6784
Sök

Bilhobbyn prioteras ??

1 567 Inlägg
15 maj 2007
Trådstartare
Hitta detta precis och blev så förbannad..mad

Texten säger sig själv....

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d … p;a=346033

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

1 174 Inlägg
15 maj 2007
det e ju bra att dom gör de? så slipper dom hålla till på vanliga vägar å skita ner... (dock för mycke pengar)

Gödseldräng
4 529 Inlägg
15 maj 2007
fy fan 20 mille för lite grusväg jag kan göra jobbet för halva priset med grävmaskinen yikes

905 Inlägg
15 maj 2007
är hästarna så jävla dåligt terränggående att dom måste göra vägar för dom? illa.

8 921 Inlägg
15 maj 2007
Bra initiativ, flera som borde följa deras exempel.

Fotograf på Tierp iDag

volvoraggare
4 776 Inlägg
15 maj 2007
så sur man blir asså 20 miljoner åt  hästdyrkarna men åt hos som har hästar under huven  ja vi får inte ett dugg asså

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Gödseldräng
4 529 Inlägg
15 maj 2007
ironhead skrev:
så sur man blir asså 20 miljoner åt  hästdyrkarna men åt hos som har hästar under huven  ja vi får inte ett dugg asså

jora tänk vad många miljader det ligger i sverige tänk  alla vägar dom är inte billiga att underhålla

volvoraggare
4 776 Inlägg
15 maj 2007
jodo det ligger i nått det du säger ju  adolfsson men 20 mille är ju mycket för att göra vägar till hästar och sånt dom hadde ju kunnat lägga bara 10 miljioner

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

draminbil.nu
1 382 Inlägg
15 maj 2007
hmm... Jag har en hypotes på hur det hela gick till då:

En häst tjej kommer in på kommunkontret där bugdet läggaren sitter
- Hej! Vi vill gärna bygga lite häst vägar att rida på.
- Jajamänn det går bra! Hur mycket pengar vill ni ha?
- tjaa ganska mycket för det är rätt mycket vägar.
- Tjaa ska vi säga hmmmm 20miljoner?
- YES det är kanon bra! Vi behöver egentligen bara 10 men 20 blir kanon!

Mening med min lilla illustration:
Det är knappast en siffra de tagit på måfå, utan den är nog ganska väldigt framräknad på vad som behövs för vägbygget..

ironhead skrev:
jodo det ligger i nått det du säger ju  adolfsson men 20 mille är ju mycket för att göra vägar till hästar och sånt dom hadde ju kunnat lägga bara 10 miljioner

Maizer
15 maj 2007
Kan dem inte trampa ute i skogen?

FreddeK
15 maj 2007
men snälla 20 mille är ju bara småpengar. Det är ju till för handikappade också. hårda vägar så ledsagaren skall kunna gå brevid. visst jag är väl ingen hästmänniska men för många handikappade kan det vara enda sättet att få göra något spännande!!

var inte så jävla negativa hela jävla tiden!

DFFL
9 020 Inlägg
15 maj 2007
ironhead skrev:

Asfalt är inte gratis.
Vad jag vet så är det asfalt hela vägen till mitt jobb + en bra bit till yikes

Så JO, "vi" får mycket.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 231 Inlägg
15 maj 2007
Freddeponken skrev:
men snälla 20 mille är ju bara småpengar. Det är ju till för handikappade också. hårda vägar så ledsagaren skall kunna gå brevid. visst jag är väl ingen hästmänniska men för många handikappade kan det vara enda sättet att få göra något spännande!!

var inte så jävla negativa hela jävla tiden!

Håller med. 20 mille är fakitskt en droppe i havet i dessa samanhang. 2kr per person i sverige..

Mitt projekt: Evo III

Sök