4279
Sök

varför försvinner bilderna ja lägger upp i forumet?

638 Inlägg
17 juli 2007
Trådstartare
bilderna i projekttråden visas inte längre av nån anlednig :S nån som vet varför? lite störigt ju

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47536

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

NissanMotorsport
17 juli 2007
du kanske har flyttat/tagit bort dom? neutral
Senast redigerat av SupraDupraFly (17 juli 2007)

Livsnjutare
342 Inlägg
17 juli 2007
Hur länge ligger dom kvar på sidan du lagt ut dom på?

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!

638 Inlägg
17 juli 2007
Trådstartare
ingen aning hur länge dom ligger kvar.  men även om jag flyttar eller tar bort dom så ligger dom väll kvar på den sidan ja laddar upp dpm på?

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

Moderator+
1 081 Inlägg
18 juli 2007
Ripley333 skrev:
ingen aning hur länge dom ligger kvar.  men även om jag flyttar eller tar bort dom så ligger dom väll kvar på den sidan ja laddar upp dpm på?

www.geting.se raderas ALDRIG bilder, utan dom ligger kvar "för evigt" smile Använd den istället.

Alternativt garagets galleri & projekt.

Vem jag?

638 Inlägg
18 juli 2007
Trådstartare
redbull- det är där jag har laddat upp bilderna. vissa av dom iaf

3 627 Inlägg
18 juli 2007
www.photobucket.com fungerar alldeles utmärkt, dessutom blir det bra kvalle när man lägger in bilderna på forumet smile

Garagets galleri verkar inte funka som det ska, för jag kan då inte lägga in IMG länkar till en garaget sida för det blir bara kryssat hmm

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Administratör
11 968 Inlägg
18 juli 2007
ToXtreme skrev:
www.photobucket.com fungerar alldeles utmärkt, dessutom blir det bra kvalle när man lägger in bilderna på forumet smile

Garagets galleri verkar inte funka som det ska, för jag kan då inte lägga in IMG länkar till en garaget sida för det blir bara kryssat hmm

Det fungerar precis som det är tänkt, det är bara inte tillåtet att göra hotlinks till Garaget från andra sidor. Du kan däremot utmärkt lägga in bilderna från galleriet i Garaget forum, det finns till och med fält för varje bild där bbcode är fixat och klart för att kopieras och klistras in i forumet.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
18 juli 2007
När jag laddade upp bilderna på Geting.se så raderades dom efter en och en halv månad, värdelös sida om ni frågar mig.
Kör på garagets eller Imageshack.us men där tas vissa av bilderna bort efter ett tag.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Rakapparat
301 Inlägg
18 juli 2007
Gör som jag smile
skaffa en internetleverantör där du får en 5 gigs hemsida på köpet. va förlat för att orka bygga en hemsida och vips så kan man ha massa kort smile

3 627 Inlägg
18 juli 2007
chrizz skrev:
ToXtreme skrev:

Det fungerar precis som det är tänkt, det är bara inte tillåtet att göra hotlinks till Garaget från andra sidor. Du kan däremot utmärkt lägga in bilderna från galleriet i Garaget forum, det finns till och med fält för varje bild där bbcode är fixat och klart för att kopieras och klistras in i forumet.

Konstigt, för jag kan inte göra [IMG] länkar till bilderna, däremot funkar vanlig URL utan problem smile

Hade det inte varit för att jag inte kan se bilderna själv så hade jag använt garagets istället för Photobucket wink

Vill ju kunna följa min egna tråd så att jag kan se framstegen tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Moderator+
1 081 Inlägg
18 juli 2007
Ripley333 skrev:
redbull- det är där jag har laddat upp bilderna. vissa av dom iaf

Inga bilder försvinner eller har försvunnit på geting.

Mäki skrev:
När jag laddade upp bilderna på Geting.se så raderades dom efter en och en halv månad, värdelös sida om ni frågar mig.
Kör på garagets eller Imageshack.us men där tas vissa av bilderna bort efter ett tag.

Nepp, INGA bilder raderas som sagt. Ge mig gärna en adress till en bild som skulle ha raderats.

Geting.se har för stunden 53 246 bilder online, och skulle troligen inte ha det om jag raderade  efter 1-1,5 månader wink

Vem jag?

Sök