Den här låten varkar skit bra att lyssna på och den hitta jag nyss.
Här så har vi en annan lika bra låt som man kan lyssna på . Jag lyssnar jätte mycket på den här låten . När jag skaffar mig en EU moped bil då så kommer jag att spela sån här musik i den faktist .
Äre de där som kallas Hardstyle, alltså dansen? kan inget om sånt där.
Den här låten varkar skit bra att lyssna på och den hitta jag nyss.
Här så har vi en annan lika bra låt som man kan lyssna på . Jag lyssnar jätte mycket på den här låten . När jag skaffar mig en EU moped bil då så kommer jag att spela sån här musik i den faktist .
Äre de där som kallas Hardstyle, alltså dansen? kan inget om sånt där.
Det mesta med Headhunterz, Wildstylez, DV8 m.fl. (harddance/hardtrance i ren allmänhet).
'Blame It On The Music' (speciellt med fokus runt 1:16 in i länkad film) mixarna med ovan förstnämnda är väl det som går varmast i bilen för tillfället. Inte som att lyssna på det live (sensation black, defqon, mayday) men det duger.
Men rent generellt, allt går egentligen bar utom djävulens påhitt; dansbandsmusik.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Raised Fist Killswitch Engage Five Finger Death Punch
Just nu är bilen pajj men detta kommer gå när den funkar Klarar inte av någon Techno/Trance musik måste man ju vara jävligt full på krogen för. Men smaken är som baken
Kanye West Ft Young Jeezy-Amazin Billy Talent - Fallen leaves Billy Talent - Red Flag Daddy Yankee - Rompe Lady Sovereign - Random Papa Roach - Last Resort Papa Roach - Getting Away With Murder In Flames - Alias