2067
Sök

Det dummaste påståendet du hört ifrån någon du känner. ang vad som helst.

582 Inlägg
27 maj 2007
Vet en som hade dåligt stödlager på epatraktorn,hans kompisar som gick fordon sa att "Du får åka o köpa kardan-pulver o fylla på i kardan då slutar det o skaka!" sagt o gjort han for åstad o skulle köpa "kardan-pulver" hos Waldens. dom har inte slutat skratta än!

Vi hade en praktikant på jobbet som gick första året på Fordon, jag frågade honom "vet du vad en Cosworth är??" ,"ingen aning" svarar killen......

min syster lurade en kompis till henne att "flänsost" är gott som f*n till kex,så kompisen knallade ner till delikatess disken på ICA o skulle ha 1hg! dom höll på o svimma bakom disken!

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

4 571 Inlägg
27 maj 2007
Fanns ett par mindre smarta fruntimmer på gymnasiet (H&R)

Blond 1- Visst är det pepparkorn som ögon på räkorna?
Blond 2- Japp
Blond 1- ja det vore ju äckligt med riktiga ögon på dem

______

Blond 1- Hur skall man koka korv?
Polare- Du skojar va?
Blond 1- Nej jag vet inte hur mycket vatten per korv man måste ha

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
27 maj 2007
En kompis kompis hade dåligt komp i sin moped. då sa min kompis "aa men gå ner på affärn å så säger du att du vill ha kompression på påse" ... tror ni inte han gick ner å fråga........ hahahaha

Busdriver
389 Inlägg
27 maj 2007
Satt på jobbet och snackade moppar man hade när man va liten, och en kille börjar berätta om sin toktrimmade mt5a som han hade borrat hål i cylinderväggen och dragit en slang ner till vevhuset och satt en ventil som öppnade sig när cylindern var i toppläge då ett övertryck i vevhuset tydligen skulle göra att kolven sköts ner med extra kraft. detta skulle göra att den drog flera liter milen och att effekten nästan dubblades... inte vet jag men eeeh

bullsmugglare
190 Inlägg
27 maj 2007
jag o en tjejkompis skulle köpa godis så vi plockade ihop en påse var och jag gick fram och ställde på min påse på vågen och den kostade typ 25 spänn.

jag betalade och hon gick fram o ställde på sin påse på vågen.
den skulle kosta typ 30-35 spänn, då kläcker hon ur sej
- fan du måste ha tryckt ihop ditt godis mycket mer för min påse vart ju dyrare.

han skrattade rätt bra i kassan då=)

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

Maizer
27 maj 2007
Majzzen skrev:
En i min klass typ sa att, Turbobilar med +200 hästar förlorar MINST 100 häst på drivlinan.. Öhhhm, då borde ju en 100 hästare ha typ 50?

En 200hk bil förlorar självklart mer än en 100hk, det är ju procentuellt.

Golle
448 Inlägg
27 maj 2007
Ja men inga 50% iaf. 10-15% snarare smile

James May: In other news.... I've fitted a fan!

Maizer
27 maj 2007
WilYawn skrev:
Ja men inga 50% iaf. 10-15% snarare smile

Runt 20% är det väl på en rwd bil?

"audiot"
287 Inlägg
27 maj 2007
CossieMysen skrev:
lurade i en tjejpolare för flera år sedan att det finns ett speciellt program/linje på Tensta gymnasium. En yrkes förberedande linje för kriminella....där man får lära sig att sno bilar, knarklagning mm. Hon tror på det än idag!!! lol

hahahaha. Skoen lirare. smile

"... Vi hamnade i alla fall inte på taket"

643 Inlägg
27 maj 2007
CossieMysen skrev:
lurade i en tjejpolare för flera år sedan att det finns ett speciellt program/linje på Tensta gymnasium. En yrkes förberedande linje för kriminella....där man får lära sig att sno bilar, knarklagning mm. Hon tror på det än idag!!! lol

klart roligast hitills smile

3 627 Inlägg
27 maj 2007
Den bästa grejjen är nog de som säger vart kolvuppstötarfjädern sitter tongue

För att bevisa att de kan jättemkt om bilar ^^

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

1 567 Inlägg
27 maj 2007
ToXtreme skrev:

HEHE det och att om man förlänger gasvajern så man kan gasa mer...
Senast redigerat av 940R (27 maj 2007)

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

4 571 Inlägg
27 maj 2007
Var någon här på garaget som sa att han hade beställt nya kolvar till sin bil och det var bilder på 4 smidda stakar&kolvar. Skall tilläggas att han hade en rx7'a tongue

7 120 Inlägg
27 maj 2007
Min bror när han såg en Viper burna för några år sen: Faaan! Bilen brinner!
Jag: hahaha, nee. Den brinner inte. lol
Min bror: Men det ryker ju om den.
Jag: Det är gummit, jävla pucko.
Min bror: Jaha...

Sen tycker han att det är hur onödigt som helst att trimma bilar, för man får ju ändå bara köra i 110. neutral

Biltokig
870 Inlägg
27 maj 2007
Izual skrev:
Var någon här på garaget som sa att han hade beställt nya kolvar till sin bil och det var bilder på 4 smidda stakar&kolvar. Skall tilläggas att han hade en rx7'a tongue

Haha big_smile skulle vilja hans mekanikers min när han kommer in i verkstan med sina sprojlans nya smidda stakar och kolvar och ber dom montera dom:D

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
27 maj 2007
Izual skrev:

Smart kille de dära tongue

Allt för den där jävla hatten!

4 506 Inlägg
28 maj 2007
Trådstartare
940R skrev:
ToXtreme skrev:

HEHE det och att om man förlänger gasvajern så man kan gasa mer...

Låter ju ungifär hur skoj som helst. du minns inte vad hans hette här möjligtsvis?

Kan du andas kan du dö.

385 Inlägg
29 maj 2007
Kanske inte det dummaste påståeendet jag någonsin hört men...

Min föredetta chef hävdade bestämt, och han påpekade detta varje gång någon "sa fel", att Google skulle uttalas "Göggel". roll

Svårt att skriva hur han uttalade det, Ö som i Östen är det iaf.. tongue
Senast redigerat av evilmaster (29 maj 2007)

5 Inlägg
29 maj 2007
Det mesta som socialdemokraterna sagt är korkat, men jag har en vän som inte heller har någon större hjärnverksamhet. När jag åkte till Åland för att inhandla en bil berättade jag att det kändes osäkert att ha 6000 euro med sig på båten, varpå han svarar: "Kunde du inte växlat pengarna där istället då?"

Vid ett annat tillfälle pratade vi om X-men, och jag påpekade att några på den "onda" sidan varit med i SS och Gestapo. Han frågar således: "Bara i filmen eller på riktigt?"

Ok, det var inget påstående, men urbota korkat.
Senast redigerat av PurePontiacPower (30 maj 2007)

177 Inlägg
30 maj 2007
Angelicque skrev:
Många ägare av blandrashundar hävdar å det bestämdaste att blandrashundar är mycket friskare och lever längre än renrasiga hundar.

hmm

Det är faktiskt sant Våran gammelhund fyller 13 i oktober och våran renrasiga beagle blev bra 9år så det kan faktiskt vara sant + gammelhunden vi har nu har hjärtfel ännu.

Sök