Här är en Singel till. Finns ju både bra och dåliga sidor av att vara singel, men dom bra är lätt räknade !! Har varit singel ett par månader tillbaka efter ett nästan 2 årigt förhållande. men men det är ju bara att bita ihop och ta nya tag. Som dom säger misster man en står det tusen åter (vet bara inte om det gäller just mig) men någon gång hittar man nog någon. Hoppas bara att det blir snart för det är så Jäv.. ensamt!! Får la se vad som händer under Touren nästa vecka, med lite tur kanske man kan spana in någon trevlig tjej på något av stoppen.
va singel för 6år sen snart, och det varade typ i 2 veckor. Minns dom två veckorna fortfarande idag och kommer att minnas dom resten av mitt liv!. Har aldrig mått så kasst!!! Såg ner i flaskbottnen varje dag. Usch!
<- singel och börjar bli less på de! Vad hände med planerna för en matchmaking tråd?
Jag och Dainty började ju planera en bilträff för singlar som skulle ta plats i Gbg men eftersom en del idioter började chatta och sabba tråden så låste dom den
Even fools they say, can find a way out of the dark.