4901
Sök

jobbmobil köpråd

796 Inlägg
30 maj 2007
Trådstartare
tja ska införskaffa en ny mobil skulle vilja ha en som är rätt lik 5140i vad gäller funktionerna.
Eller ja den ska ha rätt bra standbytid, mp3 ringsignaler,ficklampa, tålig. det är typ mina krav. givetvis bra ljud i signalerna med.

nån som har några tips??

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

2 123 Inlägg
30 maj 2007
Någon Walkman phone kanske ?
W810i, W850i och W880i

796 Inlägg
30 maj 2007
Trådstartare
vikbar vore fränt o flasha med oxå

Gödseldräng
4 529 Inlägg
30 maj 2007
köp ericssons jobbarmobil av äldre modell den med antenn som ser ut som en bäversvans finns inga bättre mobiler har kört över min gamla med traktorn 1 gång och den höll för det (tappade den)
har tappat den i lagårn där kora trampa på den blev endast spricka i menyn bättre får man leta  efter
(finns inga bättre)

2 123 Inlägg
30 maj 2007
ronne skrev:
vikbar vore fränt o flasha med oxå

Tro mig du kommer bara tröttna på denna jävla lucka som vissa telefonföretag jävlas med att använda.
Dom flesta går sönder till slut, jag har en W850i och jag tyckte Slidern var kul i en vecka sen tröttnade man. Men den funkar fortfarande iaf. Frågan är ju alltid, hur länge ?

Reparatör
306 Inlägg
30 maj 2007
Varför inte köra vidare på 5140 då???
Grymt bra jobbtelefon.

796 Inlägg
30 maj 2007
Trådstartare
blir nog till o göra det, verkar ju bara finnas leksaker ute på marknaden. tycker bara det är synd att realtones på 5140i n låter så illa.

231 Inlägg
31 maj 2007
Nokia 5500 smile perfekt

DFFL
9 020 Inlägg
31 maj 2007
Jag har en W950i som jobbtelefon.
Helt ok lur, ganska seg ibland bara.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

326 Inlägg
31 maj 2007
Team-Adolfsson skrev:
köp ericssons jobbarmobil av äldre modell den med antenn som ser ut som en bäversvans finns inga bättre mobiler har kört över min gamla med traktorn 1 gång och den höll för det (tappade den)
har tappat den i lagårn där kora trampa på den blev endast spricka i menyn bättre får man leta  efter
(finns inga bättre)

Den heter R310S, och är nog en av de mest stryktåliga som gjorts, allmänt kallad för "Hajfenan".  Den gamla modellen var skittråkig, men S-modellen kanske är uppiffad?

5140i har jag som andra-telefon, och den fungerar men jag tycker den är seg i meny-systemet och på tok för små knappar för att vara en bra jobbtelefon. Fast det kanske är jag som har för feta fingrar. Och så saknas blåtand. tongue
Senast redigerat av ILarsaI (31 maj 2007)

Sök