2178
Sök

hur många är singel på garaget ?

29 Inlägg
26 juni 2008
v4jessica skrev:
_Glenne_ skrev:
ichibon skrev:
Hur går det för alla er singlar? Får ni ut nåt av tråden? big_smile

få ut nått av tråden? näe du, ragga på internet är inte riktigt min stil roll

hehe kan va lite småskoj o ragga på internet men är ju mer på skämt kanske.smile men visst. finns dom som hittar sin stora kärlek här. haha

på garaget?

Beroede Med Wilje

679 Inlägg
26 juni 2008
SpeCtruM skrev:
v4jessica skrev:
_Glenne_ skrev:

hehe kan va lite småskoj o ragga på internet men är ju mer på skämt kanske.smile men visst. finns dom som hittar sin stora kärlek här. haha

på garaget?

Alla ställen är bra utom de dåliga.......... tongue

11 Inlägg
26 juni 2008
singel så in i norden ^^

94 Inlägg
26 juni 2008
SpeCtruM skrev:
v4jessica skrev:
_Glenne_ skrev:

på garaget?

En första kontakt funkar ju lika bra här som på vilket annat forum som hellst, är väl ingen skilldnad på garaget.

Fördelen med garaget är väl att med stor sannorlighet många delar ett intresse, bilar smile Grunden att börja ett samtal finns ju redan där. Slår vad om att flera har dejtat genom garaget wink

Dock inte hänt mig... än...

363 Inlägg
27 juni 2008
AirOne skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
nu skiter jag i att försöka va positiv när det gäller kärlek..för om jag fastnar för en kille lyckas man bara duga åt en sak o går man ej med på det så e man inte värd nå...sen dessutom finns det tydligen ingen som jag sj gillar som vill ha mig! fuck love

Du har bara träffat fel killar. Finns ärligt talat dom som inte bara tänker på..du vet vad..också.
Dom är inte många..men dom finns.

Ot: fortfarande singel..som att jag skulle vara nåt annat? tongue

ja jo folk har sagt att ja gjort de..men men man kanske har lärt sig nåt av det ändå:S

She Devil

QueenBitch
536 Inlägg
27 juni 2008
maniac_man84 skrev:
Dainty skrev:
maniac_man84 skrev:

Ja tycker det vare lite tyst.... hehehe:P

Aah fan.. man e nog inte så uppskattad som man trodde wink

Jasså?? inte??

Nope:(

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
27 juni 2008
Dainty skrev:
SAKNAT MIG??? har inte skrivit på ett tag för jag har haft fullt upp med att busa på jobbet smile men jag e fortfarande singel sad

Klart du har varit saknad big_smile Har ju inte varit några klockrena kommentarer/idéer på ett tag tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Indrivare/torped
149 Inlägg
27 juni 2008
Aj is singel! Men jag tror det har mycket att göra dels med mitt repulsiva beteende och utseende, dels med min bara halvseriösa avatar jag har överallt.

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!

QueenBitch
536 Inlägg
27 juni 2008
Reeplayed skrev:
Dainty skrev:
SAKNAT MIG??? har inte skrivit på ett tag för jag har haft fullt upp med att busa på jobbet smile men jag e fortfarande singel sad

Klart du har varit saknad big_smile Har ju inte varit några klockrena kommentarer/idéer på ett tag tongue

hehehehe big_smile Göllunge wink Kom precis på en till urkorkad men rolig idé... BILTRÄFF FÖR SINGLAR!! så kan man mingla runt lite å ragga IRL oxå tongue

Maneater

679 Inlägg
27 juni 2008
Dainty skrev:
Reeplayed skrev:
Dainty skrev:

hehehehe big_smile Göllunge wink Kom precis på en till urkorkad men rolig idé... BILTRÄFF FÖR SINGLAR!! så kan man mingla runt lite å ragga IRL oxå tongue

klart du e saknad....

Ja, faan de kanske inte vore en så dum ide???tongue

QueenBitch
536 Inlägg
27 juni 2008
maniac_man84 skrev:
Dainty skrev:
Reeplayed skrev:

klart du e saknad....

Ja, faan de kanske inte vore en så dum ide???tongue

Jag tycker att Jag (Dainty), Maniac och Reeplay kan försöka anordna en träff för alla singlar som e bilintresserade smile Så kan vi göra ett eget crew som klassar ut GBrt med stormsteg big_smile

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
27 juni 2008
maniac_man84 skrev:
Nämn bara när var hur så ska de nog gå o fixa tror jag....!!!!

Jadu.. jag vet inte... vi kan ju ta dt mer privat.. via PM eller MSN så ingen annan hoppar på innan ngt e bestämt tongue

Maneater

679 Inlägg
27 juni 2008
Dainty skrev:
maniac_man84 skrev:

Jadu.. jag vet inte... vi kan ju ta dt mer privat.. via PM eller MSN så ingen annan hoppar på innan ngt e bestämt tongue

blir nog bäst så....!!!tongue

Delta_Rebel
27 juni 2008
Yes ladies, i´m available..

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
27 juni 2008
maniac_man84 skrev:
Dainty skrev:
maniac_man84 skrev:

Jag e helt klart på big_smile Fan vad bra de här kommer bli big_smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

QueenBitch
536 Inlägg
27 juni 2008
Reeplayed skrev:
maniac_man84 skrev:
Dainty skrev:

Jag e helt klart på big_smile Fan vad bra de här kommer bli big_smile

Gôtt gumman! kolla in den nya tråden smile "Angående: singelbilträff i Göteborg Planeras" big_smile

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
28 juni 2008

Maneater

29 Inlägg
28 juni 2008
maniac_man84 skrev:
SpeCtruM skrev:
v4jessica skrev:

på garaget?

Alla ställen är bra utom de dåliga.......... tongue

Hehe du e inte dum du smile

Beroede Med Wilje

Sök