Top gear

nimoz
25 september 2005 · 385 Inlägg

hejsan
detta kanske inte är så viktigt men jag har en fråga iallafall..
alla tittade på topgear iaf kanske...
nu till frågan.
de körade ju en mitsubishi evo mot en lamborghini murcielago.
men vad var det för evoo?
7eller8??
jätte tacksam för svar

JohnnyN Rutinerad medlem
25 september 2005 · 1 938 Inlägg

Det var en Evo8 tongue Den var ju alldeles ny när de provkörde den, så Jeremy Clarkson ville se hur "en överladdad 4 cylinders famlije-sedan med en gammal fetknopp bakom ratten klarar sig mot en överladdad(?) sportbil med 12 cylindrar med en av Stor-Britanniens bästa race-förare bakom ratten" big_smile
och som vi alla vet så kunde inte Lambon dra ifrån Evon wink och till slut snurrade Lamobon medan Evon var som klistrad på banan wink

yngwe
25 september 2005 · 54 Inlägg

Mera evo åt folket!! big_smile

Grabbar med smak kör bilar utan tak..
Renjägarn
25 september 2005 · 638 Inlägg

Ändå mer status att ha en Lamborghini big_smile  Gissa vem som får alla brudar? tongueP

Kommer väl nånting här snart!
ludde__mannen draminbil.nu
25 september 2005 · 1 382 Inlägg

Renjägarn skrev:
Ändå mer status att ha en Lamborghini big_smile  Gissa vem som får alla brudar? tongueP

Jag lovar att om jag hade en evo och du en lamborghini så får det plats fler brudar i min evo ändå.. för du har bara 2säten och inte heller mycket till bagage medans jag har 5säten och bagage tongue

nimoz
25 september 2005 · 385 Inlägg

tack för svaren

menisken
1 oktober 2005 · 1 Inlägg

calibra_nox skrev:
Det var en Evo8 tongue Den var ju alldeles ny när de provkörde den, så Jeremy Clarkson ville se hur "en överladdad 4 cylinders famlije-sedan med en gammal fetknopp bakom ratten klarar sig mot en överladdad(?) sportbil med 12 cylindrar med en av Stor-Britanniens bästa race-förare bakom ratten" big_smile
och som vi alla vet så kunde inte Lambon dra ifrån Evon wink och till slut snurrade Lamobon medan Evon var som klistrad på banan wink

ska tilläggas att evo 8:an har 400 hästar i england, och i sverige har den inte mer än 280 om jag inte minns fel. Men ändå! Det är grymt med en familjbil som gör 0-100 på 3,5 sekund. Det är ju absolut ingen som förväntar sig det för dom som inte vet vad det är för bil...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang