4036
Sök

hur många är singel på garaget ?

121 Inlägg
19 november 2007
Jocelyn skrev:
Du skrev:
Jocelyn skrev:
Singel här med!
Auktionerar ut mig själv till bästa möjliga kille så ta mig om ni vill ha mig! tongue

Skrämmande med dessa raggningar.
Det fins sajter på nätet för folk att hitta sina själsfränder, vore kanske idé för många här verkar det som.
Måste säga att tjejer kan det här med att lirka pojkar runt finrarna, vilken vinner auktionen då,
Viper eller Ferrari? wink

Nä, serriöst alla som vill ha en vän att prata med ok, men att söka kärleken på Garaget.org tycker jag verkar lamt. -gå till en pub, träffa kompisar, flörta med expiditer, prata med den snygga grannen osv. Det är ett bättre forum för kärlek tycker jag.

Haha, var mest en kul grej, kanske inte så seriöst som du trodde... tongue

Jo jag förstår ju att du skämtar såklart tongue
Men serriöst, jag har varit i många relationer och charmen med att bli kär sitter ju i att snegla på kassörskan, eller att lämna lappar med telefonnummret på, att ringa för att stämma träff på café mm..
Att ragga på garaget låter som att hela grejjen försvinner, sedan för att prata om ration killar/tjejer typ 40/03 :S
Kanke genialt om man är tjej? vad vet jag...

vingåker
68 Inlägg
21 november 2007
Jag är singel Tyvärr.Och det endrar sig säkert inte.För jag är för biltoki.

Drive Nice!

volvoraggare
4 776 Inlägg
21 november 2007
rallycrosstjej22 skrev:
100% singel..e för kräsen:/ samt att de e svårt att hitta någon som accepterar ens hobby lr va man ska säga..så jag förblir nog singe ett bra tag till:(

din hobby accepterar jag till 100% jag hänger gjärna med på tävlingarna om så önskas

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 november 2007
s15 skrev:

Du får hitta nån biltokig tjej.

Och tro mig, det finns wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

terazzi
21 november 2007
John87 skrev:
s15 skrev:

ja du har ju en smile
GRATTIS igen ^^ haha smile
du e lyckligt lottad wink

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 november 2007
terazzi skrev:
John87 skrev:
s15 skrev:

ja du har ju en smile
GRATTIS igen ^^ haha smile
du e lyckligt lottad wink

Jo, jag är nöjd smile

Känns väl lite på gränsen till avundsjuka och raggning detta va? tongue

Forummoderator
26 486 Inlägg
21 november 2007
Vill inflika det här med dejtingsidor på internet eller vad man nu ska kalla det för.
Har provat ett par av dom större sidorna, och. Det kanske funkar för vissa, likt det
funkar för vissa att hitta dom "rätta" på krogen. Men.
Det var inte min grej.
Jag hävdar inte att det funkar bättre på garaget.org, men här visar man i alla fall
sin Äkta sida då motparten redan vet om att man tycker om bilar.
För är det nåt som brukar vara...kan man säga avtändande?..så är det tydligen att
man tycker om bilar. Då är man genast nerplockad från intresselistan.

Inte för att man har stått högt upp hitills på nåns intresselista över huvudtaget men
i alla fall tongue

Hade en tjej på gång...hon sa att hon älskade mig och allt. Jodå. Grejen var att vi
hade bara känt varandra i drygt tio minuter och jag visste knappt ens vad hon hette big_smile
Jisses. Ville vi skulle ses halva vägen på ett hotell och grejer. Att hon hade sju killar
sen förut var inga problem..

Fortfarande singel om man ska uppdatera läget big_smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

dARKiE
5 031 Inlägg
volvoraggare
4 776 Inlägg
21 november 2007
tror det är lättare att hitta en tjej som gillar bilar här än vad man gör på sånadära dejtingsidor. finns inget roligare när tjejen är lika galen som en själv när det gäller bilar

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
21 november 2007
ironhead skrev:
tror det är lättare att hitta en tjej som gillar bilar här än vad man gör på sånadära dejtingsidor. finns inget roligare när tjejen är lika galen som en själv när det gäller bilar

Nackdelen, om man tänker på raggnings-aspekten, är ju att såna här sidor oftast består av 90% killar.

Det gör att de tjejer som är här blir vääldigt populära, på både gott och ont tongue

4 506 Inlägg
21 november 2007
Det värkar som jag är singel nu, Ex'et håller bara på att leker med mina känslor, Förstår inte varför dock..
*suck*

Så om det finns någon söt tjej, i min ålder å gillar bilar här, så kan du ju få höra av dig, Så har man ngn å tjöta lite med iafa, det är ju en fördel att du bor inärheten.

Kan du andas kan du dö.

volvoraggare
4 776 Inlägg
21 november 2007
John87 skrev:
ironhead skrev:

Nackdelen, om man tänker på raggnings-aspekten, är ju att såna här sidor oftast består av 90% killar.

Det gör att de tjejer som är här blir vääldigt populära, på både gott och ont tongue

så sant så men dom singeltjejer som finns här dom vet ju nu att vi är biltokiga och befinner hos i garaget ungefär 90% av dygnet. så det slipper man ju sen förklara för dom och på så vis så slipoper man ju en massa onödigt tjat från tjejen om att man är i garaget mer än vad man är i sängen

dARKiE
5 031 Inlägg
21 november 2007
ironhead skrev:
John87 skrev:
ironhead skrev:

så sant så men dom singeltjejer som finns här dom vet ju nu att vi är biltokiga och befinner hos i garaget ungefär 90% av dygnet. så det slipper man ju sen förklara för dom och på så vis så slipoper man ju en massa onödigt tjat från tjejen om att man är i garaget mer än vad man är i sängen

När jag nu hade en flicka för en vecka sen, så var jag hellre med henne i sängen och i garaget när hon gick i skolan. Sen vare ett plus att det var distans så kunde ligga å skruva utan att bli störd också om jag nu ville det vissa helger.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

12 Inlägg
21 november 2007
Singel men har min bil big_smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
21 november 2007
Darkie skrev:
ironhead skrev:
John87 skrev:

När jag nu hade en flicka för en vecka sen, så var jag hellre med henne i sängen och i garaget när hon gick i skolan. Sen vare ett plus att det var distans så kunde ligga å skruva utan att bli störd också om jag nu ville det vissa helger.

men varför tog det slut då

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
21 november 2007
Visst är det mycket mer killar här än tjejer, därför måste man ju va lite extra charmig wink
Finns väldigt många fina tjejer här och jag hade tur som fick en av dom.
Visst, hon gillar V8;or och lite andra "skitbilar" wink, och jag Japanska bilar, men vi kommer mycket bra överens ändå eftersom intresset är i stort sett lika.

Det är några mil att åka.. men det är värt det..
Va inte rädda för att pröva, ni har knappast nåt att förlora.

4 506 Inlägg
21 november 2007
civic skrev:
Visst är det mycket mer killar här än tjejer, därför måste man ju va lite extra charmig wink
Visst, hon gillar V8;or och lite andra "skitbilar" wink, och jag Japanska bilar, men vi kommer mycket bra överens ändå eftersom intresset är i stort sett lika.

Tjenare! Några mil tongue ? Du bor ju i Charlottenberg, Pizzeria Roma, Och Valfjället big_smile + den lilla porrbutiken haha big_smile

Mora är väll långt därifrån eller big_smile

Grattis BTW

Kan du andas kan du dö.

dARKiE
5 031 Inlägg
21 november 2007
ironhead skrev:
Darkie skrev:
ironhead skrev:

pga helt andra saker, fick kniven i ryggen inget jag vill flasha upp i ett forum. Då jag är en person som respekterar andra fast dem gjort nåt sånt.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

volvoraggare
4 776 Inlägg
21 november 2007
Darkie skrev:
ironhead skrev:
Darkie skrev:

pga helt andra saker, fick kniven i ryggen inget jag vill flasha upp i ett forum. Då jag är en person som respekterar andra fast dem gjort nåt sånt.

det kan jag i försig förstå men lycka till ändå du kanske finner någon som verkligen tycker om dig

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
21 november 2007
_Wallis_ skrev:
civic skrev:

Tjenare! Några mil tongue ? Du bor ju i Charlottenberg, Pizzeria Roma, Och Valfjället big_smile + den lilla porrbutiken haha big_smile

Mora är väll långt därifrån eller big_smile

Grattis BTW

Glöm Roma, den suger (bor 300m från Roma förresten) smile 93an är de som gäller big_smile
Porrbutiken? vi har 3 st faktiskt tongue
Ja hon bor ju inte i Mora men det är 29 mil till henne, vilket har många för/nackdelar.
Tackar tackar

Sök