3133
Sök

Köp av Opel Astra Enjoy bra eller dåligt?

562 Inlägg
19 april 2007
Trådstartare
Tja..
Var ute i dag och kollade på "ny/begagnad" bil, så fastnade jag för en som jag tyckte va prisvärd "Opel Astra Enjoy 2 dörrars 1,8 125hk för 129 lakan"...

Info om bilen

Årsmodell: 2005
Mätarställning: 3.360 mil
Karosseri: Sportkupé
Pris: 129.000 kr
Info: Tuffa Opel Astra i Coupé karossen GTC. AC-luftkonditionering, Farthållare, ESP-antisladd, Airbags, CD/Mp3-spelare, TwinAudio, 16" lättmetallfälgar, Fjärrlås, Elhissar, mm. 1 ägare och nyservad.

har hört så mycke skit om opel att dom rostar osv osv, är dom ryktena sanna? är bilen något att ha? finns det några kända fel på dom? Hjälp mig!

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

911 Inlägg
19 april 2007
tobi skrev:
Tja..
Var ute i dag och kollade på "ny/begagnad" bil, så fastnade jag för en som jag tyckte va prisvärd "Opel Astra Enjoy 2 dörrars 1,8 125hk för 129 lakan"...

Info om bilen

Årsmodell: 2005
Mätarställning: 3.360 mil
Karosseri: Sportkupé
Pris: 129.000 kr
Info: Tuffa Opel Astra i Coupé karossen GTC. AC-luftkonditionering, Farthållare, ESP-antisladd, Airbags, CD/Mp3-spelare, TwinAudio, 16" lättmetallfälgar, Fjärrlås, Elhissar, mm. 1 ägare och nyservad.

har hört så mycke skit om opel att dom rostar osv osv, är dom ryktena sanna? är bilen något att ha? finns det några kända fel på dom? Hjälp mig!

hmm ! jag kan bara säga massa bra saker om min smile förutom att armstödet som sitter vid förarstolen är världelös !

GTC tycker jag är snyggare smile      de är iaf roliga att köra, man verkligen känner att det är nybils känsla och lite sport känsla !    rost ? ingen aning änn så länge ! allt verkar lugnt å fröjd , det dröjer nog många år tills man får reda på det ^^ !
bara höra av dig om d e något ! //ZoRTeP

pic up the phone, wazzzaaa

562 Inlägg
19 april 2007
Trådstartare
Tackar för din hjälp... tror det blir den asså big_smile såg så fräsh ut plus rolig att köra tongue

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

9 108 Inlägg
19 april 2007
GTC-karossen är grymt snygg! Inte lika vasst utseende som OPC men heller inte långt ifrån smile

Ingen fara som helst med rost på de nya bilarna i alla fall! Det var på 80-talet o början av 90 det var problem med sånt tongue

Körv
3 535 Inlägg
19 april 2007
JÖSSES! KÖP KÖP KÖP! big_smile Otroligt snygg bil smile

Truckdriving Man

Sök