4997
Sök

fredagen den 13:de :(

74 Inlägg
14 april 2007
Axor skrev:
Jag har haft en riktig HELVETES dag, ALLT har gått fel, t.ex bilen man köpte.... Sicken historia, säger bara det lita aldrig på någon även om ni tror att man kan göra det! Så nu måste jag tillbringa lite ledig tid att skruva med de jävla möget till bil! Orakr inte ens dra historian om varför, sitter bara o har ångest, sen gick min helvita soffa åt helvete precis! jaha! Men men, jag ska fan bevisa, ge ödet på käften o visa att inget sånt biter på mig! ska fixa bilen, ska fixa soffan, ska sova för jag e så trött.... lyssnar på metallicas st:anger för o hålla mig vid liv! sorry allihopa vart tvungen o avreagera mig lite! j-vla s*tans p^ss mög! hoppas ni har det bättre!

Lämna tillbaka den då ?hmm

Awuenobap

1 926 Inlägg
14 april 2007
Ikväll fick jag reda på att tjejen inte tkr om mig längre.. Hade haft en kanon bra dag hela dagen, tills minuterna före 12... Jippie säger jag bara..

2 123 Inlägg
14 april 2007
Spelis skrev:
Ikväll fick jag reda på att tjejen inte tkr om mig längre.. Hade haft en kanon bra dag hela dagen, tills minuterna före 12... Jippie säger jag bara..

Så sa min tjej för några dagar sen :p
Men det är inget jag hänger läpp för eftersom jag har ju kvar älsklingen i garaget wink

1 002 Inlägg
14 april 2007
mer tur dag för mig än otur tonguecool

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"

DFFL
9 020 Inlägg
14 april 2007
Min farbrors lastbil har gått sönder...
Han körde in i en byggställning imorse.
Då får han som kör kväll med hans lastbil ta min lastbil.
Vilket betyder att jag körde till olofström och tillbaka med en 15 år gammal lastbil.
Ingen radio och högljudd som fan.
Var ju jävligt kul att köra den i 35 mil.
Och till råga på allt så glömde jag plånboken hemma = Inget tankkort...
Fyllde jag i färdskrivarbladet? Nej, hade ju varit en jävla bonus på denna dagen om jag åkt fast för det tongue

http://webshop59.yr.se/product.do?productId=Dumpk25
Denna skulle jag köpt innan jobb och monterat när jag kom hem egentligen.
Men eftersom att det blivit som det blivit så hade jag inte tid till det innan jag skulee jobba sad
Ville ju ha lite pysande under huven i helgen...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

755 Inlägg
14 april 2007
hehehe har haft tur i dag åkte runt och börnade runt en bil seddan sa någon att snuten var på väg då slutade jag att börna och ställde bilen på en parkering lite i från spåren som jag gjorde sedan så gled snuten för bi och kollade på spåren på marken och sedan på min bil sedan på en kompis bil.. men dom sa inte något.. såg att det små rök ur mitt bagage.. hehehe.. någon gång måste man ha tur.. plus att tanten haar inte gnällt på hela dagen..

Skaune
14 april 2007
Daniel.J skrev:
Axor skrev:
Jag har haft en riktig HELVETES dag, ALLT har gått fel, t.ex bilen man köpte.... Sicken historia, säger bara det lita aldrig på någon även om ni tror att man kan göra det! Så nu måste jag tillbringa lite ledig tid att skruva med de jävla möget till bil! Orakr inte ens dra historian om varför, sitter bara o har ångest, sen gick min helvita soffa åt helvete precis! jaha! Men men, jag ska fan bevisa, ge ödet på käften o visa att inget sånt biter på mig! ska fixa bilen, ska fixa soffan, ska sova för jag e så trött.... lyssnar på metallicas st:anger för o hålla mig vid liv! sorry allihopa vart tvungen o avreagera mig lite! j-vla s*tans p^ss mög! hoppas ni har det bättre!

hehe ja om det bara vore så enkelt, sitter i en sådan sitzt att jag inte kan det och hade förlot mycket pengar om jaag hade gjort det! sad

74 Inlägg
14 april 2007
Axor skrev:
Daniel.J skrev:
Axor skrev:

hehe ja om det bara vore så enkelt, sitter i en sådan sitzt att jag inte kan det och hade förlot mycket pengar om jaag hade gjort det! sad

Aha.. nee då förstår jag att det inte är lätt..bara att bita i  det sura äpplet och försöka göra något bra utav det..

Awuenobap

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
14 april 2007
nää min dag va nice igår:) fick köpt slutsteg o grejer så:)
de enda va väl att ja tappa en juice på jobbet.. men de händer titt som tätt ändå;Phehe

Två ord räcker, SAAB knäcker

BMW fantast
1 172 Inlägg
14 april 2007
det avr tur dag för mig med... fyllde 20 så fick stålar som man kan lägga på pärlan:P

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
14 april 2007
Fick reda på att mitt slutsteg brunnit..JIPPIE, ja som e luspank.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

7 100 Inlägg
14 april 2007
fick en rejäl smäll på tummen när jag hojjade,den är typ sne och svullen,men ja fick iaf sportfiltret smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

238 Inlägg
14 april 2007
jag hade sån grav otur igår, växellådan pajja på min nya servicebil och de går inte på nån försäkring,...märkte när ja gick ut bilen hur de var oljespår från hela gatan, och så la ja mig under o kolla så var de ett hål under lådan:( nått drev hade hoppat snätt och haft sönder gjutgodset...sen senare på kvällen när ja skulle backa ur en gränd med en annan firmabil kombi ny, så råka ja ratta för tidigt och missa en stor sten som rev upp sidan av fronten...

har aldrig någonsin vart så klumpig så allt var fredags den 13.es fel

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
14 april 2007
hm jag vet inte om det blev otursdag än men låg med någon tjej utan skydd så man kanske får en otrevlig överaskning någon dag vem vet.

136 Inlägg
14 april 2007
dusty skrev:
hm jag vet inte om det blev otursdag än men låg med någon tjej utan skydd så man kanske får en otrevlig överaskning någon dag vem vet.

Om man inte har mer koll än "någon tjej" så är väl överraskningar att vänta.
Såvida du inte är impotent så kanske du blir pappa, tur eller otur, tror man får vad man förtjänar, popcorn eller piskrapp tongue

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
14 april 2007
Tellyehmaak skrev:
dusty skrev:

Om man inte har mer koll än "någon tjej" så är väl överraskningar att vänta.
Såvida du inte är impotent så kanske du blir pappa, tur eller otur, tror man får vad man förtjänar, popcorn eller piskrapp tongue

tyvärr är det väll så smile får väll ta mig en resa till doktor strut å se va han säger tongue

Fri fart för ett fritt folk!
14 686 Inlägg
14 april 2007
jag fick ett härligt brev från polisen i fredags hehe undrar va det kan gälla..eller en inkommen trafikärende eller något och så klart öppnar man brevet några minuter efter tiden att ringa och prata med dom

värsta är att man vet jhu att man kör som en dåre och har räknat ut 3händelser varav en var en polis som såg mig göra finaste sladden in på en mack
dock var han ur tjänst och pratade aldrig med mig

man blir skapligt fundersam förhoppningsvis gäller det pundaren jag bussade snuten på härom veckan smile

Kör fort så hinner inget hända...

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
14 april 2007
Firade ett år med tjejen igår, så jag kan inte säga att det va den sämsta dan.
Lite mat och så bio på kvällen. Trevligt trevligt smile

Kan säga att vi även firade ett halvår på en fredag den 13:e.

Kanske blir en turdag? tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
14 april 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
Spelis skrev:

Så sa min tjej för några dagar sen :p
Men det är inget jag hänger läpp för eftersom jag har ju kvar älsklingen i garaget wink

cool Ja mister man en så står det tusen åter ....... att fina ...

Själv så mixa jag ihop datumen å åkte till min Gaddare för att göra en ny TaTToo
å i själva värket så har jag tid den 20/4 ... 15 mil åka utan att få något gjort ....
förutom att glassa i solen en Fredag ......

//Sam The Man

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

1 854 Inlägg
14 april 2007
Det märktes att det va fredagen den 13e igår.

Han som skulle köpa bilen hade helt plötsligt inga pengar...
Och Fronten som skulle ha blivit lackad igår blev inte klar..
Och så får man feber på de..

Lyckad dag nej..

Sök