.,.
Vart inte helt nöjd under det andra lyset heller
så det vart att lägga på nytt innnan dagens hemgång..
Lite dammigt? ^^
Damm tonad bakruta, nästa årets mode? ^^Inga roliga bilder.. men vafan, måste ju bjuda på några bilder!
Så nu ska jag hoppa in i dushen, ser ut att vara 60 bast i håret (grått av damm)

haha
mvh kimpa