skönaste kommentarerna ni fått om er bil.

ironhead volvoraggare
1 juni 2007 · 4 776 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Mrsky skrev:
hehe inga direkta kommentarer ännu men det är roligt att köra in på mcdriven med R33an...har inte hunnit men snart ska jag nog backa igenom smile

haha nåra polare till mig börnade i driven på donken och då fick dom ingen mat roll

dom skule ha burnat efter att dom fick maten vet jag

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Izual
1 juni 2007 · 4 571 Inlägg

Mrsky skrev:
hehe inga direkta kommentarer ännu men det är roligt att köra in på mcdriven med R33an...har inte hunnit men snart ska jag nog backa igenom smile

Det där jag har funderat mkt på iom att jag snark skall köpa högerstyrt.

Hur F*n gör man? backa igenom eller kliva ur.
Samt vid parkeringshus har dom ju väldigt ofta biljettautomater man måste aktivera men stolpen sitter ju på vänster sida, inte så bra att backa in i ett parkeringshus...

_fillan_ med lem
1 juni 2007 · 1 925 Inlägg

Izual skrev:

Mrsky skrev:
hehe inga direkta kommentarer ännu men det är roligt att köra in på mcdriven med R33an...har inte hunnit men snart ska jag nog backa igenom smile

Det där jag har funderat mkt på iom att jag snark skall köpa högerstyrt.

Hur F*n gör man? backa igenom eller kliva ur.
Samt vid parkeringshus har dom ju väldigt ofta biljettautomater man måste aktivera men stolpen sitter ju på vänster sida, inte så bra att backa in i ett parkeringshus...

haha i parkeringshuset får man problem smile men mcd är ju inga problems big_smile backa igenom är standard big_smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
ironhead volvoraggare
1 juni 2007 · 4 776 Inlägg

Izual skrev:

Mrsky skrev:
hehe inga direkta kommentarer ännu men det är roligt att köra in på mcdriven med R33an...har inte hunnit men snart ska jag nog backa igenom smile

Det där jag har funderat mkt på iom att jag snark skall köpa högerstyrt.

Hur F*n gör man? backa igenom eller kliva ur.
Samt vid parkeringshus har dom ju väldigt ofta biljettautomater man måste aktivera men stolpen sitter ju på vänster sida, inte så bra att backa in i ett parkeringshus...

då får du väll kliva ur bilen då

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
1 juni 2007 · 5 753 Inlägg

ironhead skrev:

_Glenne_ skrev:

Mrsky skrev:
hehe inga direkta kommentarer ännu men det är roligt att köra in på mcdriven med R33an...har inte hunnit men snart ska jag nog backa igenom smile

haha nåra polare till mig börnade i driven på donken och då fick dom ingen mat roll

dom skule ha burnat efter att dom fick maten vet jag

lol det skulle nog varit aningen smartare lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
ironhead volvoraggare
1 juni 2007 · 4 776 Inlägg

_Glenne_ skrev:

ironhead skrev:

_Glenne_ skrev:

haha nåra polare till mig börnade i driven på donken och då fick dom ingen mat roll

dom skule ha burnat efter att dom fick maten vet jag

lol det skulle nog varit aningen smartare lol

mmmm det måste ju ha sätt ballt ut med en  massa svepande gummirök över driven hehe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
streetpirate87 Mångsysslare
29 september 2007 · 546 Inlägg

Jag hade hål på avgassystemet på r5:an och blev stoppad av en polis som gör en flygande besiktning och fick komenteraren att jag hade schyst ljudanlägning och så såg han mitt schakrutiga tak och såg genast mycket gladare ut däremot gillade han inte ögonlocken som täcker halva lyset. Men jag klarade mig bra och fick bara ombesikning p.g.a. avgassystemet det kändes ju bra med tanke på att böterna hade blivit 1200 men ombesikningen gick på 300 om jag inte miss miner mig...

eez i din backspegel...
29 september 2007 · 31 Inlägg

Parkerade bilen, polarna klev ur och vi var på väg att gå. Då kommer ett gäng 15-16 åringar och går förbi varav en av brudarna ropar:
- Vems bil är det där?
- Min! svarar jag och tänker att bilen raggar fjortisar åt mig big_smile
- En SÅN skulle min morsa gilla!
Jag mumlar lite medans polarna viker sig av skratt...

Aga_Diff Bärs!
29 september 2007 · 3 456 Inlägg

eez skrev:
Parkerade bilen, polarna klev ur och vi var på väg att gå. Då kommer ett gäng 15-16 åringar och går förbi varav en av brudarna ropar:
- Vems bil är det där?
- Min! svarar jag och tänker att bilen raggar fjortisar åt mig big_smile
- En SÅN skulle min morsa gilla!
Jag mumlar lite medans polarna viker sig av skratt...

HAHAHA!! Kanske raggar MILF åt dej ist? lol

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
KlintA Våga Vägra Volvo!
29 september 2007 · 326 Inlägg

Den goaste ja fått är: JAG VET INTE VAD SOM ÄR SEXIGAST, DU ELLER BILEN?! big_smile
Den du!

Vad sa du? Har Pappa betalat?
-Jonten- Hopplare
29 september 2007 · 104 Inlägg

_fillan_ skrev:

Izual skrev:

Mrsky skrev:
hehe inga direkta kommentarer ännu men det är roligt att köra in på mcdriven med R33an...har inte hunnit men snart ska jag nog backa igenom smile

Det där jag har funderat mkt på iom att jag snark skall köpa högerstyrt.

Hur F*n gör man? backa igenom eller kliva ur.
Samt vid parkeringshus har dom ju väldigt ofta biljettautomater man måste aktivera men stolpen sitter ju på vänster sida, inte så bra att backa in i ett parkeringshus...

haha i parkeringshuset får man problem smile men mcd är ju inga problems big_smile backa igenom är standard big_smile

Man får väl se till att alltd ha någon som åker med typ wink Om jag skulle se en högerstyrd backa in skulle jag vika mej av skratt big_smile tycker att man kan gå ur och fixa typ tongue

Lika lyckat som Melle mels comeback
Owzer Rallykalle och kabeltattare
29 september 2007 · 422 Inlägg

När jag parkerade utanför willys så går 2st grabbar förbi (16-18år), varav den ena säger:
-Kolla en Lancia Delta (pekar på min bil)
Ser dom inte VW märket i fronten?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
En annan gång var vi på ett byggvarehus och drog el, Parkeringen till varehuset är stäng när vi anländer så vi får parkera inne på materialområdet. Jag tog min egen bil till jobbet den dagen och parkerade framför en pall med fontäner på, tänkte att ingen köper dem så ofta så man står nog inte i vägen.

Såklart vill någon ha en fontän den dagen så de kommer en kille och ropar:
-Vem äger den lilla röda sportbilen?
Jag börjar garva och frågar om den har vita fälgar:
-jorå det har den.
-Så min Golf med 75hk är en sportbil?

killen tittar ut på bilen, sen säger han att jag måste flytta på den.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
En annan gång skulle jag och en polare hämta upp hans flickvän och hennes vännina. Det första de säger när de sätter sig i bilen är:

-Snygg innredning.

Det var nog den bästa jag fått smile
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

BMW 520i E28 "tvåliters raketen" (1984)
MrTurbo Better than God \o/
30 september 2007 · 1 882 Inlägg

Hänt flera gånger att sådan där som "vet allt" kommer fram till mig och förklarar hur mycket effekt man kan få ur en 350motor. Problemet är att jag kör FORD och 350 motorerna är från Cheva...  Det hjälper dock inte att försöka säga det för då får man bara höra en massa lögner om att 350 motorn skulle vara bättre än min 351...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Camitz
30 september 2007 · 646 Inlägg

Jones skrev:
idag strax innan jag skulle åka på jobbet så stog det en 850 ute på min parkering och tittade på min bil. tänkte inte så mycket mer på de, han var väl nyfiken=) när jag sen gick ut 4 minuter senare stod han kvar å när jag skulle öppna dörren så sa gubben (som var ungefär minst 60): ursäkta, jag måste fråga vad heter modellen på den här bilen? audi a4 svarade jag varefter han svarade; bara de? den måste väl heta någe mer? den ser ju så annorlunda ut. sen stog vi å pratade lite om bilen å han var rätt nöjd över att han hade fler hästar en mig=)

så kom jag å tänka på att de vore en bra tråd. vad har ni fått för sköna kommentarer om era bilar?

Hehe hade samma typ av gubbe härom dagen! Tjejen fick syn på en som stod och tittade in i Audin så hon gick fram och frågade vad han sysslade med. Gubben svarade som var typ 70 +, Jag bara undrade vad det var för bil, tjejen svarade Audi A4, jaså sa han jag trodde det var en VOLVO.

Fick reda på detta 10 min efter det hade hänt, visade sig att gubben hade jobbat på volvo som formgivare och trodde seriöst att det var en volvo, tyckte det var lite kul hehe

Edvinoo Hetast Just Nu!
30 september 2007 · 1 355 Inlägg

ja va ute på stan o fikade sen när ja kom tillbaka till bilen så stod de 9-10 äldre personer o kollade så ja gick fram o lyssna lite. då var det en av dom som sa " aaa jag är riktigt nöjd med den" och kvinnorna i sällskapet "aa du den är riktigt fin" och så fortsatte dom, sen gick ja fram till bilen o låste upp o sa "du ja tar din bilpå en provtur o skrattade" fan va gubben blev röd men han sa iaf att den va skitsnygg men att ja kom vid fel tillfälle big_smile

Inspiration comes standard
dallelito med lem
30 september 2007 · 1 147 Inlägg

på emmaboda stog två småkillar 8-9 år o spanade in i min bil och tjoade av förtjusning när dom såg en nos-tub i baksätet.....fast egentligen det var en 2liters cola. smile

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
Mange_C5
30 september 2007 · 220 Inlägg

Edvinoo skrev:
ja va ute på stan o fikade sen när ja kom tillbaka till bilen så stod de 9-10 äldre personer o kollade så ja gick fram o lyssna lite. då var det en av dom som sa " aaa jag är riktigt nöjd med den" och kvinnorna i sällskapet "aa du den är riktigt fin" och så fortsatte dom, sen gick ja fram till bilen o låste upp o sa "du ja tar din bilpå en provtur o skrattade" fan va gubben blev röd men han sa iaf att den va skitsnygg men att ja kom vid fel tillfälle big_smile

Hahaha lollol
Alltid lika kul när folk får till kommentar och tajming, hehe  big_smile

Mange_C5
Livet är 50/50
Antingen så går det, eller så går det inte!
moose46019 study
30 september 2007 · 772 Inlägg

hehe första kommentaren från en i familjen har du två agasstjofärs grymt. alltså har du två rör som sticker ut. i stället för ett singel rör. dvs 1-2

resten kommer jag inte ihåg.

Senast redigerat av moose46019 (30 september 2007)

HardCore
30 september 2007 · 321 Inlägg

Fått höra ett par gånger:
-Är det en cossie?
roll

HOLLELLE
30 september 2007 · 409 Inlägg

"JÄÄVLAR VAD DEN GÅR! Å GÖTT LÅTER DEN JU OCKSÅ!!! Är det en sån där TDI?"

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang