Efterlyses: Volvoägare med MDS ZR 12V2!

crassappeal
2 september 2005 · 37 Inlägg

Tjenare alla, igår när jag satt här på garaget.org och surfade lite så hittad ejag en volvoägare som hade en MDS ZR 12V2 som han hade bland annat dragit kablarna genom hydralbroms rör etc smile jag måste hitta denna användare igen för jag har nämligen köpt en likadan bas och vill se igen hur dom såg ut monterade. känner du dig träffad? ring då 08 - 702 00 90.. nerå men skicka genast ett pm till mig eller svara i denna tråd smile

ps. jag har suttit i sammanlagt 4 timmar och klickat på "visa slumpvald bil" utan någon lycka big_smile

Hare

Senast redigerat av crassappeal (2 september 2005)

volvorobban
2 september 2005 ·

crassappeal skrev:
Tjenare alla, igår när jag satt här på garaget.org och surfade lite så hittad ejag en volvoägare som hade en MDS ZR 12V2 som han hade bland annat dragit kablarna genom hydralbroms rör etc smile jag måste hitta denna användare igen för jag har nämligen köpt en likadan bas och vill se igen hur dom såg ut monterade. känner du dig träffad? ring då 08 - 702 00 90.. nerå men skicka genast ett pm till mig eller svara i denna tråd smile

ps. jag har suttit i sammanlagt 4 timmar och klickat på "visa slumpvald bil" utan någon lycka big_smile

Hare

rätt onödigt och leta i 4 timmar på slumpvald bil......kolla på alla volvo-bilar istället,,för du måste ju veta vad för nån bil det var??går iaf snabbare än 4 timmar

crassappeal
2 september 2005 · 37 Inlägg

Nää jag gjorde det också utan resultat. tror det var en 740, sökte på alla 740 men inget smile inte säker på vilken modell det var men det var 740 eller nyare, äldre än 850 tongue han kan ju ha lagt in bilen under nått annat typ som "volvo pimp sjuförti" tongue

chrizz Administratör
2 september 2005 · 11 783 Inlägg

Kan det inte vara den här då, fast det är ju ingen volvo smile

http://www.garaget.org/?car=7178

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
nmoen
2 september 2005 · 6 Inlägg

Jag antar att det är denna du letar efter!
    http://www.garaget.org/?car=7737

/Erik

crassappeal
2 september 2005 · 37 Inlägg

Ja tack nmoen!! chrizz dendär var också intressant o kolla på smile Du kan låsa denna tråd nu om du vill smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang