ojojoj kvällens händelse en helt okännd fura blev sugen och det började bra och fortsatte bra men efter ett tag kommer en avlägsen polare fram å säger att hon är sjukt billig och man bör hålla tassarna borta om man inte vill höra något dagen efter. full som jag var så fick hon med mig in på en toalett och vi lärde "känna" varann lite bättre men samtidigt som man hör en svag röst inom sig säga "va i helvete håller du på med hon är billig har du ju hört" men hon drog ner mina byxor och JUST då så öppnas toalettdörren som var olåst
så kommer en tjej in och säger "Jag måste kissa kan ni fortsätta där ute?" och jag har aldrig vart så glad där slapp jag att vara orolig för att jag fått 100 nya könssjukdommar. Och pricken över i:Et var ändå att polaren som sa detta fick med sig tjejen hem ikväll
och jag har även fått det bekfräftat att hon var väldigt billigt så imon ska jag mobba
yippi kay ey eller nåt
stavnigen är bra och det kanske blir underhållande läsning tyärr skriver jag lite utan funkter men huvudsaken är att man har roligt
Inga fler pinsamma inlägg från mig inte. å föresten så gick jag och en kompis hem en bit på e20 påvägen hem det är inte varje dag man traskar runt på e20 jag har även bildbevis på detta men eftersom min kamera är helt keff så kämmer jag lite att vi tar detta en anannan dag. sen gick vi lite till och då tänkte vi att fifan va kallt det är så vi roddade till oss en taxi och diskuterade fyllekäk med taxichaffisen på vägen hem dessutom hade the driver med sig sin dotter påvägen hem och hon var fräsch som satan hoppas jag tog ett kort på detta men det får bli en glad överaskning imon när jag spanar in kameran. hon var riktigt trevlig iallafall lite blyg kanske men det kanske bara var för mor var me. inte visste jag att taxiförarna fick köra hem familjen på kvällarna. jag fick även en jävligt najs frilla på festen det var någon som kom fram med en kamm och började mecka med min frisyr och jag kan säga att det blev jävligt coolt och dessutom så hade jag 2 liter rom med mig som nu är borta jag ställde dom på random place som jag trodde skulle vara pretty secure men IKKE resultatet blev mer att dom är spårlöst försvunna. OJOJOJ nu kom jag och tänka på en sak till det var så att vi började diskutera om hur tjurar vet att dom ska springa mot dendär röda duken. så vi ringde 118118 och shit va sura dom var på de stället hon la på luren efter 5 sekunder men sen ringde vi 118800 och där hamnade vi hos en supertrevlig tjej där jag ställde 1000 frågor hon hade på sig jeans linne och tröja och jobbade tillsammans med en annan tjej dom var ensamma såhär sent och deras chef satt i samma rum och som en stjärna i kanten så tog hon faktiskt reda på informationen och aneldningen varför tjurarna går mot flaggan eller va det nu är är för att den fladdrar det är de som attraherar dom. men satan va trevlig hon var och jag fick dessutom reda på hur mycket det kostade och det vari nte lika expeknsive som jag trodde det kostade 9.90 per munut med comviq. nu pratade vi i typ 10minuter så det blev la kaska dyryt men en drink på stats kostar ju också 100 spänn och det var typ lika värt. igår snackade jag lite om att tacos är värt fyllekäk men jag kan säga att grillad fläskfil+e med kantarell såndär typ ost var inte helt fel de heller men ibland har jag lite fel för om jag tänker efter så kan det vara en grillad korv med potatismos och räksallad med ketchiuip över hela som är fyllekäket nummer 1. lånade dessutom ut min bil idag för att ha nskulle åla å hämta en tjej och hon bodde kanske sisådär 1 km därifrån så jag tänkte det går la ganska snabbt men kan säga efter att det gått 45min så började man bli lagkom orolig och tänkte vasatan har hänt med min bil nu. men efter 2 timmar så kom dom och bilen verkar ha klarat sig bra det återstår och se imon när jag ska traska och hämta den det blir en höjarprommenad imon när jag ska hämta den för den står nämligen en väldigt lång bete ifrån där jag bor men som tur är så ligger mc donalds ganska nära så det ska nog gå helt okej blir värsta pittstoppet på mc donalds då är jag nöjd
jag tycker verkligen el maco är sjukt god men tyvärr så hade dom den bara ett antal veckor så nu är den körd så antar att det får bli en big mac istället annars är big king cxxxxxl sjukt god eller va den heter många x är det iallafall. dock är jag inte så förtjust i lök så jag brukar lyfta på locket och ta bort löken. men iallafall så har vi ändå inte burger king i alingsås så varför ens fundera över detta när man inte kan få de. sen måste jag tillägga att alla mina ointresserade vänner tycker det låter tufft med mitt fina öppna luftfilter på skodan med mitt fina pysljud
hörde igår av en kompis som också har en skoda octavia rs hm han har också login här "slajmon" heter han. han sa att ett itsfun chip inte går så bra tillsammans med öppet luftfilter då börjar motorn tveka på typ 3an och 4ans växel sen även dumpventil var typ livsfarligt att ha turbon skulle tydligen inte hålla så länge. i vanliga fall brukar man skriva med styckesindelning å sånt men jag är så på G nu så då skriver man bara på utan och tänka det blir som när jag skrev uppsatser i skolan då skrev jag bara ner allt som kom upp i huvet och sne var jag så dum så jag läste inte ens igenom de efteråt utan jag hoppades bara på de bästa så det gick inte så bra jag fick G i svenska A och g i svenska B det skulle man typ kunna jämnföra med 1 3a när ni äldre gick i skolan. jag hoppas vekrlgie ninte att ni äldre tror att vi yngre är jättefjrotisar och tycker att vi är ivägen här på garaget men jag måste säga de att detta är the place 2 be på något sätt
annars hade jag knappast suttit oc skrivit en sån här lång textpå denna sidan om jag inte tyckt det vart värt de.
see you at poseidon in gbg peace out
see you at poseidon in gbg peace out
0
0
0
0