3175
Sök

hur många är singel på garaget ?

Maizer
31 mars 2008
121 sidor singlar kan inte ha fel, bilmänniskor är fula.

874 Inlägg
31 mars 2008
Maizer skrev:

lol

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

1 120 Inlägg
31 mars 2008
Maizer skrev:

ja.. haha jag börjar misstänka d.. d e verkligen illa :S wink

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 mars 2008
BMW_Galen_Tjej skrev:
Maizer skrev:

ja.. haha jag börjar misstänka d.. d e verkligen illa :S wink

man blir ännu fulare om man kör volvo suck jaja skulle jag inte sagt hehe nvill alla bara lägga en pizza då jag går förbi

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

363 Inlägg
31 mars 2008
TCG skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
C70 skrev:

Gled runt i hela stan igår, nercabbat givetvis. Ingen som nappade sad

big_smile

hehe oki sanningens ord då:P egentligen skiter man ju i bilen:) iaf funkar jag så..om en kille gasar o burnar o har sig på en vanlig parkering lr nå sånt där tycker man mest han är fjantig:)
så prova att stanna bilen då och gå u o börja prata:P

Man lär sig mycket om att köra bil genom att sladda på öppna ytor. Då kan man gå över gränsen där man inte har kontroll längre och lära sig att hantera det.
Lärde mig mycket om bilkörning genom att leka i 18-19års åldern bl.a. i snö på en stor hamnplan. Det har hjälpt mig att behålla lugnet i vissa situationer när greppet försvinner på allmän väg(det kan göra det även i laglig fart om det är snö/is).

Sen att sladda för att imponera på tjejer är en annan sak, det funkar nog inte på så många tjejer som är byxmyndiga wink

det va just det med att imponera på tjejer jag mena:)  det du skrev om först där håller jag sj på med så:P

She Devil

363 Inlägg
31 mars 2008
C70 skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
hehe oki sanningens ord då:P egentligen skiter man ju i bilen:) iaf funkar jag så..om en kille gasar o burnar o har sig på en vanlig parkering lr nå sånt där tycker man mest han är fjantig:)

Burna o grejer håller jag verkligen inte på med. Det lämnar jag till dom som kör EPA och 740 etc...

Får prova att gå ut nästa gång då! tongue

haha det låter bra det:P ja du har väl inget att förlora på det om du går fram te tjejer:)

She Devil

16 Inlägg
31 mars 2008
rallycrosstjej22 skrev:
C70 skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

Burna o grejer håller jag verkligen inte på med. Det lämnar jag till dom som kör EPA och 740 etc...

haha det låter bra det:P ja du har väl inget att förlora på det om du går fram te tjejer:)

Sen behöver man kanske inte var full och göra det hela till en grymt pinsam grej roll
Men att kommunicera med folk tjänar man väldugt mycket på, även om man gör bort sig big_smile

1 302 Inlägg
31 mars 2008
weirdigge skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
C70 skrev:

Sen behöver man kanske inte var full och göra det hela till en grymt pinsam grej roll
Men att kommunicera med folk tjänar man väldugt mycket på, även om man gör bort sig big_smile

Det håller jag 100% med om tongue

BioPower by MapTun
238 Inlägg
31 mars 2008
weirdigge skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
C70 skrev:

Haha, syftade du på nu då big_smile lol

Men så sant så...

Maptun #3 BioPower Inviduell

16 Inlägg
31 mars 2008
Crille_9_5 skrev:
weirdigge skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

Haha, syftade du på nu då big_smile lol

Men så sant så...

Hehe tongue
Jag vet inte riktigt, jag åberopar minneslucka roll

363 Inlägg
31 mars 2008
weirdigge skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
C70 skrev:

haha du får de ju o låta som du gjort nå sånt:Ptongue

She Devil

363 Inlägg
31 mars 2008
turboforssen skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
turboforssen skrev:

vad för egenskaper ska killen ha då smile jag kanske passar i på nån:P

haha det orkar jag inte sitta o skriva här ju:P

gud damn  vart orkar  du skriva det då;)

ja du säg det:P om vi säger såhär då jag vill ha en kille som sticker ut från mängden:)

She Devil

424 Inlägg
1 april 2008
rallycrosstjej22 skrev:
ja du säg det:P om vi säger såhär då jag vill ha en kille som sticker ut från mängden:)

Sticker man ut tillräckligt om man kör nercabbat mitt i vintern?  winklol
Senast redigerat av C70 (1 april 2008)

Leg. Spådam
816 Inlägg
1 april 2008
lisautanz skrev:
jag är singel , å lever mitt liv ;P "man lever bara en gång"

Men klamydia kan man bota om och om och om och om igen.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

SVK Customs
1 639 Inlägg
1 april 2008
C70 skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

Folk som gör saker för att sticka ut medvetet är bara fjantiga..

Slav
1 454 Inlägg
1 april 2008
hmm känns som tråden har spårat ur lite gran.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

363 Inlägg
1 april 2008
krille_hlm skrev:
C70 skrev:
rallycrosstjej22 skrev:

precis det ska vara omedvetet som killer sticker ut..han ska liksom ha det lilla speciella som gör att det är just han man lägger märke till i en folkmassa typ:)

She Devil

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
1 april 2008
rallycrosstjej22 skrev:
krille_hlm skrev:
C70 skrev:

precis det ska vara omedvetet som killer sticker ut..han ska liksom ha det lilla speciella som gör att det är just han man lägger märke till i en folkmassa typ:)

Damn vilka krav du har, rosa badbyxor och 50cm sverigehatt är alltså uteslutet? Då får vi nog räkna bort cactusmob. smile

Livsnjutare
403 Inlägg
1 april 2008
vad snackar ni om.. "kunna se det lilla extra i en folkmassa"  det är personligheten som gör en person speciell. och det är det ni kommer fastna för.. ni verkar inte kunna mycket om kärlek=)

Gta Iv 31april

Sporthojspilot Deluxe
42 Inlägg
1 april 2008
-S40- skrev:
vad snackar ni om.. "kunna se det lilla extra i en folkmassa"  det är personligheten som gör en person speciell. och det är det ni kommer fastna för.. ni verkar inte kunna mycket om kärlek=)

nej du har fått det om bakfoten en smula, tillåt mig översätta "kunna se det lilla extra i en folkmassa" till begripligt karlspråk, utsidan som räknas och den som påstår nått annat ljuger värre än hästarna på v75 travar smile

good ´ol chicken

Sök