2321
Sök

hur många är singel på garaget ?

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
14 juni 2008
hedley skrev:
FEL, livet är som en tärning det bästa du kan få är SEX wink

Lätt JA big_smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
14 juni 2008
Dainty skrev:
alla sidor är bra sidor att ragga på... här finns ju människor med samma intresse som en själv oxå

Helt rätt där tjejen wink

Even fools they say, can find a way out of the dark.

679 Inlägg
14 juni 2008
Jag är singel sen 1 år tebax... otrogen brud....!!
va jobbit då men de släppte rätt fort när man fick veta vem hennnes rätta jag va....
men jakten är juh rätt kul den me... man vet aldrig vad man kan stöta på.....

QueenBitch
536 Inlägg
14 juni 2008
wink

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

184 Inlägg
14 juni 2008
<----- En till som är med i singular klubben wink

Inläggskritiker
990 Inlägg
14 juni 2008
Dainty skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Hammarslag skrev:
Kan ju bero på att du kör en vectra och förmodligen var skittråkig o dejta så hon drog vidare (nävars), 5mån är inget o hänga läpp över. Värre om man dejtat i 3-4år då kan det kännas ensamt, men efter bara 5mån så känner man en lätt saknad, men bara dra vidare finns grönare gräs på andra sidan tro mig.
Alla har vi varit nere, och det är sjukt jobbigt när det gäller kärlek men thats life, tufft som det låter.
Det löser sig, om du inte är pissful dvs.

Piss off din jävla översittare.

Asså.. seriöst är han dum i huvudet eller ngt!? spelar la för fan ingen roll hur länge man har varit tsm eller??...  Jävla dumt skrivet tycker jag

Klart det gör, det är något svårare att byta vardagsrutinerna efter 5mån, än efter 5år.
Annat och ha någon man myser med i 5månader, än att ha standarden att man kommer hem till det gemensamma hemmet år i rad, käkar mat ihop städar ev har ett barn ihop.
Och sedan byta ut den rutinen mot ensamhet, det spelar stor roll.
Du är iofs inte så gammal men du kommer märka det själv sen.
Senast redigerat av Hammarslag (14 juni 2008)

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

Inläggskritiker
990 Inlägg
14 juni 2008
og900turbo skrev:
Hammarslag skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Jag har nyss blivit singel igen. Tjejen sen drygt 5 månader gjorde slut förrförra veckan och jag tror inte jag har varit såhär nere på många år.. sad
Usch... Saknar henne så inåt h-e..

Kan ju bero på att du kör en vectra och förmodligen var skittråkig o dejta så hon drog vidare (nävars), 5mån är inget o hänga läpp över. Värre om man dejtat i 3-4år då kan det kännas ensamt, men efter bara 5mån så känner man en lätt saknad, men bara dra vidare finns grönare gräs på andra sidan tro mig.
Alla har vi varit nere, och det är sjukt jobbigt när det gäller kärlek men thats life, tufft som det låter.
Det löser sig, om du inte är pissful dvs.

kan inte göra annat än o hålla med hammarslag , vi alla blir ju dumpade nån gång . . var tilsammans i 3 år med mitt ex , förlovad i 2 av dom åren , men det blev fan för mkt , kännde mej instäng på någe sätt , kan erkänna att jag saknar henne  rätt mkt , men båda gick vidare ganska fort som tur va big_smile

Ja det är ju så, känns piss för stunden men jag garanterar dig att du hittar grönare gräs på andra sidan.
Var själv rätt down när det tog slut, och då var det iofs ändå jag som dumpa henne efter 3år, men ångra mig  men då ville hon ist inte försöka igen.
Men nu 2mån senare, allt släppt och jag fick min drömtjej som ja tom spanat in förr smile
Ps. 4e förhållandet man snor en brud ifrån någon haha, så jävla sniket. Vetefan men alla flickvänner ja haft, har haft kille när ja träffat dom och sedan pang.
Måste haft en jävla tur för de flesta har haft tråkiga killar innan.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

362 Inlägg
14 juni 2008
Singel!

Billackerare
365 Inlägg
14 juni 2008
singel sedan 1½ år typ, vi gjorde slut efter ett gemensamt beslut (glöden försvann sad ), vi va tillsammans 3½år, men ändå tog de typ 6mån. för mej o "landa" men nu e allt frid o fröjd o hon o jag e riktigt bra vänner, pratar varje dag o vi umgås ofta o hittar på saker o ting smile o vi letar ragg åt varandra nu tongue

nån mer än jag som är riktigt bra vän me sitt X ??
Senast redigerat av Crazygreek (14 juni 2008)

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se

Professional dreamer
398 Inlägg
14 juni 2008
Ojoj!
Enklare hade nog varit om tråden hette "Ni som inte är singlar"wink
..Men jo, här e en till!

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

6 Inlägg
15 juni 2008
Singel sen en vecka tebax! Efter 1½ års förhållande.Ensamt o jävligt men men..Shit happens! tongue
Bara att ta nya tag!

645 Inlägg
15 juni 2008
Crazygreek skrev:
singel sedan 1½ år typ, vi gjorde slut efter ett gemensamt beslut (glöden försvann sad ), vi va tillsammans 3½år, men ändå tog de typ 6mån. för mej o "landa" men nu e allt frid o fröjd o hon o jag e riktigt bra vänner, pratar varje dag o vi umgås ofta o hittar på saker o ting smile o vi letar ragg åt varandra nu tongue

Jag är god vän med nästan alla mina ex, men det senaste exet är jag fortfarande kär i men hon är inte kär i mig längre... så även om hon är jättesnäll o jag vill umgås med henne så varje gång jag är med henne så påminns jag om jag vad jag brukade ha "mkt mer av" om ni förstår hur jag menar. Vill nästan skjuta mig själv i foten bara för o tänka på nåt annat. Vi va tillsammans 18 månader o det tog slut för ca 6 månader sen... försöker numera intala mig själv att inte ha ett nytt förhållande nånsin igen då ingen verkar stå ut med mig. Så jag försöker att inte förstöra nån mer människas liv, finns alltid en bättre kille än mig o ta.

Teknik Informatör
371 Inlägg
16 juni 2008
jag kramar också bara kudden till vardags...

BMW E3 it takes one to catch one :)

679 Inlägg
16 juni 2008
Dainty skrev:
wink

visst är det gött o va singel men ibland så skanar man nån o ha....!!!

12 Inlägg
16 juni 2008
singel ja

4 506 Inlägg
16 juni 2008
malinolson skrev:
Haha..fan va singlar d finns, då äja inte ensam asså... cool cool

nix, det behöver du nog inte oroa dig för lol

Kan du andas kan du dö.

679 Inlägg
16 juni 2008
malinolson skrev:
Haha..fan va singlar d finns, då äja inte ensam asså... cool cool

Det verkar finnas en hel del.....!!!

Ät gul snö, de kan vara öl
223 Inlägg
16 juni 2008
Så gott som nybliven singel, och härligt är de!! big_smile, än så länge iaf tongue

40 Inlägg
16 juni 2008
Quantic skrev:
Crazygreek skrev:

Jag är god vän med nästan alla mina ex, men det senaste exet är jag fortfarande kär i men hon är inte kär i mig längre... så även om hon är jättesnäll o jag vill umgås med henne så varje gång jag är med henne så påminns jag om jag vad jag brukade ha "mkt mer av" om ni förstår hur jag menar. Vill nästan skjuta mig själv i foten bara för o tänka på nåt annat. Vi va tillsammans 18 månader o det tog slut för ca 6 månader sen... försöker numera intala mig själv att inte ha ett nytt förhållande nånsin igen då ingen verkar stå ut med mig. Så jag försöker att inte förstöra nån mer människas liv, finns alltid en bättre kille än mig o ta.

Så har jag också tänkt, men så är det inte grabben så håll fanan högt  och lycka till;-)

QueenBitch
536 Inlägg
16 juni 2008
vi borde göra ngn dateing grej här tycker jag tongue

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

Sök