1891
Sök

hur många är singel på garaget ?

QueenBitch
536 Inlägg
17 juni 2008
maniac_man84 skrev:
Dainty skrev:
maniac_man84 skrev:
Jan Jimmy Andreas Alfsson, 23 år bor i Karlskoga i min lilla 2:a på 54 kvm.... 1,76 lång och väger la en 65kg.... så rätt smal.... men inget benrangel.... oftast rakat hår.... gillar o stri och ha kul me folk.. lätt att umgås med.. dricker sällan..snusat sen flera år tebax... umgås med kompisar då jag inte jobbar... jobbar som chauför/terminalarbetare på posten... sen 4 år tebax... och ibland så vet jag inte riktigt vilket ben man ska stå på då en förflutna gärna vill springa ikapp en... har haft det väldig jobbigt under min uppväxt.... men har de bra nu med fast jobb och egen bostad så jag e nöjd....
kommer inte på så möe mer nu men.. nått mer ni vill veta så fråga på....!!!

Har oxå haft en jobbig uppväxt.. that sucks...

Ja det är faan inte kul men det är skönt att man kan visa att man står på egna ben o klarar sej själv... och att det gåt bra dessutom...!!!

jag e snart där... försöker stå på mina egna ben men...

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

679 Inlägg
17 juni 2008
Dainty skrev:
maniac_man84 skrev:
Dainty skrev:

Har oxå haft en jobbig uppväxt.. that sucks...

Ja det är faan inte kul men det är skönt att man kan visa att man står på egna ben o klarar sej själv... och att det gåt bra dessutom...!!!

vad är det som stoppar??
jag vet att det kan ta lite tid men har man väl börja kommit på rätt köl så brukar de kunna tuffa på...!!

QueenBitch
536 Inlägg
17 juni 2008
maniac_man84 skrev:
Dainty skrev:
maniac_man84 skrev:

vad är det som stoppar??
jag vet att det kan ta lite tid men har man väl börja kommit på rätt köl så brukar de kunna tuffa på...!!

Mjo... men dt tar sin lilla tid.. .

Maneater

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
17 juni 2008
Dainty skrev:
Neej hon e DROTTNING på smarta idéer big_smile hahaha fan jag e la ingen kille eller wink

Nä klart du inte är men kung är ju den som BÄST wink Inte näst bäst tongue Sen struntar vi i vilket kön, haha tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Studerande
727 Inlägg
17 juni 2008
Singel yikes

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Förvalt Värde
61 Inlägg
17 juni 2008
Nån som orkar gå igenom listan då och ta ut vilka bilmärken som ligger i topp för singellivet? tongue Så man vet vilka märken man ska hålla sig borta från.....

-=Tryck&Pys: A4 Dtm=-

QueenBitch
536 Inlägg
18 juni 2008
wink

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
18 juni 2008
update:
Lisa Natalia Svensson, 17 år, Majorna, Göteborg, Bor med mamma, pappa och storebror, 170 cm lång, 40 i skor, mörkblond/ljusbrunt hår, bruna ögon, 80C/D rolig, översocial, lite bråkig, har mkt kärlek att ge, mobilberoende, datorberoende, röker, snusar ibland, dricker ibland, RÖKER INTE PÅ LÄNGRE! big_smile, ska bli lastbilschaffis, fotograf, piercer och ungdomsledare, piercad i öronen, tungan och läppen (ska göra ögonbrynet), lyssnar på nästan ALL musik, gillar att röjja på stan, gillar att ragga, har lätt att prata med killar (i dom flesta fall), gillar IFK Göteborg, tycker att svenska landslaget inte är så bra på fotboll som dom påstår, har en svensk flagga på väggen, vill ha körkort NUUUU!!!, SINGEL of course, älskar skräck/psykopatfilmer, gillar asatron och vikingar, kan skriva runskrift, har ADD, har legat i koma, gillar att läsa.... Aaah dt är väl dt jag kan komma på om mig själv just nu big_smile
Senast redigerat av Dainty (18 juni 2008)

Maneater

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
18 juni 2008
Snigel sedan ett par veckor sen efter 4½ års förhållande. O_o

Kanon..
1 473 Inlägg
18 juni 2008
utan att läsa tråden gissar jag på att det finns endel oanständiga förslag här big_smile

ElectroRaggare
886 Inlägg
18 juni 2008
Snigel! (Förlovad fast jag kör sakta:D)

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

50 Inlägg
18 juni 2008
det ligger nog nått i de du säger big_smile hehe

Dainty skrev:
beg__for__mercy skrev:
haha jaa man gör ju sina försök iaf wink haha

Dainty skrev:
Men typ alla skriver fakta om sig själv så kan man ju kolla runt om man matchar me ngn å då kan man ju börja "dejta" lite här på garaget tongue eller så kanske man vill hitta ngn som e heeeelt olik sig själv tongue sånt e ju bara as kul big_smile

ingenting är omöjligt förutom dt omöjliga!! big_smile

Fotoentusiast
23 Inlägg
18 juni 2008
Jag är inte singel, jag är "gift med folket".
Precis som Lasse Berghagen och Adolf Hitler, kan man säga. wink

[spoiler]testar om det finns någon humor på forumet[/spoiler]

Edit: spoiler-funktionen fanns tydligen inte här, nej.
Senast redigerat av Patrik_Renmark (18 juni 2008)

2 594 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
Dainty skrev:
update:
Lisa Natalia Svensson, 17 år, Majorna, Göteborg, Bor med mamma, pappa och storebror, 170 cm lång, 40 i skor, mörkblond/ljusbrunt hår, bruna ögon, 80C/D rolig, översocial, lite bråkig, har mkt kärlek att ge, mobilberoende, datorberoende, röker, snusar ibland, dricker ibland, RÖKER INTE PÅ LÄNGRE! big_smile, ska bli lastbilschaffis, fotograf, piercer och ungdomsledare, piercad i öronen, tungan och läppen (ska göra ögonbrynet), lyssnar på nästan ALL musik, gillar att röjja på stan, gillar att ragga, har lätt att prata med killar (i dom flesta fall), gillar IFK Göteborg, tycker att svenska landslaget inte är så bra på fotboll som dom påstår, har en svensk flagga på väggen, vill ha körkort NUUUU!!!, SINGEL of course, älskar skräck/psykopatfilmer, gillar asatron och vikingar, kan skriva runskrift, har ADD, har legat i koma, gillar att läsa.... Aaah dt är väl dt jag kan komma på om mig själv just nu big_smile

låter som en riktig Man Eater big_smile hehe

QueenBitch
536 Inlägg
19 juni 2008
ghost_boy83 skrev:
Dainty skrev:
update:

låter som en riktig Man Eater big_smile hehe

Jaman, thats me!cool

Maneater

Darth Vader
1 644 Inlägg
19 juni 2008
Baoo, har aldrig tagit mig tid till detta förut, men nu mitt i sömnbristen så smile
Tja, här är jag, störig och jävlig. Inte undra på att jag också är singel tongue

Braaaaap?

362 Inlägg
19 juni 2008
Fortfarande singel flickor... ta chansen innan tävlingen är avgjord!

94 Inlägg
19 juni 2008
154 sidor singlar, snacka om att man blev en droppe i havet. Kan ju erkänna att jag inte gick igenom alla 154 sidorna...

679 Inlägg
19 juni 2008
v4jessica skrev:
maniac_man84 skrev:
Dainty skrev:
wink

visst är det gött o va singel men ibland så saknar man nån o ha....!!!

Mmm de stämmer verkligen.tongue

så det har juh sina för o nackdelar......

QueenBitch
536 Inlägg
23 juni 2008
känner att detta är en syskontråd till "hur ska en tjej/kille se ut" e ju samma människor och samma saker som diskuteras i båda trådarna typ tongue haha
Senast redigerat av Dainty (23 juni 2008)

Maneater

Sök