Kikade lite på kameran. Verkar grym (dyr också!) Är också väldigt fotointresserad och får ut i dagarna och ta bilder på bilen. Dyr hobby men ack så skoj
Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
Kikade lite på kameran. Verkar grym (dyr också!) Är också väldigt fotointresserad och får ut i dagarna och ta bilder på bilen. Dyr hobby men ack så skoj
Kameran är jättefin, dock så saknar jag en del saker.. Endast 3 focuspunkter medans en 400D har 7 punkter (eller fler?) Bara 7,5 megapixlar
Jag skall köpa en ny kamera i augusti eller september eventuellt, antingen en 400D eller så slår jag på stort och köper en 5D, det är lite beroende på vad kalaset kommer att kosta
Hunter skrev:
Jag vet iaf vilken bil bilderna är tagna ifrån på vägen...här blir man bara utnyttjad! Biatch
Haha! Du körde för ryckigt ;D
CoSmoZ skrev:
Porsche Porsche... wiieee finns bromsarna till min speedster?
Fan du är jäkligt duktig på att fotografera jonni! Du har la inte fotat så speciellt länge heller va?
Tack,
Det stämmer. Inte mer än ca 2 månader
Hade en diskussion med en kille på en fest i Midsommarhelgen, han påpekade och tyckte att bilden på fälgen var fejkad, att jag hade klistrat in bromsoket i fälgen och lagt på effekter i photoshop så det såg ut som om fälgen rörde sig snabbt. Dessutom var han lärare i Photoshop..
Jag skrattade gott åt honom, han vägrade att inse att det gick att montera så stora bromsar. Diskussionen slutade dock när jag ville slå vad om pengar han backade ur snabbt.
Nu är bilen färdigmappad, ena soppapumpen la av vid första försöket till mappning så inköp av en ny soppapump gjordes så det gick att slutföra mappningen..
Över 500+++hk och då utnyttjades bara ca 70% av motorns effekt innan soppapumpen la av. Ni kan ju själva räkna vart effekten kommer att landa vid en bänkning
Citat från Martin efter första åkturen igår: "Driftar på 3:an runt i rondeller!!!"