MÅSTE ha tag på bakdäck till fälgarna bak 245 eller 255 17" bak i sthlm området, innan lördag måste de vara pålaggda, annars blir det de andra fälgarna bak till Realcars träff i vingåkra o det vill jag inte...
Helt ute för det första en vit bil nej sen klistermärken total ute ledsen men du är ett helt år efter. Visst ideen okey annas nej
Lägg upp ditt bygge så får vi se vilken trendskapare du är :S
Blev Coolt som fan Daniel.. Blir kul att se den nästa helg hoppas jag
Är ingen trend skapar men heller inte ett år efter sa inte att det va fult men fan vi har ju sett det nu å ska man bygga nytt vadför göra något som vi redan sett nä klistermärken total ute suge fett
skoj med kommentarer på bygget, men som "lilla pojken med moppe musche" sa så om man ska följa trender så skulle bilen kommit ut förra sesongen....
kan inte säga att jag följer trender eller direkt bryr mig om vad andra tycker, jag bygger för min egen del och gillar fler det jag byggt (vilket de bevisligen gjort med de tidigare byggen jag gjort) så är det bara skoj. det är byggandet jag tycker är skoj, träffarna är roliga första 5 ggrna sedan blir det samma bilar, samma människor och samma frågor och ev. förslag som de tidigare ggrna....
japp bilen kommer till vingåkra på lördag och streetcarsfest i kungenskruva 10 maj.
Helt ute för det första en vit bil nej sen klistermärken total ute ledsen men du är ett helt år efter. Visst ideen okey annas nej
Då tycker jag du skall posta några bilder på Europeiska streetbyggen som byggts för att de senaste 5 åren, efterlikna en polisbil. jag kan tänka mig 1-2 st tyska Porschar, inga fler. Så att han är helt ute/efter... Hmmm nej, FÖRE. & sedan skulle det inte skada med en trevligare attityd från din sida istället för att kasta skir rakt ut på Daniels bygge.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-