2095
Sök

hur många är singel på garaget ?

QueenBitch
536 Inlägg
28 juni 2008
SpeCtruM skrev:
maniac_man84 skrev:
SpeCtruM skrev:

på garaget?

Alla ställen är bra utom de dåliga.......... tongue

Hehe du e inte dum du smile

kunde inte sagt dt bättre själv ;P

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

712 Inlägg
1 juli 2008
Singel efter 7års hattande fram o tillbaka.. SÅ JÄKLA SKÖNT:D Har vekligen vantrivts med min tillvaro.. kommer aldrig mer släppa in henne i mitt liv igen

Sommar o singel o bilar.. kan det bli så mycket bättre cool

Motormontör
437 Inlägg
1 juli 2008
Jag anmäler mig till singel listan

Nej konstapeln jag kör inte för fort, jag flyger lågt bara

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
1 juli 2008
T16_AeRo skrev:
Singel efter 7års hattande fram o tillbaka.. SÅ JÄKLA SKÖNT:D Har vekligen vantrivts med min tillvaro.. kommer aldrig mer släppa in henne i mitt liv igen

Sommar o singel o bilar.. kan det bli så mycket bättre cool

Haha, edit = sommar o singel o killar o bilar wink

Even fools they say, can find a way out of the dark.

QueenBitch
536 Inlägg
4 juli 2008
men faan.. kom på min och Reeplayeds singelbilträff då!! big_smile tyvärr gjorde ngr idioter att våran tråd blev låst men vi sköter allt privat ist så PMa ngn av oss för mer info.. plats och tid vet vi inte än...

// Dainty  - Member of the DR-Crew

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

14 Inlägg
4 juli 2008
Singel sen 6månader tillbaka

464 Inlägg
12 juli 2008
ännu en singel här på garaget, vilket suger en aning emellanåt.

Ace Ventura
1 240 Inlägg
13 juli 2008
varför tycker alla det e så hemskt att va singel? Du får göra vad du vill, Om du vill skruva med bilen så är de ju bara att göra de ist för att göra nått du absolut inte har lust med, Slipper bråka om bagateller,  Jag tycker det är underbart!

När jag går hem ensam från krogen och ser alla gå hand i hand så känner jag mig inte ensam för det.. Ska jag verkligen bli ihop med någon ska hon vara klockren

Har sett allt för avskräckande exempel på desperadon i umgängeskretsen som raggar på allt som rör sig bara för att slippa va singel bara veckor efter deras gamla förhållanden skitit sig..

Eller kompisar som inte får göra saker fast dom vill bara för att dom ska vara med killen/tjejen ist...

Nej Ensam är stark!!
Senast redigerat av Aruzo (13 juli 2008)

68 Inlägg
13 juli 2008
Håller med förgående talare big_smile

/Marcus _PeeWee_ Jansson

393 Inlägg
13 juli 2008
Aruzo skrev:
varför tycker alla det e så hemskt att va singel? Du får göra vad du vill, Om du vill skruva med bilen så är de ju bara att göra de ist för att göra nått du absolut inte har lust med, Slipper bråka om bagateller,  Jag tycker det är underbart!

När jag går hem ensam från krogen och ser alla gå hand i hand så känner jag mig inte ensam för det.. Ska jag verkligen bli ihop med någon ska hon vara klockren

Har sett allt för avskräckande exempel på desperadon i umgängeskretsen som raggar på allt som rör sig bara för att slippa va singel bara veckor efter deras gamla förhållanden skitit sig..

Eller kompisar som inte får göra saker fast dom vill bara för att dom ska vara med killen/tjejen ist...

Nej Ensam är stark!!

jag är singel nu efter 8 år å de är jävligt jobbigt när man har varit tillsamans mä nån så länge men de kommer nog dagar enannan mår bra mä..

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

1 779 Inlägg
13 juli 2008
okej de e väl inte kul att vara singel men va ska man göra?
hellre e ja singel länge än att hålla på hoppa runt i flera förhållanden per år.
nybliven singel, och oke de va jobbigt att de tog slut men va ska man göra? funkar man inte ihop så gör man inte.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Ace Ventura
1 240 Inlägg
13 juli 2008
Dymek skrev:
Aruzo skrev:

Nej Ensam är stark!!

jag är singel nu efter 8 år å de är jävligt jobbigt när man har varit tillsamans mä nån så länge men de kommer nog dagar enannan mår bra mä..

Jo men att de är jobbigt nu bevisar ju bara att du tyckte om henne.. Vet folk som har förhållanden bara för att ha nån att va ihop med.. såna desperadon föraktar jag! I pity those!
Senast redigerat av Aruzo (13 juli 2008)

393 Inlägg
13 juli 2008
Aruzo skrev:
Dymek skrev:
Aruzo skrev:

Nej Ensam är stark!!

Jo men att de är jobbigt nu bevisar ju bara att du tyckte om henne.. Vet folk som har förhållanden bara för att ha nån att va ihop med.. såna desperadon föraktar jag! I pity those!

Vist fins de känslor kvar men dom försviner ju inte bara så där efter 8 år men bråkar man mer än man är sams så är de nog bäst att gå åt varsithåll en att fortsätta bråka men de kommer nog tider när ja mår bra mä. de kan ja hålla mä om jag var nära att gå in i ett sånt förhållande mä men insåg att de inte skulle funka i länden.. å de är jag glad för i dag

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

alias_kladde
13 juli 2008
Finns inget bättre än att vara singel egentligen. du kan träffa vem du vill, när du vill. Du kan leva ditt eget liv utan att bry sig något om vad någon annan tycker för det är ens eget liv. Man behöver inte tänka på namnsdagar, födelsedagar, tack kort, årsdagar och sånt skit. Mindre mat att handla, ens inredning är personligt vald utan kompromisser.

Livet leker njut av det för sen när man blir äldre så vill man hitta någon men det är för att man gjort det mesta själv allt för länge. Jag är singel och tänker allt fortsätta det ett tag framöver och bara njuta av vad livet erbjuder.

Direktör
305 Inlägg
13 juli 2008
Klurig fråga, ska du sitta och räkna alla svar sen ? *ler glatt*

Speed limit are only for pussy

71 Inlägg
14 juli 2008
SINGEL big_smile och fri att göra vad man vill!

Random Hero
4 047 Inlägg
14 juli 2008
alla som kör 740 e singlar wink
Senast redigerat av DusanMandick (14 juli 2008)

Dog food lid. Backwards

Sök