2659
Sök

Sir_Daniel - Skyline R32 Gts-t -93 Tokyo Police *dags för något nytt*

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
30 april 2008
Trådstartare
MÅSTE ha tag på bakdäck till fälgarna bak 245 eller 255 17" bak i sthlm området, innan lördag måste de vara pålaggda, annars blir det de andra fälgarna bak till Realcars träff i vingåkra o det vill jag inte...

hör av er via PM eller tel. 0707631950

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
30 april 2008
Trådstartare
kommer komma en bättre text på dörrarna.
[size="8"]東京 (Tokyo)   警察(Polis) [/size]

sedan funderar jag på att sätta en sådan på huven och en sådan på bakluckan (från låset och upp till "vecket" på bakluckann)

fast då bara japanske texten.

Nismo
758 Inlägg
30 april 2008
grymt snyggt

KHRacing
30 april 2008
Galet cool design helt enkelt

4 Inlägg
30 april 2008
Helt ute för det första en vit bil nej sen klistermärken total ute ledsen men du är ett helt år efter. Visst ideen okey annas nej
Senast redigerat av Fritte16 (30 april 2008)

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
30 april 2008
Fritte16 skrev:
Helt ute för det första en vit bil nej sen klistermärken total ute ledsen men du är ett helt år efter. Visst ideen okey annas nej

Man ska inte följa trender man ska skapa dom, kör hårt Daniel

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

674 Inlägg
30 april 2008
As ball ide!  big_smile

With great freedom comes great responsebility

Team Kränghäng
657 Inlägg
30 april 2008
Fritte16 skrev:

Lägg upp ditt bygge så får vi se vilken trendskapare du är :S

Blev Coolt som fan Daniel.. Blir kul att se den nästa helg hoppas jag smile

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

4 Inlägg
30 april 2008
frosth__ skrev:
Fritte16 skrev:

Lägg upp ditt bygge så får vi se vilken trendskapare du är :S

Blev Coolt som fan Daniel.. Blir kul att se den nästa helg hoppas jag smile

Är ingen trend skapar men heller inte ett år efter sa inte att det va fult men fan vi har ju sett det nu å ska man bygga nytt vadför göra något som vi redan sett nä klistermärken total ute suge fett

Team Kränghäng
657 Inlägg
30 april 2008
Tänker inte förstöra Daniels tråd genom att disskutera detta med dig...

Men jag har nog missat alla andra japansk polis byggen då...

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Åkeri ägare
226 Inlägg
30 april 2008
Ha ha vilken härlig bil ska bli kanon kul å se den i Vingåker om du nu kan ta dig dit hoppas det

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

2 655 Inlägg
30 april 2008
Var ett bra tag sen jag var in sist och kollade/skrev men jag måste hålla med de flesta, riktigt läckert med dekalerna.. Annorlunda och helrätt.. smile

Tyvärr har jag ingen känning på däck men jag hoppas att det löser sej.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
skoj med kommentarer på bygget, men som "lilla pojken med moppe musche" sa så om man ska följa trender så skulle bilen kommit ut förra sesongen....

kan inte säga att jag följer trender eller direkt bryr mig om vad andra tycker, jag bygger för min egen del och gillar fler det jag byggt (vilket de bevisligen gjort med de tidigare byggen jag gjort) så är det bara skoj.
det är byggandet jag tycker är skoj, träffarna är roliga första 5 ggrna sedan blir det samma bilar, samma människor och samma frågor och ev. förslag som de tidigare ggrna....

japp bilen kommer till vingåkra på lördag och streetcarsfest i kungenskruva 10 maj.

KHRacing
1 maj 2008
Fritte16 skrev:

Då tycker jag du skall posta några bilder på Europeiska streetbyggen som byggts för att de senaste 5 åren, efterlikna en polisbil.
jag kan tänka mig 1-2 st tyska Porschar, inga fler. Så att han är helt ute/efter... Hmmm  nej, FÖRE.
& sedan skulle det inte skada med en trevligare attityd från din sida istället för att kasta skir rakt ut på Daniels bygge.

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
1 maj 2008
Trådstartare
finns en r32 som efterliknar amerikansk polisbil i england.
Senast redigerat av sir_daniel (1 maj 2008)

495 Inlägg
1 maj 2008
Ja tycker det vart klockrent ja iaf:) skit snyggt vart det!

mig <3 vtec = sant

vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
1 maj 2008
det dära med japanska polisbilar, fan vad fränt om svenska polisen körde en skyline

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
2 maj 2008
Trådstartare
blev inte de fälgarna som ska sitta på bilen i helgen.

bilen är klar för Realcars utställning i vingåker i morgon 3:maj

bilen spelar och lyser smile

Forummoderator
10 576 Inlägg
3 maj 2008
Hertigen skrev:
fan vad fränt om svenska polisen körde en skyline

inte ett dugg faktiskt...

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök