Över 1000 videoklipp på en månad! Videoklipp på Garaget är en succé! :)

chrizz Administratör
11 maj 2007 · 11 782 Inlägg

Det har gått en månad sen videoklipp introducerades på Garaget och vi har redan över 1000 videoklipp!

2007-05-14: Nu med videosökning!

Filmen nedan är väldigt poppis, så jag passar på och visar upp den lite mer :)

Ladda upp egna videoklipp här

[video]http://www.garaget.org/video/l8cjps3cs2h0[/video]

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Spelis
11 maj 2007 · 1 926 Inlägg

Kan inte säga annat än  ;  Bra jobbat crizz !  cool

Urkas Kräsen grafiker
11 maj 2007 · 1 775 Inlägg

Enda tråkiga är väl att 50% av klippen är nån random unge i en gammal 240 som försöker bränna däck i ett 10 sekundersklipp... Menar alltså att det finns en heeeel del klipp som är helt onödiga och inte tillför nånting för någon. Dock är dom resterande 50%en jävligt najs. big_smile

Whine whine!
Markolainen
11 maj 2007 ·

Urkas skrev:
Enda tråkiga är väl att 50% av klippen är nån random unge i en gammal 240 som försöker bränna däck i ett 10 sekundersklipp... Menar alltså att det finns en heeeel del klipp som är helt onödiga och inte tillför nånting för någon. Dock är dom resterande 50%en jävligt najs. big_smile

Håller med det där.
Sedan saknar jag STARKT en sökfunktion:(
Lite jobbigt när man ska visa kompisarna filmerna man såg för några dagar sedan^^

Aerodynamik ...
12 maj 2007 · 7 120 Inlägg

Markolainen skrev:

Urkas skrev:
Enda tråkiga är väl att 50% av klippen är nån random unge i en gammal 240 som försöker bränna däck i ett 10 sekundersklipp... Menar alltså att det finns en heeeel del klipp som är helt onödiga och inte tillför nånting för någon. Dock är dom resterande 50%en jävligt najs. big_smile

Håller med det där.
Sedan saknar jag STARKT en sökfunktion:(
Lite jobbigt när man ska visa kompisarna filmerna man såg för några dagar sedan^^

Agree

chrizz Administratör
12 maj 2007 · 11 782 Inlägg

Sökfunktionen kommer snart. Jag hade inte tänkt ha en videofunktion här på sidan utan sökmöjligheter så klart smile

Man tar en sak i taget. Fet sökfunktion och 10 klipp i starten ter sig lite smölöjligt bara wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
bmx
12 maj 2007 · 7 100 Inlägg

najs:),själv har man lagt ut 3 filmer tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
940R
12 maj 2007 · 1 567 Inlägg

Kul hoppas det blir många mera!!Men ni som är moderatorer borde förbjuda mobil filmer för den enormt dåliga kvaliten och ljudet som är på dessa filmer....

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
MrTurbo Better than God \o/
14 maj 2007 · 1 882 Inlägg

Kul med alla EGNA filmer som läggs upp men tyvärr är ju många filmer hämtade på nätet, troligen utan ägarens tillstånd.  Man vill ju se de där filmerna som användarna filmat själva. Resten kan man ju söka på youtube etc efter.  Filmen ovan på BMWn är ju ett klockrent exempel på sådant man vill se mer av!

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Mrjockos V8 Real Power - No Turbo Shit
14 maj 2007 · 544 Inlägg

Trevligt en burn med min trans am kommer inom en snar framtid;)

V8 - 4 Life
chrizz Administratör
14 maj 2007 · 11 782 Inlägg
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
rickylicious Webbutvecklare
14 maj 2007 · 2 369 Inlägg

Vet inte om jag skulle kalla det för succé faktiskt... Visst, 1000 klipp är inte illa. Men när man har en regel som säger att man inte får ladda upp filmer som man inte har rättigheter till, och det ändå är jädrigt många såna filmer, då har man inte riktigt lyckats i mina ögon. Hade varit bättre med 300 filmer som användarna själva hade filmat.

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
chrizz Administratör
14 maj 2007 · 11 782 Inlägg

rickylicious skrev:
Vet inte om jag skulle kalla det för succé faktiskt... Visst, 1000 klipp är inte illa. Men när man har en regel som säger att man inte får ladda upp filmer som man inte har rättigheter till, och det ändå är jädrigt många såna filmer, då har man inte riktigt lyckats i mina ögon. Hade varit bättre med 300 filmer som användarna själva hade filmat.

Jag tror detta är något som sker i starten bara. Man skickar upp lite dittan och dattan som är populärt (mycket är sånt man redan sett dessutom). Sen när den hajpen är över så tror jag det blir mer och mer videoklipp som medlemmarna själva skapat.

Dessutom är väldigt många klipp faktiskt sånt som man skapat själva redan nu, även om det inte alltid framgår i klartext. Tror det är betydligt fler än 300 st iaf...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Heavens_Gate
14 maj 2007 · 543 Inlägg

rickylicious skrev:
Vet inte om jag skulle kalla det för succé faktiskt... Visst, 1000 klipp är inte illa. Men när man har en regel som säger att man inte får ladda upp filmer som man inte har rättigheter till, och det ändå är jädrigt många såna filmer, då har man inte riktigt lyckats i mina ögon. Hade varit bättre med 300 filmer som användarna själva hade filmat.

Håller med dig till viss del men samtidigt jävligt svårt att hålla reda på vissa som finns upplagda redan och sådant. Men jag köper ditt argument.

Mvh

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1
rickylicious Webbutvecklare
14 maj 2007 · 2 369 Inlägg

(Glempa156 och Chrizz): Visst är det svårt att hålla reda på allt, speciellt nu i början. Men jag tror knappast att det kommer minska i framtiden att folk lägger upp andras filmer, snarare tvärtom. Sånt här brukar oftast sluta med "vem har flest", dvs. vem som har flest visningar, kommentarer, osv. Och det brukar då bli så att folk letar upp filmer på youtube osv, som dom sedan slänger upp här. Just för att "bli kända". Det är baksidan av internet, enligt mig...

Men som sagt, riktigt härligt med alla egengjorda filmer som man har sett här den senaste tiden!

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Lexell
16 maj 2007 · 61 Inlägg

:DFilmen som jag laddade upp. Fan vad skojj att den blev så poppis det borde man väl få ett garaget.org klister märke förwink //Lexell

Tyskt eller svenskt
BMW M5 E34 Turbo "TyskTuurbon" (1992)
kenneth6
19 maj 2007 · 1 Inlägg

göt ljud......yikes

Bmw..4
Cruelty
19 maj 2007 · 140 Inlägg

helt klar den grymmaste e30 m3:an någonsin som har byggts!

tyskt stål!
BMW 325 turbo "the resurrection of cruelty" (1992)
Stefan Elg Saab Viggen MC Yellow
19 maj 2007 · 329 Inlägg

Tycker Chrizz har gjort det bra med att man kan kolla film och lägga upp eget matreal som jag har gjort.......

/Stefan

Lindberg88
30 maj 2007 · 1 418 Inlägg

Tänkte bara berömma dig Chrizz, Video funktionen har du lyckats oerhört bra med! Och inget problem med att det måste buffra hela tiden som tex youtube och streetfire har... big_smile

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang