Teres- BMW 330 e46--

Teres
15 maj 2007 · 175 Inlägg

Fan vad less jag blir.

Jag tror jag lär leta nya fälgar. Har väntat nästan 2 månader nu mad . Inte fan vill jag vänta på fälgar i till 8 veckor.. Då är ju hela sommaren över. sad

Så jag milade i dag och frågade varför dom aldrig kommer. De jag får till svar hade dom inte sagt nå om tigare .   *GRRRRR*

får till svar:

Hej

Vi har fortfarande inget leveransbesked på dem.

Det betyder att vi inte har några i lager, inte heller på lager hos vår leverantör och inga på väg i container från tillverkaren.

När vi inte har något leveransbesked lägger vi ej upp någon order, detta kunde vi ha varit tydligare med.

Senast redigerat av Teres (15 maj 2007)

Mäki Långsam Perfektionist
15 maj 2007 · 4 800 Inlägg

Åh..fyfan vad förbannad man har blivit då.
Hoppas du får tag på några fälgar så fort som möjligt nu bara.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
BMW635_Robban
15 maj 2007 · 1 277 Inlägg

Teres skrev:
Fan vad less jag blir.

Jag tror jag lär leta nya fälgar. Har väntat nästan 2 månader nu mad . Inte fan vill jag vänta på fälgar i till 8 veckor.. Då är ju hela sommaren över. sad

Så jag milade i dag och frågade varför dom aldrig kommer. De jag får till svar hade dom inte sagt nå om tigare .   *GRRRRR*

får till svar:

Hej

Vi har fortfarande inget leveransbesked på dem.

Det betyder att vi inte har några i lager, inte heller på lager hos vår leverantör och inga på väg i container från tillverkaren.

När vi inte har något leveransbesked lägger vi ej upp någon order, detta kunde vi ha varit tydligare med.

Skrev just detta i min tråd....:

Ringde gummihuset idag...igen. Nya förseningar.. Mina 20" skulle komma nu i veckan...sa de för 3veckor sedan. Nu är det nytt datum som gäller.

De hävdar att grossiten får fälgarna från italien 30maj. Sen ska ju HG få dem åxå...och till sist jag.
3 veckors väntetid igen med andra ord.

Nån mer som blivit drabbad??

Teres
16 maj 2007 · 175 Inlägg

BMW635_Robban skrev:

Teres skrev:
Fan vad less jag blir.

Jag tror jag lär leta nya fälgar. Har väntat nästan 2 månader nu mad . Inte fan vill jag vänta på fälgar i till 8 veckor.. Då är ju hela sommaren över. sad

Så jag milade i dag och frågade varför dom aldrig kommer. De jag får till svar hade dom inte sagt nå om tigare .   *GRRRRR*

får till svar:

Hej

Vi har fortfarande inget leveransbesked på dem.

Det betyder att vi inte har några i lager, inte heller på lager hos vår leverantör och inga på väg i container från tillverkaren.

När vi inte har något leveransbesked lägger vi ej upp någon order, detta kunde vi ha varit tydligare med.

Skrev just detta i min tråd....:

Ringde gummihuset idag...igen. Nya förseningar.. Mina 20" skulle komma nu i veckan...sa de för 3veckor sedan. Nu är det nytt datum som gäller.

De hävdar att grossiten får fälgarna från italien 30maj. Sen ska ju HG få dem åxå...och till sist jag.
3 veckors väntetid igen med andra ord.

Nån mer som blivit drabbad??

Jadu jag vet inte. Men bra jäkla iriterande är det iaf mad Jag vågar inte chans och vänta X antalt veckor igen. och ännu engång bli besviken att jag inte fått nå fälgar.
Har ju en massa inbokat i sommar, och då vill man ju ha nya fälgar och glänsa med smile

mvh

Teres
16 maj 2007 · 175 Inlägg

Mäki skrev:
Åh..fyfan vad förbannad man har blivit då.
Hoppas du får tag på några fälgar så fort som möjligt nu bara.

Jag satt och letade i flera timmar i går. Så kom jag över dessa. Det sa mer eller mindre klick som dom första

så vad tror ni ALLA  om dessa ??

Jag tror dom skulle gå fint ihop med dom högblanksvarta shadowlines och dom svarta njurarna

http://www.geting.se/image.php/42714-zito_titan_hog.jpg

BMW635_Robban
16 maj 2007 · 1 277 Inlägg

Teres skrev:

Mäki skrev:
Åh..fyfan vad förbannad man har blivit då.
Hoppas du får tag på några fälgar så fort som möjligt nu bara.

Jag satt och letade i flera timmar i går. Så kom jag över dessa. Det sa mer eller mindre klick som dom första

så vad tror ni ALLA  om dessa ??

Jag tror dom skulle gå fint ihop med dom högblanksvarta shadowlines och dom svarta njurarna

http://www.geting.se/image.php/42714-zito_titan_hog.jpg

De blir fina på din bil tror jag! lycka till!

Burken Utanlem
16 maj 2007 · 895 Inlägg

hah.. klicka mej hit för den sjuka stavningen.. "Teres".. skönt..haha!.. aja men lyckatill tongue

Ford Galaxie 500 XL "460" (1964)
Mäki Långsam Perfektionist
16 maj 2007 · 4 800 Inlägg

Jotack! Dom fälgarna kan inte bli annat än snyggt på din, eftersom det redan finns en massa blanksvart smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
16 maj 2007 · 4 190 Inlägg

Fälgarna kommer sitta som ett smäck på din BMW smile

Konstigt nog har man inte kommenterat här förut hmm
undrar varför.. man kanske är lite lat tongue
Mycket snygg bil och stilren smile
mvh kimpa

Kolla gärna in min projekttråd me smile

Bostrom RS
17 maj 2007 · 886 Inlägg

Fin bil! Fälgarna blir klockrena på den.

Focus RS
bilstylarn Avstängd
18 maj 2007 · 329 Inlägg

Teres skrev:

Mäki skrev:
Åh..fyfan vad förbannad man har blivit då.
Hoppas du får tag på några fälgar så fort som möjligt nu bara.

Jag satt och letade i flera timmar i går. Så kom jag över dessa. Det sa mer eller mindre klick som dom första

så vad tror ni ALLA  om dessa ??

Jag tror dom skulle gå fint ihop med dom högblanksvarta shadowlines och dom svarta njurarna

http://www.geting.se/image.php/42714-zito_titan_hog.jpg

sjukt snygga

Unander Evighetsprojektist
18 maj 2007 · 216 Inlägg

Bra projekttråd, ville bara komma med några synpunkter om tråden.

Enligt mig blir det bara jobbigt att läsa den när du väljer att svara på alla inlägg med ett eget separat inlägg.

Jag tycker det är lättare att läsa igenom om man svarar på frågor i ett inlägg...kan ju svara till flera på samma gång.

Sen märker jag att man (iaf jag) kollar sämre på bilderna när dom är thumbs, jag tycker man kollar noggrannare om det är stor bilder direkt...

Är ju lite synd om du lägger upp bilder och man inte kollar på dom!

I övrigt ser det mycket intressant ut smile

Palle_e46
18 maj 2007 · 148 Inlägg

fälgarna ser bra ut vilken storlek blir det då?

Teres
19 maj 2007 · 175 Inlägg

Unander skrev:
Bra projekttråd, ville bara komma med några synpunkter om tråden.

Enligt mig blir det bara jobbigt att läsa den när du väljer att svara på alla inlägg med ett eget separat inlägg.

Jag tycker det är lättare att läsa igenom om man svarar på frågor i ett inlägg...kan ju svara till flera på samma gång.

Sen märker jag att man (iaf jag) kollar sämre på bilderna när dom är thumbs, jag tycker man kollar noggrannare om det är stor bilder direkt...

Är ju lite synd om du lägger upp bilder och man inte kollar på dom!

I övrigt ser det mycket intressant ut smile

Jag skulle gärna lägga upp lite större bilder om jag hade nån stans och lägga upp dom.  Sånt där är inte min starka sida roll Men de är bra att du har synpunkter, ska bättre mig angånde inläggen oxå big_smile


Tack för alla synpunker ang fälgarna.
Jag tror jag har mer eller mindre att de blir dom i stället smile

  Palle_e46: Fälgarna finns bara i 18 tum. Men jag vill inte ha nå större heller eftersom jag åker så pass mycket. Den är stötig så det räcker hmm så under 40 i profil kommer jg aldrig gå cool

Camel
22 maj 2007 ·

Bra val av fälgarna! Kommer bli nice på din beemer, 5ekrat är snyggast big_smile

Frippe08 Galen
22 maj 2007 · 849 Inlägg

Snygga fälgar! kommer bli bra det härcool

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202
BMW 328IM individual "kurwa" (1996)
Teres
25 juni 2007 · 175 Inlägg

Var ett tag sen jag skrev nått här.

Jag och min lackare kom överens om att vi ska lacka om hela utstidan av 330in  i Juli. Så får jag bort alla små saker som stör mig  mad
En ny front kommer komma på plats. Mer en så säger jag inte just nu.
Jag kommer behålla samma färg på bilen. Bara att lacken blir utställningsskick med mer klarlack   
Så den kommer plockas ner helt, dörrhantag, rutlister,dörrlister, rubbet ska ner. Allt som går och ta löst.

mvh

LillNaisarn
25 juni 2007 ·

fälgarna kommer att sitta som gjutet (vilken av modellerna du väljer),
ser ut att vara ett intressant bygge.

lycka till !

Teres
1 juli 2007 · 175 Inlägg

I går var jag och 330in på tjej utställning med tillhörande konkörning big_smile

De var hård konkruans i utställningsklasserna så där visste jag att jag inte hade nått och hämta.
Men jag lyckades ta andra platsen i konkörningen.
Så jag och den blå lyckdes kamma hem vår första pockla.
Första platsen var nära länge. 
Men sen kom  impreza sti med r-däck från ingenstans och slog mig med nån ynka 10 del.   Cassit känndes surper bra , men däcken mina var under allkritik och vart överhätade. Jag tror helt klart jag hade kunnat få ännu bättre tid om däcken hade haft bättre feste.

Fast jag är super nöjd endå med min Andra plats big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang