Billiga LSD gångjärn

YeahLow OutRage DriftTeam
7 juli 2007 · 181 Inlägg

Är på jakt efter Lambo gångjärn till BMW E36 men vill inte lägga ut 15 000 på gångjärn som har samma kvalitet som IKEAs skåplucksgångjärn... Så var köper man det billigast?

Zlizco
BMW E30 V8 Supercharger "OutRage DriftTeam" (1990)
P-G Säl-Tämjare...
7 juli 2007 · 1 024 Inlägg

KOlla runt på blocket, jag hittade ett företag som sålde ett par för 3000:- och sen ett annat för 5000:-.  Bara att kolla runt, men de kanske inte är så hållbara

Vilket jävla drag :)
LillNaisarn
7 juli 2007 ·

P-G skrev:
KOlla runt på blocket, jag hittade ett företag som sålde ett par för 3000:- och sen ett annat för 5000:-.  Bara att kolla runt, men de kanske inte är så hållbara

Dessa kitt för omkring 3000:- får du ränka med dåliga dämpare (svagare dämpare) men om man vill kompletera med bättre kvallitet's är det ju bara köpa AUTOLÖC eller LSD´s dämpare istället, för billiga brukar säcka ihop efter 1-2år tyvärr...

CoSmoZ 2lateuloose
7 juli 2007 · 543 Inlägg

YeahLow skrev:
Billiga LSD gångjärn



Hmm en som tydligen inte är så insatt i dessa lambogångjärn? Vadå finns det ett företag som heter LSD som tillverkar dessa eller kallas järnen bara för just LSD?

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
P-G Säl-Tämjare...
7 juli 2007 · 1 024 Inlägg

LillNaisarn skrev:

P-G skrev:
KOlla runt på blocket, jag hittade ett företag som sålde ett par för 3000:- och sen ett annat för 5000:-.  Bara att kolla runt, men de kanske inte är så hållbara

Dessa kitt för omkring 3000:- får du ränka med dåliga dämpare (svagare dämpare) men om man vill kompletera med bättre kvallitet's är det ju bara köpa AUTOLÖC eller LSD´s dämpare istället, för billiga brukar säcka ihop efter 1-2år tyvärr...

Jo det va så jag menade smile

Vilket jävla drag :)
PlumCrazy
7 juli 2007 · 881 Inlägg

CoSmoZ skrev:

YeahLow skrev:
Billiga LSD gångjärn



Hmm en som tydligen inte är så insatt i dessa lambogångjärn? Vadå finns det ett företag som heter LSD som tillverkar dessa eller kallas järnen bara för just LSD?

LSD står för Lamborghini Style Doors

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
CoSmoZ 2lateuloose
7 juli 2007 · 543 Inlägg

ahh självklart! ,,, det borde man ju ha gissat! tack nu blev man lite klokare

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young
YeahLow OutRage DriftTeam
8 juli 2007 · 181 Inlägg

LillNaisarn skrev:

P-G skrev:
KOlla runt på blocket, jag hittade ett företag som sålde ett par för 3000:- och sen ett annat för 5000:-.  Bara att kolla runt, men de kanske inte är så hållbara

Dessa kitt för omkring 3000:- får du ränka med dåliga dämpare (svagare dämpare) men om man vill kompletera med bättre kvallitet's är det ju bara köpa AUTOLÖC eller LSD´s dämpare istället, för billiga brukar säcka ihop efter 1-2år tyvärr...

var kan man köpa dem för 3-5 tusen då? Går ju alltid fixa genom kontakter såna dämpare..

Zlizco
BMW E30 V8 Supercharger "OutRage DriftTeam" (1990)
LillNaisarn
8 juli 2007 ·

YeahLow skrev:
var kan man köpa dem för 3-5 tusen då? Går ju alltid fixa genom kontakter såna dämpare..

Som sagt på blocket.se ...
men det är "RIP-OFF" för om du ska ha från LSD eller tex AUTOLÖC får du inte för dessa pengar,
edit: tänk bara på så att du har rätt längd på dämparna om du funderar på att byta ut till "bättre",

Senast redigerat av LillNaisarn (8 juli 2007)

jisses Kosmangyl
8 juli 2007 · 167 Inlägg

Hittade dessa www.xmotos.se http://www.blocket.se/vi/12113918.htm?ca=23_7_s http://www.blocket.se/vi/10136210.htm?ca=23_7_s bara å välja

Senast redigerat av jisses (8 juli 2007)

A4 TSQ-00 Bsr Steg 3 Usa-Blinkers
Plymouth Satellite-68
Kör Scania R500 på jobb med många röda lampor i hytten å snart med fler ljus ute med, linje HBG-Kumla.
-hedman
27 februari 2008 · 576 Inlägg

Tufft med LCD har funderingar på det själv nån gång när man fått till bilen snygg först!

/Hedman
Seat Cordoba 1.6 SXE "Spansken" (1999)
Daewoo Kalos "Paddi Flush" (2004)
Evaldsson Driving Nissan 200sx s13
27 februari 2008 · 137 Inlägg

LillNaisarn skrev:

P-G skrev:
KOlla runt på blocket, jag hittade ett företag som sålde ett par för 3000:- och sen ett annat för 5000:-.  Bara att kolla runt, men de kanske inte är så hållbara

Dessa kitt för omkring 3000:- får du ränka med dåliga dämpare (svagare dämpare) men om man vill kompletera med bättre kvallitet's är det ju bara köpa AUTOLÖC eller LSD´s dämpare istället, för billiga brukar säcka ihop efter 1-2år tyvärr...

var får man tag i dom där andra dämparna då?

Drive It Like You Stole It
ToBe www.maniacracing.se
28 februari 2008 · 494 Inlägg

jag har en sida från USA som är mycket billigare en svenska sidor

http://www.slickcar.com/productdetails. … uctID=6142

dom ska jag bestämma snart

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang