Mds Zr 12v2

crassappeal
1 september 2005 · 37 Inlägg

"låst"

Senast redigerat av crassappeal (8 september 2005)

ogio www.rallyshop.se
1 september 2005 · 551 Inlägg

Glöm de watten som står på steget, halvera varge kanals efekt med3 så det som står på steget kan du typ andvända högst 20% av! Har jag fel?

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT
Volkswagen Golf VR6 "VR6 - OGIO -" (1992)
ogio www.rallyshop.se
1 september 2005 · 551 Inlägg

Köp ett mds ac3-4 steg !
De är strömstarta.!
Eller ett Jensen 720 det dom har på hemsidan!

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT
Volkswagen Golf VR6 "VR6 - OGIO -" (1992)
Blobben
1 september 2005 · 104 Inlägg

Jag kan säga på en gång att du inte ska köpa något av jensen 720 eller ac stegen.. eftersom ac-3 steget ligger på 300rms och ac-4 ligger på 4*80 om jag skulle vara du så får du bättre effekt om du köper en mindre bas och bättre steg.. för  om du ska ha den basen så ska du ha som minst ett twelwehundred steg MINST! basen ligger ju på 900*2 MDS rms.. så glöm stegen du tittat på!

BMW 525i (1990)
crassappeal
1 september 2005 · 37 Inlägg

Hm okej,, men är inte ett twelvehundred steg att överdriva? Det står ju "Steget är byggt för att belastas med flertal basar och man hoppas på att ägaren får tillfälla att utnyttja hela kapaciteten och få ut hela den extrema effekten." Jag ska ju varken tävla eller välta hus med basen så det kanske finns nått annat alternativ? tack för svaren

Blobben
2 september 2005 · 104 Inlägg

Det är ju ok att ha en sådan bas men om du inte kan använda effekten så är ju det ganksa onödigt att ha en sådan. fast det är ju vad jag tycker.. det är ju som ahh ha en bil med 500hk och du bara använder 100hk av dom..fast det är ju min åsikt.. försökte att ge dig en vägledning..

BMW 525i (1990)
crassappeal
2 september 2005 · 37 Inlägg

hehe jo ja förstår men jag tror det löste sig.. blir nog ett dls d1000 som ska driva basen.. Hojj!

MTY120
8 september 2005 ·

crassappeal skrev:
Tjenare alla.
Ska köpa en MDS ZR 12V2 och undrar lite vilken steg man ska välja att driva det med.. Har ni några förslag? jag ska köpa steg begagnat och har lite förslag som ni kanske kan kolla på? första; http://www.blocket.se/view/5498954.htm? … s&fk=0
Andra:
http://www.blocket.se/view/5516519.htm? … amp;city=0
vilket av dessa skulle funka bäst tror ni? Kom gärna med andra förslag också tongue Det enda som är viktigt är att det är 4 kanaler för jag ska eventuellt driva ett framsystem med det också. Tack!

obs: skriv inte "mds suger" "mds är dyrt" för jag köper basen av en kompis för ett riktigt bra pris.

jag håller med blobben, om jag skulle vara du skulle jag hellre köpa ett större steg än dom dära småa, Varför ha en bra bas men klena steg ?
Annars om du tänker köpa sånna dära småa steg rekomenderar jag MDS Fanatic Digital FD12 basar, dom spelar bra & för rätt slant smile (jag har funderat på att köpa 2x sånna x-tra till min ljud anläggning big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang