Nej står still nu.. bara att jag är lite rejält lack på realcar pga att sidokjolarna var det värsta jag sett inte slätt nånstans ffs..
tråkigt ngn bild på detta ?
Här är bilderna.. =
Inga bilder är tagna på samma ställe heller och det är bara ena sidokjolen..
Idag har jag tagit kontakt med realcar och skickat över exakt dom här bilderna.. och fick det otroligt trevliga och underbara svaret " det ska va sådär dom leverantörerna skickar dåliga grejer" då tänkte jag ganska exakt "okey det var det sista jag köpte av er"........
FYFAN vad dåligt av dom, som en 3åring som gav det svaret eller nått :S
Det är det jag säger.. Realcar har blivit för stora... Det spelar ju inte dom någon roll om "en person" är missnöjd.... Neee, jag tycker det är bra att folk får upp ögonen för lite mindre och utländska styling företag också... Dom skulle t.ex. ha 600:- för ögonlock till min saab, dns-trading säljer EXAKT likadana och där gav jag bara 300:-.. hmmm, jaja...
Intressant tråd btw Hade förväntat mig att få se sidokjolarna monteras nu men det kanske tar ett tag eller ? hur som helst så blir det med all säkerhet kanon till slut
Keep up !
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
FYFAN vad dåligt av dom, som en 3åring som gav det svaret eller nått :S
Det är det jag säger.. Realcar har blivit för stora... Det spelar ju inte dom någon roll om "en person" är missnöjd.... Neee, jag tycker det är bra att folk får upp ögonen för lite mindre och utländska styling företag också... Dom skulle t.ex. ha 600:- för ögonlock till min saab, dns-trading säljer EXAKT likadana och där gav jag bara 300:-.. hmmm, jaja...
Intressant tråd btw Hade förväntat mig att få se sidokjolarna monteras nu men det kanske tar ett tag eller ? hur som helst så blir det med all säkerhet kanon till slut
Keep up !
Hehe mjo..
Japp hade fått hem mitt kjolpaketet,huvförlängarn och bakrutespoilern 7000 billigare om jag köpt i polen känns lite surt men sånt är livet..
Nae inte än det kommer ska bara ta hem bilen blir vell i nästa vecka senast som det ser ut nu
Ush! Visst har mina grejer lite skavanker också men det ser så mycket bättre ut än ditt, och jag betalade ca 5000kr för hela paketet. Tjänar inte heller något till att tjafsa med realcar, hört om många fler som är missnöjda. Därför handlar jag inte där.