När jag ska köra längre sträckor brukar jag lyssna på Amy Macdonald, Katie Melua och Duffy. Det är skön avkoppling, man blir inte så sugen på att stämpla fullt, utan det får ta den tid det tar. Brukar vara trevligt för plånboken på alla sätt också
Lenny Kravitz - Are you gonna go my way Chamillionaire ft Paul wall - True (remix) Flo-Rida feat. Kesha - Right Round Ronny & Ragge - Köra fort som fan Scissor_sisters-i_dont_feel_like_dancing Backyard Babies - nomadic Backyard Babies - Colours Black Sabbath - Crazy Train Dj Mns vs e-maxx - pump my bass Eagle Eye Cherry - Save Tonight Frank Zappa - Bobby Brown Hardcore Superstar - cry your eyes out John ME - Love Is My Drug (!) Judas Priest - Johnny B Good L Project - A La La Long 2006 (Inner Circle Cover) Lazee - Top notch Mando Diao - Dance With Somebody Metallica - The Day That Never Comes Metallica - The Unforgiven Red Hot Chili Peppers - Snow Red Hot Chili Peppers - The Zephyr Song System of a Down - B.Y.O.B. The Eagles - Hotel California The Sounds - Fire Tom Petty - American Girl ZZ Top - La Grange ZZ Top - Tush
Hittade en skön låt i en bil som jag lånade, körde TrackID på den men glömde såklart spara.. Det är en cover på Iggy Pops - The Passenger. Om jag inte minns fel var det från någon Hard Dance Mania platta, någon som vet vilken jag menar? MvH wirex
Hittade en skön låt i en bil som jag lånade, körde TrackID på den men glömde såklart spara.. Det är en cover på Iggy Pops - The Passenger. Om jag inte minns fel var det från någon Hard Dance Mania platta, någon som vet vilken jag menar? MvH wirex
B.I.T. Heads feat. Sofia - The Passenger, från Replay Dance Rock Mania.
Den kan det nog vara
Fullt Ös Medvetslös!
If It's Too Loud, You're Too Old!
B.I.T. Heads feat. Sofia - The Passenger, från Replay Dance Rock Mania.