2169
Sök

hur många är singel på garaget ?

801 Inlägg
5 maj 2008
jag blev igår efter 1.5 år. sad har total panik, vet inte vad jag ska göra nu, är juh van att va med henne. känns som om man har tappat balansen på kanten till ett bottenlöst hål.. kort sagt, det suger pung i motvind..

Fartdåre!
592 Inlägg
5 maj 2008
Roundcube skrev:
jag blev igår efter 1.5 år. sad har total panik, vet inte vad jag ska göra nu, är juh van att va med henne. känns som om man har tappat balansen på kanten till ett bottenlöst hål.. kort sagt, det suger pung i motvind..

De överlever de oxå! De e alltid trist när sådant händer. Ja blev singel efter 6,5år o 2 års förlovning. Ja lever än! Bilen ger dom svar man vill ha!

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

801 Inlägg
5 maj 2008
jo, det är bara att hålla ut. fan.. 6.5 år, det va en lång volta det.

129 Inlägg
5 maj 2008
vissa klarar inte av att jag är så mycket i garaget, ute å kör eller är på träffar. så då får det helt enkelt vara tongue då är det bara att vänta tills den rätta dyker upp smile

Karossarn

438 Inlägg
5 maj 2008
Singel igen efter ett halvårs strul, gött.
Nu har man tid med bilar igen smile

801 Inlägg
5 maj 2008
detta är lite som en terapi-tråd, haha tongue

363 Inlägg
5 maj 2008
weirdigge skrev:
rallycrosstjej22 skrev:
weirdigge skrev:

hehe, det är säkert inga problem.
Rottis borde var bra åt dig wink

absolut:D när får jag den då??tongue

Vad får jag för det då? tongue

min eviga vänskap:P

She Devil

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
5 maj 2008
shacrutigwunderbaum skrev:
vissa klarar inte av att jag är så mycket i garaget, ute å kör eller är på träffar. så då får det helt enkelt vara tongue då är det bara att vänta tills den rätta dyker upp smile

inte omvänt då? att du inte klarar av en viss person som var jämt i garaget? wink

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

654 Inlägg
5 maj 2008
Roundcube skrev:

Håll ut och vänta tills den största chocken släppt..Så kommer du att få det enklare att hantera det.
Sysselsätt dig med vänner och så så du INTE sitter hemma och tänker på vad du hade och gjort tidigare.
Blir inte bättre av det!
Ett tips dock,skynda inte att skaffa en ny tjej förrens du hunnit smällta det som hänt nu med denna/exet.
Lätt att det blir pannkaka med en ny då bara.

mvh

ElectroRaggare
886 Inlägg
5 maj 2008
Blida skrev:
Roundcube skrev:

Håll ut och vänta tills den största chocken släppt..Så kommer du att få det enklare att hantera det.
Sysselsätt dig med vänner och så så du INTE sitter hemma och tänker på vad du hade och gjort tidigare.
Blir inte bättre av det!
Ett tips dock,skynda inte att skaffa en ny tjej förrens du hunnit smällta det som hänt nu med denna/exet.
Lätt att det blir pannkaka med en ny då bara.

mvh

Been there, done that.           Inte bra roll

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

801 Inlägg
5 maj 2008
nej.. och kompisarna antingen jobbar på dagarna eller är långt borta.. typiskt, tack för alla svar, det betyder mkt för mig, hur töntigt det än må låta.

129 Inlägg
5 maj 2008
MadeByMe skrev:
shacrutigwunderbaum skrev:

inte omvänt då? att du inte klarar av en viss person som var jämt i garaget? wink

det smittade av sig kan man säga. ja trivs där ute men det innebär inte att jag inte har någon fritid över åt kompisar m.m.

Karossarn

12 Inlägg
6 maj 2008
singel sen 8månader sen..
finns tydligen inga tjejer som har förståelse för att man är ute med bilen på kvällar och helger  tongue

Mvh // John
En VW Golf går aldrig sönder, den kan bara tillfälligt upphöra att fungera

Galning =)
96 Inlägg
ElectroRaggare
886 Inlägg
6 maj 2008
snigel! smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

1 062 Inlägg
6 maj 2008
Vi får ha speed-dating på nästa garaget träff smile

"You Go, we go!"

114 Inlägg
6 maj 2008
japp vart det för två veckor sedan efter 5,5år ..... och då är jag bara 21år...

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!

801 Inlägg
6 maj 2008
jonte_smte skrev:
japp vart det för två veckor sedan efter 5,5år ..... och då är jag bara 21år...

Lider med dig sad

darkstar.se
80 Inlägg
6 maj 2008
singel (: Woup woup!

When I get sad, I stop being sad and be awsome again. True story.
Felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra på allting - och de kloka så fulla av tvivel.
http://blog.darkstar.se

17 Inlägg
6 maj 2008
Här är en singel till, efter 12 år med samma kille så bestämde han sig för att det inte funkade mellan oss, och då satt han vid datorn dygnet runt med sitt spelande och jag skötter barn och hem. Gjorde rätt ont men nu har det gått ett tag (han gjorde slut dagen innan nyårsafton) Och nu kan jag äntligen träffa en kille som gillar BILAR!! smile Har fått lägge ner det eftersom exet bara har datorer på hjärnan. Men jag är nog rätt "gammal" här känns det som big_smile

Sök