Vad tycker ni om vita bilar?

Black Knight
23 september 2005 · 711 Inlägg

I mitten av 80-talet var det ganska inne med att ha röda alternativ vita bilar! Alla ville ha en vit bil, men sen så tog det tvärstopp! Helt plötsligt ville ingen ha en vit bil!

Jag vet inte vad berodde det på men det kanske var så att de modeller på bilar som kom ut då var inte så vackra i vit. Men på senare år har jag börjar bli mer och mer intresserad av de vita bilar och i mitt fall vet ni vilken bil jag heöst vill ha i vit!

Titta här, så ovanligt, speciellt i Sverige, men i USA verkar de ha många sådana! Fy fan va läcker. Jag får gåshud!

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=247495

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
JohnnyN Rutinerad medlem
23 september 2005 · 1 938 Inlägg

Vita bilar är ju hur sköna som helst big_smile och grattis till dit snart 500e inlägg wink

Sagge_AM
23 september 2005 ·

Nee ja tycker fortfarande att Vit inte är så Fint ...

valkonen Bmw E36
23 september 2005 · 304 Inlägg

Tycker vit ser ganska billigt ut. hmm

JohnnyN Rutinerad medlem
23 september 2005 · 1 938 Inlägg

valkonen skrev:
Tycker vit ser ganska billigt ut. hmm

Det ska komma från dej som nästan heter vit på finska tonguebig_smile

M1cha
23 september 2005 · 645 Inlägg

Vit bil ser billigt ut som sagt... Gillar inte deeeeeet.

Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
valkonen Bmw E36
23 september 2005 · 304 Inlägg

calibra_nox skrev:

valkonen skrev:
Tycker vit ser ganska billigt ut. hmm

Det ska komma från dej som nästan heter vit på finska tonguebig_smile

Hehe, jaa?
behöver inte tycka om vita bilar för det. wink

JohnnyN Rutinerad medlem
23 september 2005 · 1 938 Inlägg

Nå nej wink INte är det nödvändigt winkbig_smile

Black Knight
23 september 2005 · 711 Inlägg

calibra_nox skrev:
Vita bilar är ju hur sköna som helst big_smile och grattis till dit snart 500e inlägg wink

Tack! wink

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Kirre
23 september 2005 · 2 122 Inlägg

Vit E Kasst!

Senast redigerat av Kirre (23 september 2005)

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen
Volvo 244 Turbo "Huwen" (1975)
Volvo 242 "Gyfen Goes 16V Turbo" (1975)
Volvo 245 "45an" (1990)
danielito
23 september 2005 · 23 Inlägg

Vit lack på bilar blir lättare smutsigt och syns mer när det lacken blir skadad.
under lacken är bilen mörk (grundfärg) då syns det och är inte snyggt.
Det vet dom flesta när man köper bil, röda och vita bilar är billigare hos bilhandeln jämfört med samma modeller men andra färger tex blå, svart eller liknande....

Janken Driver
23 september 2005 · 2 111 Inlägg

Kirre skrev:
Vit E Kasst!

haha moget inlägg wink.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Janken Driver
23 september 2005 · 2 111 Inlägg

BAD_ROBOT skrev:
Vit bil ser billigt ut som sagt... Gillar inte deeeeeet.

Är en utav två(Maizer är den andra ) som äger en Nissan 200sx och är under 18!(förlåt för att jag bryter mot reglerna!)

och ingen av er har bilder uppladdade..försök till skryt av två småpojkar?. wink

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
_Street_ 200sx Driver
24 september 2005 · 366 Inlägg

Vitt är snyggt , bara bilen är ren så smile

-=Nissan 200sx s13 =-
Blobben
24 september 2005 · 104 Inlägg

Vitt är fint om den är fin i lacken! men gamla o galvade med fina Rostskott (stenskott) på är ju inte ett dugg snyggt. det är var jag tycker iaf.. säger som far sa nä han köpte ny (vit) bil.. Endast grundfärg tack.

BMW 525i (1990)
Izual
26 september 2005 · 4 571 Inlägg

jag har funderat på att lacka min bil vit, har sett en bild på en vit mx3'a i staterna med bodykit och den var riktigt fin, och vad jag vet så finns det ingen i sverige.

Smoke
26 september 2005 · 692 Inlägg

Endel vita bilar är väldigt snygga, men man ska hålla dom vit också. Svarta bilar likaså, man måste tvätta dom ofta

Tzatziki
26 september 2005 · 452 Inlägg

Har ägt 3 vita bilar utav 6 möjliga och visst, vita bilar är riktigt fina när de är fläckfria av skit och rost ..

Tråkiga med vit att precis allt syns..
Rost ... minsta lilla smuts på bilen ..  men är du som jag, en person som tvättar din bil för minsta lilla så helt klart vit bil!! big_smile

Skaffa dig en vit bil, polera ihjäl dig på den .. tvätta den regelbundet och håll den i det skicket så jäklar! smile

Lycka till!

Germax
26 september 2005 · 12 086 Inlägg

Vit är tråkgit o fult på de flesta bilar.. finns dock indantag. Dessutom blir en vit bil bra mkt snyggare med lite varmare ton i.. en iskall vit.

En bil som gör sig kanon i vitt är Camaro 87-92! kungen

Nozare
26 september 2005 · 19 Inlägg

om du frågar mig så är vit färg inte ett dug snyggt på än bil

Bmw M Power
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang