Tog bort ögonlocken från grillen och monterade på grillen lite snabbt efter det:
Betydligt snyggare så än med ögonlocken på.. Man fick bort den "sömniga" looken..
Ska monteras bort igen sen, då grillen ska lackas, men har inte bestämt mig än om njurarna ska lackas svarta dom med, men först och främst ska grillen lackas i mattsvart sen så får vi se hur det blir med njurarna.
Först så lyfte jag och farsan ur stolarna för att kolla närmre på dom två stora hålen som var i golvet:
Efter mycket om och men, så beslutade vi att slänga den sunkiga mattan: ..
Sen blev det att lokalisera lite hål:
Brorsan började att svetsa igen dom två stora hålen i golvet:
Sen dom övriga små hålen som vi hittade:
Brorsan vart trött på all rök som uppkom efter brinnande underredsmassa, så vi kasta in svetshandskarna för idag..
Fler bilder på rostlagningarna imorgon, vi ska även försöka hinna att laga trösklarna samt hål som finns i bagageutrymmet.. Vårt stora mål är även att försöka börja med bakskärmarna..
hehe ser att du gör jävligt mycket seriösare än jag dock så ska jag bara ha min tills den går till skroten hehe
men ser jävligt bra ut det där
Hehe jaså, du ska inte rädda bilen från skroten då?
Tack så mycket du!
Mvh
hehe näe finns det sämre bilar än E30 ? aldrig haft en bil som rostar något så fruktansvärt mycket som en E30 gör och inte särkilt seriöst byggd är den inte heller så blir en uppdatering för mig till E36an istället
hehe ser att du gör jävligt mycket seriösare än jag dock så ska jag bara ha min tills den går till skroten hehe
men ser jävligt bra ut det där
Hehe jaså, du ska inte rädda bilen från skroten då?
Tack så mycket du!
Mvh
hehe näe finns det sämre bilar än E30 ? aldrig haft en bil som rostar något så fruktansvärt mycket som en E30 gör och inte särkilt seriöst byggd är den inte heller så blir en uppdatering för mig till E36an istället
Gamla Vectra rostar ganska fint också !
FugitivE: Blir förbaskat fint det där, också kär i tyskarna ser jag, rätta takter det! Kommer bli extremt fint och önskar dig all lycka i framtiden !
Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt! Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver