en kompis som dekaltrimmar ok eller inte?

vovlo940
4 maj 2007 · 61 Inlägg

har en kompis som dekaltrimmar tycker d är skit häftigt men hur kul är d när man blir frånåkt? jag tycker d är roligare tvärtom när d inte syns eller vad säger ni?

Reichte86
4 maj 2007 · 509 Inlägg

Det är råare med en bil som inte ser mycket ut för världen men trycker ifrån det mesta! När du ser en exempel stylad audi som låter gött men inte går särskilt bra så kan man bli lite besviken!

Flinder
4 maj 2007 · 133 Inlägg

sleeper's <3

Erick
4 maj 2007 · 4 767 Inlägg

Jag har tänkt att ha en del dekor på min bil sen, men den har ju lite motor iaf och det stuket jag bygger på bilen måste man ha dekor till smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Jirno
4 maj 2007 · 49 Inlägg

kolla min bil så är det nog en fin sleeper.. eller.. kommenterra gärna bilen=)

livet är för kort för att köra diesel.....
Mercedes E420 "w124 V8 Kompressor" (1993)
Mercedes E220cdi "w211" (2005)
Germax
4 maj 2007 · 12 086 Inlägg

Lite fånigt att jämföra dekaltrimning med motortrimning bara för att de kallas dekaltrimma.
Igentligen har de ju inte direkt med varann o göra. Dekaler för mig betyder inte att bilen är ursnabb. Så jag vill inte ställa dem mot varann.

JPalm
4 maj 2007 · 338 Inlägg

JapMax skrev:
Lite fånigt att jämföra dekaltrimning med motortrimning bara för att de kallas dekaltrimma.
Igentligen har de ju inte direkt med varann o göra. Dekaler för mig betyder inte att bilen är ursnabb. Så jag vill inte ställa dem mot varann.

Jag håller med! En sak om man kanske är ute efter ett show bygge och att inte åka fort. För en del kanske det smakar bättre att synas än att vara snabbast.

Men om jag ska vara ärlig så är jag nog mer för en sleeper endå big_smile men då gräver jag djupt i mitt inre tongue

Nissan 200sx S13
Holme
5 maj 2007 · 1 417 Inlägg

Det beror helt på vad det är för dekaler.
Jag blir inte rädd för en bil som det står t.ex Sparco, Optima och BBS på.
Om det däremot är fullt med HKS, GReddy eller PPF-klibbor kan man börja fundera smile

Mäki Långsam Perfektionist
5 maj 2007 · 4 800 Inlägg

Är upp till var och en hur man vill att bilen ska se ut, men så länge man är seriös i det man gör vill säga.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
newkie
5 maj 2007 · 250 Inlägg

Skulle vilja påstå att dekaltrim och en del styling på bilar som inte är snabba är i princip samma sak, att få bilen att se snabbare och kanske ibland exklusivare ut.

Sen kan man ju styla för andra anledningar med... men....

------------------------------------------------------
ICQ: 15322608 MSN: Newkiepc@hotmail.com
Porsche 944 Turbo "951" (1989)
Mäki Långsam Perfektionist
5 maj 2007 · 4 800 Inlägg

Att man stylar och/eller dekaltrimmar en bil är väl för att få den personligare i alla fall? Det är väl inte för att den ska se snabbare ut? Så har jag inte förstått det i alla fall.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
StiFf Wankel
5 maj 2007 · 1 080 Inlägg

man trimmat för att den ska gå bra, och dekaltrimmar för att den ska SE bättre ut..
vad är problemet?

MDS Västerås
djerk
5 maj 2007 · 55 Inlägg

precis... trimmar man så gör man det för pulvret... klistrar man så gör man ju det för utseendet... smakar det så kostar det...

Iggson
5 maj 2007 · 55 Inlägg

Jag tycker omedelbart att du ska säga upp kontakten med din sk vän, riktiga vänner dekaltrimmar inte!





















Obs: ironi ^^

master_lars
5 maj 2007 · 1 160 Inlägg

En fråga bara, varför göra reklam för ngt man inte har? Att tex gå och köpa Greddy HKS dekaler utan att ha ngt av dessa är för mig helknäppt... Hela grejen fallerar

Saab 9-3 Vector Cab "Spanjorskan" (2004)
Saab 99 GL "Tant Brun" (1983)
Saab 96 TT "Pruttingvar" (1965)
jinxs 90mil+ på en tank.
5 maj 2007 · 484 Inlägg

skulle aldrig sätta en dekal på min bil, om jag inte blir sponsrad på delarna som åker på bilen.

Diesel is the blood of satan.
Citroën DS3 "Sound" (2010)
bilstylarn Avstängd
5 maj 2007 · 329 Inlägg

http://www.dekaltrim.nu/produkter/bilder/2643.gif

Senast redigerat av bilstylarn (5 maj 2007)

Heavens_Gate
5 maj 2007 · 543 Inlägg

Jag tycker allt det e helt ok att dekaltrimma. Men bara om dom sakerna finns i bilen så e det ju faktiskt upp till var och en. Glöm inte att smaken e som baken. Jävligt splittad..

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1
Karlzzon The One Evolution
5 maj 2007 · 1 627 Inlägg

jag har en dekal på bilen för att jag kör med dom grejerna

Fäll ner pungen och landa
Hee-Maan
5 maj 2007 · 3 113 Inlägg

jag måste säga att dekaler sätter man ändast på stylade bilar, trimmade bilar som man vet har bra drag i sig.. kan tyvärr inte tänka mig en rosthög med dekaler på sig och som med en lång raksträcka äntligen når 120km/h.

dekaler ska man inte ha allt för mycket heller.. och de måste ju passa med bilen

Semper Fi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang