Var det någon mer än jag som såg på "Femmans växel" på discovery channel nyss? För de som inte vet så är det ett program där de testar massor av olika bilar och gör massa grejs.
Slutet var ju KLOCKRENT!! Eller vad tycker ni? Man skrattade och grät samtidigt!
Det som hände var att de fick den dumma idén att låta alla tjejer i "Girls Aloved" (ett gäng heta men dumma tjejer typ om "Spice girls") racea i en Prorche och sen vem som var snabbast. De verkade knappt ha någon aning om hur man kör körde som idioter och programledaren i passagerarsätet fick instruera hela tiden (otroligt kul att se på ) och det slutade med att typ den som hade minst koll på hur man gör vann och fick priset att få köra en brutal ferrari på banan Det är här det klockrena kommer in, hon kommer inte enns ut på bannan innan hon krachar in och slipar upp hela sidan på ferrarin i en minibuss Programledaren såg helt skärrad ut
Jag såg det. Men förstår inte riktigt hur hon kunde krocka sådär?
Vet inte om du tänkte på de, men i england är ju bilarna högerstyrda(dvs. man sitter å kör på "passagerarsidan", om du förstår vad jag menar), men den där värsting porschen på slutet var ju vänsterstyrd(som våra bilar här i sverige). Skulle tro att hon lyckades glömma bort de å inte tänkte på att bilen var 1,5 meter bredare än vanligt åt de hållet där minnibussen stog. De är iaf min teori, men vet inte om den stämmer dock...
Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Vet inte om du tänkte på de, men i england är ju bilarna högerstyrda(dvs. man sitter å kör på "passagerarsidan", om du förstår vad jag menar), men den där värsting porschen på slutet var ju vänsterstyrd(som våra bilar här i sverige). Skulle tro att hon lyckades glömma bort de å inte tänkte på att bilen var 1,5 meter bredare än vanligt åt de hållet där minnibussen stog. De är iaf min teori, men vet inte om den stämmer dock...
Att de har ratten på högersidan i england har jag inte missat
Däremot tänkte jag inte på vart ratten satt i bilarna de körde
nu såg jag att porschen var högerstyrd och ferrarin i slutet var vänsterstyrd.
Låter som en vettig teori
Va ute och åkte med min syster som bor i Australien men är hemma på besök här i Sverige.. och det är ju vänstertrafik där oxå Så när vi svängde ut från Statoil så la hon sig i det vänstra körfältet.. som tur va så kom det ingen.. så man fick säga lugnt och sansat "Sofie.... Du kör på fel sida av vägen"
jag såg det också men jag måste faktiskt försvara henne lite där om ni kollar på mellanrummet hon har mellan porchen och chryslern så har hon inte mer än 15 cm på var sida och vem fan släpper ut en som aldrig har kört en bil som är större än en cooper genom det mellan rummet.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.