Själv är jag inte singel..Men däremot har nyss min syster blivit Singel..Så är det nån som är intresserad av en 22 årig tjej så har jag en syrra som är ledig
Själv är jag inte singel..Men däremot har nyss min syster blivit Singel..Så är det nån som är intresserad av en 22 årig tjej så har jag en syrra som är ledig
Haha, lägg upp bild så startar vi budgivning som tidigare i denna tråd!
jag är singel, deppar inte för de..känner mig fri att satsa på mitt liv:) har vart själv i nån månad nu, håller på att bli lite kär, så får se vad som händer:D....
Gled runt i hela stan igår, nercabbat givetvis. Ingen som nappade
hehe oki sanningens ord då:P egentligen skiter man ju i bilen:) iaf funkar jag så..om en kille gasar o burnar o har sig på en vanlig parkering lr nå sånt där tycker man mest han är fjantig:) så prova att stanna bilen då och gå u o börja prata:P
INTE singel alla som är singlar här och verkar njuta av det har ju tydligen aldrig haft ett bra förhållande... Finns inga nackdelar med att vara med någon!
INTE singel alla som är singlar här och verkar njuta av det har ju tydligen aldrig haft ett bra förhållande... Finns inga nackdelar med att vara med någon!
Det stämmer troligtvis eftersom förhållanden tagit slut så har de antagligen inte varit så bra. Därav njuter man av att vara singel.
hehe oki sanningens ord då:P egentligen skiter man ju i bilen:) iaf funkar jag så..om en kille gasar o burnar o har sig på en vanlig parkering lr nå sånt där tycker man mest han är fjantig:) så prova att stanna bilen då och gå u o börja prata:P
Burna o grejer håller jag verkligen inte på med. Det lämnar jag till dom som kör EPA och 740 etc...
Gled runt i hela stan igår, nercabbat givetvis. Ingen som nappade
Man lär sig mycket om att köra bil genom att sladda på öppna ytor. Då kan man gå över gränsen där man inte har kontroll längre och lära sig att hantera det. Lärde mig mycket om bilkörning genom att leka i 18-19års åldern bl.a. i snö på en stor hamnplan. Det har hjälpt mig att behålla lugnet i vissa situationer när greppet försvinner på allmän väg(det kan göra det även i laglig fart om det är snö/is).
Sen att sladda för att imponera på tjejer är en annan sak, det funkar nog inte på så många tjejer som är byxmyndiga