3533
Sök

Blir nog inte färdig i tid i år.... *obs VÄLDIGT starka bilder*

Maizer
19 maj 2007
Saab900Racing skrev:
Maizer skrev:
Jag mår skitdåligt av sånt där sen jag satte min tumme i en dörr. En stor jävla kille stod o drog så hårt han kunde, min tumme hamna emellan, nageln satt kvar i dörren och allt var bara en jävla sörja:/

Jag har varit med om exakt samma sak, det var en tjock branddörr.

Mm det här var också nåt liknande, en stor jävla plåtdörr. Fick bandage eller nåt liknande på skolan, men det blev lite för mycket blod så fick lite av en sjö ovanpå big_smile Tummen var riktigt jäävla äcklig under läkningsprocessen, var fan regnbågens alla färger, skrovlig som fan och usch

237 Inlägg
19 maj 2007
Fy faaan de såg inte så najs ut direkt....

Världens Häftigaste....De E Jag de...

Bilmekaniker
274 Inlägg
19 maj 2007
jag vet hur de känns.. sjv kapade ja av hela min vänstra hand i en vedklyv när ja va 5.. så kan de gå:P

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
Mercedes-Benz
///AMG
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Rent A Retard !
674 Inlägg
19 maj 2007
fan.. lider med dig..

kommer ihåg ögonblicket när jag tittade på mina händer när jag precis slagit i backen efter 12m fritt fall rakt ner i sprängstens blandat med jord/grus. den högra handleden va det inge större fel på(förrutom att den hade gått rakt av. det va värre med den andra, den hade nämligen trasat sönder ordentligt, pipan stack ut på undersidan av handleden.. vart ganska chockad av det.. och sen med grädde på moset kunde jag inte röra lr känna nått från midjan och ner och högra lungan hade kollapsat.. med det brydde jag mig inte om.. låg bara och stirrade på handleden.. så jag hoppas värkligen att du repar dig sjysst och inte får nogon rörelsenedsättning.

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

TVT Member
377 Inlägg
19 maj 2007
Satan de var inte ett dåligt sår det där...!! Hoppas det läker snabbt och bra! så att du kan fortsätta bygget!

206 Inlägg
19 maj 2007
Fy fan... lider med dig... hoppas att det läker bra och att du inte får några problem med känseln och kan använda handen normalt....

Nissan Freak
67 Inlägg
19 maj 2007
Trådstartare
Ja det ska nog gå bra det här. Jag e ju långt från att vara ensam om något liknande. som det jag har läst här i tråden e det många som har haft det mycket värre än mig. jag lider med er....

72 Inlägg
29 maj 2007
säger bara en sak: fy fan de gjorde ont va? gjorde på mig bara av att titta krya på dig

Dags att bygga värre..... kommer snart till mitt garage
DigitalCompaniet i sammarbete med http://ullareddigital.jetshop.se

3 113 Inlägg
29 maj 2007
Aj som fan! yikes fan vad synd!

Semper Fi

Avstängd
6 Inlägg
29 maj 2007
gulliga bilder.shit happens.de bara ta det lungt så blir allt bra igen,krya på dig

huvudsaken bilfan rullar :)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 maj 2007
fan va ont de måste ha gjort..... tyckte själv att det inte var så kul när jag högg mig i foten med en yxa så det vart ett fint kött sår och senan till stortån gick av men det där såg fan värre ut hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Kejsare
547 Inlägg
29 maj 2007
Aj fan hmm Har en skena på handen nu efter att senan i långfingret skars av på två ställen. Men det där med att hålla handen över hjärtat är lite tveksamt. Morsan (distriktssköterska) knöt en halsduk så den höll upp armen, men sen på sjukan sa dom att det var det sämsta man kunde göra, för då skulle jag få tre problem istället för ett (hand, armbåge och axel)

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.

Herr
1 722 Inlägg
29 maj 2007
Damn.. trist! Ditt projekt var något utöver det vanliga.. handen så inte speciellt najs ut heller för den delen, men doktorer dessa dagar, nästan så dom kan väcka de döda! Det där e lugnt vetty, Kommer säkert bli hellt återställd, fast med ett jävla ballt ärr! Lycka till me allt

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
30 maj 2007
Riktigt tråkig, krya på dig, det ordnar sig ska du se, en kille på jobbet fick foten krossad av ett stort järnrör, nu är han helt ok. Han spelar t.o.m fotboll nu

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

-:Player in the street:-
234 Inlägg
30 maj 2007
stackare lider me dej verkligen hoppas för allt i världen att allt löser o går bra!

-: The photoman, just ask and i shoot your car :-
: Nikon D300s with MB-D10 battery pack:-
-:The Blue Pearl:-

Proljece?
1 464 Inlägg
30 maj 2007
Såg illa ut .. lite skämtsamt nu ... ja det ser illa ut gjorde ont när jag hade fingrar också wink Krya på dej och hoppas det går bra .

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

385 Inlägg
30 maj 2007
Det där var verkligen "A Kodak Moment".. Ajjj! O_o
Hoppas det läker fint nu.

Själv kapade jag av toppen på mitt vänstra pekfinger i en träningscykel när jag var liten.. Jag har lite skum känsel där, plus att fingret (såklart) är kortare än det andra pekfingret.. tongue Men fan, lite personlig styling måste man väl ha? Right? smile

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
30 maj 2007
hur går det med handen? har rörligheten börjat komma tillbaka?

264 Inlägg
30 maj 2007
Det där såg riktigt illa ut, lider med dig... Hoppas att att du blir helt återställd.
Mvh Kristoffer

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa

Sök