starta clubb!!

-PINNEN-
11 september 2005 · 409 Inlägg

vi vill ha hjälp och råd att starta clubb och om det rä några som vill vara med och starta. klubben tror jag skall vara av sedd för volvo 850/5 och vi behöver en sida och hjälp för att starta en clubb vet du hur man gör kan du väl skriva vad och hur vi skall gå till väga!! vill du får du säkert vara med i clubben oxå tongue mvh

GÖr Som Ford KÖp Volvo!
-PINNEN-
11 september 2005 · 409 Inlägg

ingen som vet nått?

GÖr Som Ford KÖp Volvo!
FilipD
11 september 2005 · 97 Inlägg

finns det inte redan en?

vissa är nöjda med lite effekt!
Vissa är inte nöjda med mycket effekt!
-PINNEN-
11 september 2005 · 409 Inlägg

näj den heter svenska volvo 85x70 klubben men det är ju inget kukl det skall ju vara antingen för alla volvo ägare eller så skall det bara vara för 850/5

GÖr Som Ford KÖp Volvo!
volvo850gle Volvo-Führer
11 september 2005 · 69 Inlägg

Jag är med på att starta upp en, vet inte riktigt vad jak kan göra, men kan en del om data... smile
som "marknadsröeing" för att få fler till en hemsida skulle man ju kunna ha dekaler med adressen på bilen..? smile
det räcker ju nästan med Forum, Galleri, ev. nån träff lite ibland och kanske några guider smile

Jag kräver inte respekt. Jag kräver TOTAL UNDERKASTELSE!
(Jag kör ju faktiskt VOLVO!)
Humlan
11 september 2005 · 238 Inlägg

Det första du skall göra är att ringa till Bilda Förlag 08-7090400 och beställa "Föreningsbokan" av Svante Pedersson/Lasse Pedersson. Där står allt du behöver veta. Har jobbat aktivt inom föreningslivet så jag har ett hum om det. Fråga gärna om det är något.

I korta drag: Ni som är intresserade av att starta upp en klubb kallar till ett möte för att diskutera förutsättningarna och formerna för en klubb-bildning. Om mötet får som resultat att en klubb bör bildas tillsätts en arbetsgrupp med uppgift att ta fram ett beslutsunderlag till ett nytt möte (konstituerande möte)där det formella beslutet tas om att bilda en ny förening/klubb. Arbetsgruppens uppgift är att ta fram förslag till klubbstadgar och att svara för kallelsen till det mötet. På det mötet klubbas stadgar och en styrelse väljs bestående av ordförande, sekreterare och kassör. Fler medlemmar kan väljas in såsom vice ordf., ledamöter och suppleanter. Antalet skall vara reglerat i klubbens stadgar.

A B E C E D E
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang