Klädsel Tvätt.

Pocie
12 september 2005 · 5 Inlägg

Polarn spilde öl i halva min bil i helgen.. på sätten och golv.. Torka bort snabbt med en trasa de värsta.. men de e fortfarande kvar och luktar inte så jätte fint! dvs om man inte gillar öl lukt i bilen! hehe! nåja.. nån som har några bra tips hur jag får bort detta? hur jag ska gå till väga?
/Pocie

No Turbo shit, Just V-POWER
Corrado VR6
No_Limits1
12 september 2005 · 2 Inlägg

Du får testa och se om du kan få tag i en klädseltvättmaskin med vattensköljning, och sedan köper du ett Textilmedel.
Skulle inte detta hjälpa kan du lämna in bilen till en seriös rekondfirma och låta dem Ozonbehandla bilen det brukar kunna hjälpa.

Black Knight
12 september 2005 · 711 Inlägg

Turtle Wax har en produkt  som  liknar en sprajbruk med borste. Den rekomenderar jag. Samtidigt som den rengör alla smutsiga fläckarna så ger den bilen en fräsch doft. OBS, ingen wonderbaum doft som tur. smile

Först ska du dammsuga där det är fläckig eller skitig sedan sprajar du på medlet (som liknar skum) och efter det använder du borsten som sitter på burken och gnuggar i fläckarna, edteråt ska du dammsuga lorten och skummen!

Kommer inte ihåg vad den heter, har den i garaget dock, men orkar inte gå till garaget nu:).  kan kolla upp det imorgon om du inte redan hittat den. Jag köpte den från en bensinmack (Hydro)!

Lycka till!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Humlan
12 september 2005 · 238 Inlägg

Black Knight skrev:
Kommer inte ihåg vad den heter, har den i garaget dock, men orkar inte gå till garaget nu:).  kan kolla upp det imorgon om du inte redan hittat den. Jag köpte den från en bensinmack (Hydro)!

Turtle Extreme Textile Clean tror jag du menar.

Senast redigerat av Humlan (12 september 2005)

A B E C E D E
Black Knight
12 september 2005 · 711 Inlägg

Perhaps? smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Pocie
12 september 2005 · 5 Inlägg

Tack! ska testa Turtle Extreme Textile Clean om de funkar!! annars får jag lämna in den!

No Turbo shit, Just V-POWER
Corrado VR6
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang