Vad ska tjejer köra för bil?

Feffy
27 augusti 2005 · 231 Inlägg

volvo850gle skrev:
nånting krocksäkert och robust... en pansarvagn? wink

Ja men vad bra då kommer man i alla fall fram överallt och kan meja ner dom som står ivägen och jag lovar att folk kommer vrida nacken av sig när man kommer.

Senast redigerat av Feffy (27 augusti 2005)

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Black Knight
27 augusti 2005 · 711 Inlägg

Tjejer ska inte köra de ska rida. Trodde alla visste det! smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
volvo850gle Volvo-Führer
27 augusti 2005 · 69 Inlägg

Feffy skrev:

volvo850gle skrev:
nånting krocksäkert och robust... en pansarvagn? wink

Ja men vad bra då kommer man i alla fall fram överallt och kan meja ner dom som står ivägen och jag lovar att folk kommer vrida nacken av sig när man kommer.

mm, erkänn bra idé tongue .. eller var du ironisk? roll

Jag kräver inte respekt. Jag kräver TOTAL UNDERKASTELSE!
(Jag kör ju faktiskt VOLVO!)
Feffy
28 augusti 2005 · 231 Inlägg

volvo850gle skrev:

Feffy skrev:

volvo850gle skrev:
nånting krocksäkert och robust... en pansarvagn? wink

Ja men vad bra då kommer man i alla fall fram överallt och kan meja ner dom som står ivägen och jag lovar att folk kommer vrida nacken av sig när man kommer.

mm, erkänn bra idé tongue .. eller var du ironisk? roll

Jag var ironisk!!

Tycker ni killar kan täppa igen era munnar om att tjejer inte kan köra. Ni vill se att tjejer håller på med bilar men ni vill sen inte se dom i cabar eller andra bilar utan vi ska köra nå krocksäkert eller hålla på med hästar som Black Knight säger. Ni säger emot er själva eller vill ni bara ha en tjej som meckar med er och ser snygg ut och sen håller sig fler mil från bilen när den ska ut på vägen? FYY!!! mad

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
volvo850gle Volvo-Führer
28 augusti 2005 · 69 Inlägg

Feffy skrev:

volvo850gle skrev:

Feffy skrev:

Ja men vad bra då kommer man i alla fall fram överallt och kan meja ner dom som står ivägen och jag lovar att folk kommer vrida nacken av sig när man kommer.

mm, erkänn bra idé tongue .. eller var du ironisk? roll

Jag var ironisk!!

Tycker ni killar kan täppa igen era munnar om att tjejer inte kan köra. Ni vill se att tjejer håller på med bilar men ni vill sen inte se dom i cabar eller andra bilar utan vi ska köra nå krocksäkert eller hålla på med hästar som Black Knight säger. Ni säger emot er själva eller vill ni bara ha en tjej som meckar med er och ser snygg ut och sen håller sig fler mil från bilen när den ska ut på vägen? FYY!!! mad

okey, kan vara lite seriös då smile det spelar faktiskt ingen roll vad man kör för bil, bara man gillar den.. eller? smile

Jag kräver inte respekt. Jag kräver TOTAL UNDERKASTELSE!
(Jag kör ju faktiskt VOLVO!)
Feffy
28 augusti 2005 · 231 Inlägg

volvo850gle skrev:

Feffy skrev:

volvo850gle skrev:

mm, erkänn bra idé tongue .. eller var du ironisk? roll

Jag var ironisk!!

Tycker ni killar kan täppa igen era munnar om att tjejer inte kan köra. Ni vill se att tjejer håller på med bilar men ni vill sen inte se dom i cabar eller andra bilar utan vi ska köra nå krocksäkert eller hålla på med hästar som Black Knight säger. Ni säger emot er själva eller vill ni bara ha en tjej som meckar med er och ser snygg ut och sen håller sig fler mil från bilen när den ska ut på vägen? FYY!!! mad

okey, kan vara lite seriös då smile det spelar faktiskt ingen roll vad man kör för bil, bara man gillar den.. eller? smile

smile Tack!

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Katten
29 augusti 2005 · 72 Inlägg

Tack för svaren... Både seriösa o oseriösa... smile

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...
corradoanna Tokig
29 augusti 2005 · 83 Inlägg

Jag kör VW och BMW och om det är folk som vrider på nacken när jag kör förbi eller om det är tjejbilar det vete fan å det skiter jag i. Så Katten du skall köra den bil som du tycker e frän, skit i vad andra tycker hehe (gäller även andra grejor här i livet ju wink)

Corrado G60
BMW E34 535
BMW E28 (535)
Johlsson "A Johlsson"
30 augusti 2005 · 302 Inlägg

Är väl (som många före mig sagt) upp till var och en vad de kör för bil, man bildar en egen uppfattning och stil och inget är väl omöjligt vad man brukar för fordon egentligen. Min egen flikka ska ju tex söka sig till en Golf Mk3'a, så hon kommer helt klart att köra en nyare vagn än vad jag själv gör.

Själv så tycker jag det är skoj att se tjejer i "sportbilar" och andra motorstarka klasser, tex i Sundsvall så verkar en hel del tjejer ha valt nyare Celicor och bara för någon dag sedan så blev jag omkörd av en tjej på en R1. På motorvägen och på bakhjulet. smile

Och trots att dessa tjejer glidit runt i sportbilar/hojar och värre/nyare bilar än en själv så har man ju fått fint betyg och response på sin egen lilla Golf, så jag har då inget emot att bli ifråndkörd, allra minst av en tjej. smile

Helena
30 augusti 2005 · 41 Inlägg

Jag tycker min A4 är cool. Visserligen vill jag ha något mer motorstarkt men jag tyckte den blev bra som första bil.

Jag skulle aldrig få för mig att köpa en cab!
Dels för att jag vill köra på bana och sen tycker jag cabar e så fula när de är uppcabade, låter mycket i kupén och sen skulle det inte vara så fint när håret bara blir en stor tova på huvudet. Nej, tack!

Jag har kört en speedstercab till o från mantorp för att köra RS-bana. Det var inte så rolig resa då man inte hörde stereon på hela vägen typ även när den var uppcabad. sen körde jag hem den nercabad och jag höll på att somna av blåsten i ögonen.

MVH Helena
Kolla in min supersnygga RS4 B7 :)
http://www.garaget.org/?car=22930
Audi RS4 B7 (2006)
Germax
31 augusti 2005 · 12 086 Inlägg

Vad chixen absolut inte ska köra är stora SUVar/Jeepar.. får mig o tänka på feta amerikanska hemmafruar! Men tjejer i cab är bäst! Spec om det sitter en het babe då.. så man kan utnyttja cabbens stora insynsmöjligheter!smile

Allan-Micheal || Allan-Micheal ||
31 augusti 2005 · 8 Inlägg

Jag tror nog inte att någon tjej gillar Cab för att det förstör deras "Hår"
och så blir de tår ögda och då rinner mascaran, haha vet det för ja har 3 systrar tongue

Jag Tycker tjejer kan köra vilken bil som helst men vad jag vet så brukar tjejer gilla enklare och mindre bilar som är lätt parkerade wink

Senast redigerat av Allan-Micheal (31 augusti 2005)

|| Allan-Micheal ||
Feffy
31 augusti 2005 · 231 Inlägg

Allan-Micheal skrev:
Jag tror nog inte att någon tjej gillar Cab för att det förstör deras "Hår"
och så blir de tår ögda och då rinner mascaran, haha vet det för ja har 3 systrar tongue

Jag gillar att ha vindenbåsandes. Är man rädd att håret ska trasslas flätar man bara det och sätter upp en sjal som hårband eller tar ett hårband helt enkelt så slipper man att eventuelt luggen far omkring. Det där med mascaran om jag nu promt då skulle smika mig skulle jag kasta på den när jag var framme.

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul
Mrs Aero
5 september 2005 · 7 Inlägg

Jag har en Saab 9-3 Aero -02 o trivs med det...

Hittar du Aeron, hittar du mig!
Nathi
6 september 2005 · 100 Inlägg

En tjej ska ha en riktig bil smile själv så har jag fastnat för bmw, har en 325 -91 (E36 )och en alpina b10 (E34) väldigt nöjd med båda smile

Biohazard
6 september 2005 · 34 Inlägg

hahah *asg* Diggar (Fkoff:s) utalande...Bättre insynsmöjligheter, stämmer bra det... yikes

Aldin AT Däck
6 september 2005 · 501 Inlägg

en tjeje ska köra en fetestylad proche 911 cabbe det hade varit en fin syn wink

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se
civicbruden
7 september 2005 · 70 Inlägg

Ska och ska.... men jag gillar absolut min civic, kanske för den är liten och lätt parkerad som nå´n sa wink Men det är klart sambons fd. subba var rå att köra och nog f-n glodde grabbsen!!! Så en IMPREZA till tjejerna säger jag... *ler*

liten men tuff ;)
Izual
7 september 2005 · 4 571 Inlägg

nää, helst ska dom åka inlines med lite kläder, annars så blir det ju cab, så men ser dom ordentligt

Hakkiturbo
7 september 2005 · 10 Inlägg

Spelar ingen roll, tycker jag... fast är det en bil som man själv tycker är snygg kollar man ju lite extra smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang