Då får man ju visa vart skåpet skall stå. Det skall ju inte kännas farilgt/osäkert att sitta bredvid och den personen som kör har ju ett ganska stor ansvar mot sina passagerare så att de inte känner sig rädda när de är ute och åker med
Jo precis man får väl det så. Men är ju lite upp till föraren me o inte köra som en idiot när den har folk med sig. Hade ett ex som kunde köra som en idiot även att man satt brevid han o sa till han men han lyssnade inte det minsta. Han körde för fort bara för han ville kunna köra ihjäl sig men inte smart om en annan är me. de kallar jag inte så smart direkt. Men bara man kör någorluna vettigt så är man ju inte rädd
jag har polare som kör som idioter. En gång kom vi över på fel sida i en skymd kurva och fick möte men mötet var tillräckligt långt bort för att det skulle gå vägen... Varje gång jag åker med honom så blir jag påmind om varför jag inte vill åka med honom. Han gör det inte för att köra ihjäl sig men han måste ha extremt dålilgt omdöme. jag sa till honom ordentligt sen höll han sig lugn iallafall
För mig är det extremt viktigt att mina medpassagerare inte är rädda, det skall ju vara kul att åka med också ju
samma här, har haft en näradöden upplevelse två gånger med honom... :S hade inte dom andra bilarna varit utrustade med Bla. abs så vette fasen om man suttit här..
Till alla er som har svårt att glömma era gamla förhållanden... Sälj bilen så ni slipper bli påmind varje gång ni tvättar den;DHehe Skämtosido.. men inte så kul i början men de går över, å de finns bättre... + att finns juh inge roligare än jakten;D
Till alla er som har svårt att glömma era gamla förhållanden... Sälj bilen så ni slipper bli påmind varje gång ni tvättar den;DHehe Skämtosido.. men inte så kul i början men de går över, å de finns bättre... + att finns juh inge roligare än jakten;D
Nu blev jag ledsen. Ska ju sälja min 240 Tic strax. Och det är med en tår i ögat. phuhuuuuuu
Nu blev jag ledsen. Ska ju sälja min 240 Tic strax. Och det är med en tår i ögat. phuhuuuuuu
Ja menar alla fälgskador å bucklor samt repor under dörrhantagen mm;DHaha men du kanske hajjade de?;D
Ja menar alla fälgskador å bucklor samt repor under dörrhantagen mm;DHaha men du kanske hajjade de?;D
Ja men tåren är kvar i ögat. hahaha. Vill inte sälja för jävla vad rolig bil.