Tackar Jo jag får hålla med dig Hehe, bara att lacka garage lack hehe, närå, det är kul att få hålla på med sin egna bil, började ju förra vintern, så det känns bra att ett år senare lacka bilen Hur gåre för dig i ditt ljud bygge då? mvh kimpa
Tackar Jo jag får hålla med dig Hehe, bara att lacka garage lack hehe, närå, det är kul att få hålla på med sin egna bil, började ju förra vintern, så det känns bra att ett år senare lacka bilen Hur gåre för dig i ditt ljud bygge då? mvh kimpa
hehe jo måste kännas för jäkla bra
jorå de går bra men det står still för tillfället, allt är inkopplat i bilen men inte klart på långa vägar, för kallt i garaget just nu
hehe jo måste kännas för jäkla bra
jorå de går bra men det står still för tillfället, allt är inkopplat i bilen men inte klart på långa vägar, för kallt i garaget just nu
Jo det känns bra jävla skönt att få på lacken
Okej, bara att göra som jag gjorde förra vintern när jag tog bort mittkonsollen kupé värmare is the shit hehe Närå jag förstår va du menar, synd att det är för kallt.. men du får börja när värmen kommer tillbaka sen mvh kimpa
blev ju riktigt snyggt. åste ju misslyckas för att bli bättre är de väl något som heter. måste va riktigt gött att ha tillgång till riktiga grejer när man ska hålla på o måla funderar på att skicka iväg mina grejer till en skola i närheten o kolla om de kan fixa lite.. men är int riktigt säker.
lycka till med resterande delar på bilen nu
mvh
"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
blev ju riktigt snyggt. åste ju misslyckas för att bli bättre är de väl något som heter. måste va riktigt gött att ha tillgång till riktiga grejer när man ska hålla på o måla funderar på att skicka iväg mina grejer till en skola i närheten o kolla om de kan fixa lite.. men är int riktigt säker.
lycka till med resterande delar på bilen nu
mvh
Tackar Jo precis Jo det är riktigt skönt, fast en del sputor skulle igentligen vi byta ut, så man får väl ta ett snack med lärarna, får ju min egna lackspruta ungefär nästa vecka Gör så, man tjänar bra pengar på det Och om du inte blir nöjd så säger du ju det så får de göra om det, inte värre än så..
nu märker du hur många som följt din tråd va? NICE!!!! visst är det gött när det väl har hänt?
Jaförfan Riktigt roligt att få¨kommentarer av alla som bara tittat in på tråden och inte skrivit något, det känns bra kul nu när folk skriver va de tycker och de som skrivit hittils verkar gilla vad de ser Tackar Jo det är bra jävla Gött! mvh kimpa
Riktigt jäkla cool lack du! Ser snuskigt fin ut, blir kul att se utomhusbilder sen. Kämpa ihop det sista på bilen nu.
Tackar Jo det kommer nog lite bilder i solljuset sen när bilen är ihopmonterad, iallefall de mesta Jo det ska jag göra! Desamma frästen!! dax för lack på kjolarna snart? mvh kimpa
Riktigt jäkla cool lack du! Ser snuskigt fin ut, blir kul att se utomhusbilder sen. Kämpa ihop det sista på bilen nu.
Tackar Jo det kommer nog lite bilder i solljuset sen när bilen är ihopmonterad, iallefall de mesta Jo det ska jag göra! Desamma frästen!! dax för lack på kjolarna snart? mvh kimpa
Det är lite kvar, har inte pratat med han som ska gjuta av grejerna än. Men har fortfarande lite jobb kvar på fronten och baken. (Baken är ju nästan klar i och för sig.)
såg inte vad det var som var fel på dörren? rinning/rost?
Tur att alla inte lägger mmärke till det då hehe Nä det var så att jag lackade dörren öppen och så kom det inte metallic på framsidan av dörrn eftersom den va in vikt innanför framskärmen Men det sk afixas, kika fram på dörren så ser du något vitt, det är slipgrunden Mvh kimpa
ja det var de bilderna jag såg och ser fram emot o se bilder på den i solljus.
Okej Jo man får väl sätta på dagsljuslampan i lacklokalen och njuta lite hehe Men bilder kommer säkert och sedan får du säkert se den någon gång irl.. mvh kimpa