nej det är ju sant:) men vissa ju brukar ju prova ändå o se om känslor växer fram men det skulle jag personligen aldrig klara
shit du låter som en svår tjej å charma=) hm kanske klickar om man kommer ridandes (sladdandes) med en vit häst ( vit bil) på en grön sommar äng ( lerig åker)
haha ja jo jag e ganska svår att charma:P
ajdå det då försvann mina chanser direkt:( nån charmör är man ju inte direkt
shit du låter som en svår tjej å charma=) hm kanske klickar om man kommer ridandes (sladdandes) med en vit häst ( vit bil) på en grön sommar äng ( lerig åker)
haha ja jo jag e ganska svår att charma:P
ajdå det då försvann mina chanser direkt:( nån charmör är man ju inte direkt
Ser ut lite som en dejtingtråd det här...vågar man skriva in sig som singel? Fast jag har ju min räser som kommer i första hand, så lite upptagen är man alltid
"i cant refuse it, what to be got to be"
Yeah I´m better than you.
Nope I do not care what you think
Ser ut lite som en dejtingtråd det här...vågar man skriva in sig som singel? Fast jag har ju min räser som kommer i första hand, så lite upptagen är man alltid
vill du va singel då?
japp! Har i princip aldrig varit singel så nu lever jag livet och det är sååå härligt! Kan göra precis vad jag vill när jag vill med vem jag vill hahaa nädå. men det är skönt att bara ha sig själv att tänka på
"i cant refuse it, what to be got to be"
Yeah I´m better than you.
Nope I do not care what you think
vill du va singel då?
japp! Har i princip aldrig varit singel så nu lever jag livet och det är sååå härligt! Kan göra precis vad jag vill när jag vill med vem jag vill hahaa nädå. men det är skönt att bara ha sig själv att tänka på