4218
Sök

hur många är singel på garaget ?

Forummoderator
26 486 Inlägg
21 november 2007
civic skrev:
_Wallis_ skrev:
civic skrev:
Visst är det mycket mer killar här än tjejer, därför måste man ju va lite extra charmig wink
Finns väldigt många fina tjejer här och jag hade tur som fick en av dom.
Visst, hon gillar V8;or och lite andra "skitbilar" wink, och jag Japanska bilar, men vi kommer mycket bra överens ändå eftersom intresset är i stort sett lika.

Det är några mil att åka.. men det är värt det..
Va inte rädda för att pröva, ni har knappast nåt att förlora.

Tjenare! Några mil tongue ? Du bor ju i Charlottenberg, Pizzeria Roma, Och Valfjället big_smile + den lilla porrbutiken haha big_smile

Mora är väll långt därifrån eller big_smile

Grattis BTW

Glöm Roma, den suger (bor 300m från Roma förresten) smile 93an är de som gäller big_smile
Porrbutiken? vi har 3 st faktiskt tongue
Ja hon bor ju inte i Mora men det är 29 mil till henne, vilket har många för/nackdelar.
Tackar tackar

Klaga inte på 29 mil..jag har en bit över 40 mil till en jag har börjat tycka om.
Kämpar emot som sjutton för att inte falla för henne men det är inte så lätt sad

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
21 november 2007
AirOne skrev:
civic skrev:
_Wallis_ skrev:

Tjenare! Några mil tongue ? Du bor ju i Charlottenberg, Pizzeria Roma, Och Valfjället big_smile + den lilla porrbutiken haha big_smile

Grattis BTW

Glöm Roma, den suger (bor 300m från Roma förresten) smile 93an är de som gäller big_smile
Ja hon bor ju inte i Mora men det är 29 mil till henne, vilket har många för/nackdelar.
Tackar tackar

Klaga inte på 29 mil..jag har en bit över 40 mil till en jag har börjat tycka om.
Kämpar emot som sjutton för att inte falla för henne men det är inte så lätt sad

Jag klagar inte, det tar ca 2.5 timme att köra men vägen är grymt tråkig. (bara skog)
40 mil va långt men tycker ni om varandra så ska du inte hålla tillbaka.
Det finns ju billiga alternativ att transportera sig på, ni kan ju ses 1-2 ggr/mån och det funkar bra i mitt fall.

4 506 Inlägg
21 november 2007
civic skrev:
_Wallis_ skrev:
civic skrev:
Visst är det mycket mer killar här än tjejer, därför måste man ju va lite extra charmig wink
Finns väldigt många fina tjejer här och jag hade tur som fick en av dom.
Visst, hon gillar V8;or och lite andra "skitbilar" wink, och jag Japanska bilar, men vi kommer mycket bra överens ändå eftersom intresset är i stort sett lika.

Det är några mil att åka.. men det är värt det..
Va inte rädda för att pröva, ni har knappast nåt att förlora.

Grattis BTW

Tackar tackar

Nää roma e bra big_smile kommer ihåg när jag var liten och dom hade utkörning! big_smile då fick alla barnen en klubba tongue hahaha

Bor och har alltid bott i GBG by the way... Känner till stället som mitt egna hem endå tongue

Kan du andas kan du dö.

129 Inlägg
21 november 2007
AirOne skrev:
civic skrev:
_Wallis_ skrev:

Grattis BTW

Tackar tackar

vem e de då? wink smile

Karossarn

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
21 november 2007
Ja man är singel....tyvärr sad

Allt för den där jävla hatten!

129 Inlägg
21 november 2007
ironhead skrev:
tror det är lättare att hitta en tjej som gillar bilar här än vad man gör på sånadära dejtingsidor. finns inget roligare när tjejen är lika galen som en själv när det gäller bilar

men vissa killar blir typ tjurig på en om man kan mer om bilar än dom hmm så de e inte så lätt å hitta nån biltokig kille alltid hmm

Karossarn

596 Inlägg
21 november 2007
jag trodde att jag hade hitta min tjej men som vanligt så blev det ett nej som man kan lägga till samlingen...De börjar bli många nej i min samling men men

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER

4 506 Inlägg
21 november 2007
shacrutigwunderbaum skrev:
ironhead skrev:
tror det är lättare att hitta en tjej som gillar bilar här än vad man gör på sånadära dejtingsidor. finns inget roligare när tjejen är lika galen som en själv när det gäller bilar

men vissa killar blir typ tjurig på en om man kan mer om bilar än dom hmm så de e inte så lätt å hitta nån biltokig kille alltid hmm

Varför ska man bli det? då är det ju bara lyx eller? Privat hjälp 24/7 + kärlek? vad kan man mer begära?

Kan du andas kan du dö.

Forummoderator
26 486 Inlägg
21 november 2007
AirOne skrev:
civic skrev:

Tackar tackar

vem e de då? wink smile

*host* ja det säger jag inte för jag har inte berättat för henne hur jag känner..och jo hon finns här på garaget..men jag säger inte vem. Är nån dock lite av en detektiv så är det
nog inga problem att ta reda på det tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Är jag Medlem?
125 Inlägg
21 november 2007
Singel;)  de e bara ett jävla gnäll på bruden när man är i garaget:P

Gillar Merca

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
21 november 2007
AirOne skrev:
civic skrev:

Tackar tackar

vem e de då? wink smile

Menar du mig?
Sjodin_ heter hon här på garaget.

Hahah Wallis du vill inte äta på Roma längre, dom har bytt ägare och så är dom grymt dyra och så är 93an landets bästa pizzeria wink

Nobodys wife
250 Inlägg
22 november 2007
Heeyyy...jag blev dissad av att mitt ex kunde mindre om bilar än jag...DÅ är det fan illa...en kille ska väl ändå kunna byta tändstift å veta vart oljan skall i....shit va omanligt!!  Nu har jag iaf fått span på en grymt söt kille här på garaget (onsdagsträffen på siba) måste bara leverera det till honom. wink

cocos is the shit!!!

dARKiE
5 031 Inlägg
22 november 2007
cocos skrev:
Heeyyy...jag blev dissad av att mitt ex kunde mindre om bilar än jag...DÅ är det fan illa...en kille ska väl ändå kunna byta tändstift å veta vart oljan skall i....shit va omanligt!!  Nu har jag iaf fått span på en grymt söt kille här på garaget (onsdagsträffen på siba) måste bara leverera det till honom. wink

lycka till då smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

terazzi
22 november 2007
cocos skrev:

ja du lär ju inte ha så svårt och hitta nån..
lycka ti!

1 058 Inlägg
22 november 2007
singel, men jag får det jag vill ha så jag gnäller inte ;P

PoLoud =D

Nobodys wife
250 Inlägg
22 november 2007
Killar...ni anar inte hur svårt det är att få en kille att ta första steget...dom verkar livrädda för mig...  :S  Något tips..???

cocos is the shit!!!

terazzi
22 november 2007
Alla är väl rädda och bli dissade kanske,enda logiska förklaringen jag kan komma på..
jag hade iaf inte ens vågat snacka med dig.. pga det jag sa innan ^^ fast d kanske bara jag? haha tongue

dARKiE
5 031 Inlägg
22 november 2007
cocos skrev:
Killar...ni anar inte hur svårt det är att få en kille att ta första steget...dom verkar livrädda för mig...  :S  Något tips..???

Kanske blyg som jag är själv.
Mitt ex.. Fick ta första steget sen kom man väl igång efter att steget var taget.
Tror du fixar det lätt, kanske inte så kul att ta första steget men är man intresserad så kan man lika väl chansa..  (fast nu sa jag emot mig själv lite) Jag hade väl låtit henne gå som vanligt.. av ren feghet. big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Nobodys wife
250 Inlägg
22 november 2007
Men nejjjj..jag kan inte låta "feghet" förstöra....  vad ska jag göra....jag vill inte vara den som tar första steget...är inte sån, vill inte vara sån...killar e killar å dom ska visa vad dom vill!  wink

cocos is the shit!!!

220 Inlägg
22 november 2007
är la singel.. de kommer när de kommer.. ingen brådis..

Sök